Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hladina stúpa - 18. kapitola: Lákavá nenávisť

Ashley Greene


Hladina stúpa - 18. kapitola: Lákavá nenávisťV tejto kapitola sa znova nachádzame vo Volterre, kde by nikdo nechcel stretnúť starých známych a kde je nenávisť rovnako výhodná ako lákavá.

18. kapitola: Lákavá nenávisť

Urobil veľkú chybu, ktorá bola nakoniec dôvodom jeho prehry. Zaváhal.

Tucet upírov sa na neho pohádzalo a znehybnilo ho. Enrik sa vzpieral a vrčal, ale bolo ich priveľa. Upíry ho odtiahli na pôvodné miesto oproti Arovi.

„Oh, nevedel som, že si taký hlúpy, aby si sa pokúšal ujsť,“ zaškeril sa Aro, „ale to je asi tým, že si taký mladý.“ Aro sa otočil smerom k dverám, odkiaľ elegantne prišla Aquila. Enrik si ju podrobne prezrel. Na tvári mala kamennú masku, cez ktorú sa nedali rozoznať žiadne emócie a v jej očiach bola nečakaná tvrdosť.

„Aquila! Si to ty? Čo tu robíš? Ako si sa sem dostala? Kde máš...?“

Aro na neho výstražne pozrel a jeden upír mu stisol rukou krk. Enrik sa zasekol uprostred vety. Ruky mu zvieral iný upír, takže si prsty tohto, nemohol nijako strhnúť, vlastne sa nemohol nijako brániť. Enrik nemohol dýchať. Keď celý zmodral, Aro kývol hlavou a zovretie povolilo.

„Nikdy nehovor, ak ťa nikto nevyzve,“ upozornil ho a otočil sa k Aquile.

„Volali ste ma, pane?“ spýtala sa Aquila s ľadovým pokojom. Na Enrika lapajúceho po dychu sa ani nepozrela.

„Áno. Bol som si stý, že si nechceš nechať uniknúť príležitosť pozabávať sa s týmto nevychovaným vlkolakom. Ale vy dvaja sa poznáte, nemám pravdu?“ Aro sa na Aquilu zazubil a znova si spokojne pomädlil ruky.

„To už si iste vedel, môj pane, od chvíle čo si mu nahliadol do myšlienok,“ odpovedala Aquila ostrou zdvorilosťou.

Enrik prekvapene zamrkal. Kto, ako, prečo...?

Arov šialený úsmev sa ešte viac rozšíril.

„Ty sa nedáš tak ľahko napáliť, však, môj drahokam?“

Aquila pokrčila plecami.

„Ach, nikdy ma neprestaneš udivovať,“ vzdychol Aro a pohladil ju po líci, ako predtým Jane.

Aquila vyzerala ako zamrznutá skala, ani sa nepohla.

Enrik len šokovane zazeral.

„Tak? Čo na to hovoríš?“ spýtal sa a hlavou kývol k Enrikovi, akoby bol výstavný kus.

Aquila len veľmi neochotne pozrela na Enrika. Jej oči ho prepichovali ako žiletky. Nadvihla jedno dokonalé obočie a zvraštila čelo.

„Ak ťa to poteší... mne je to jedno. Dávaj si však na neho pozor. Je prešibanejší, než sa zdá,“ povedala nakoniec.

„Narážaš na to, že ti nepovedal, že je vlkolak, alebo na to, že prezradil tvoje tajomstvo?“ opýtal sa zákerne Aro.

Enrik nechápal odkiaľ to vie a bol celkom zhrozený vedomím, akú má tento upír veľkú moc.

Aj keď to Aquilu možno prekvapilo, - o čom Enrik pochyboval, lebo Aquilu nikdy nič neprekvapilo - nedala na sebe nič znať, len ďalej hľadela na Enrika tými svojimi bezodnými očami.

„Vidím, že si dobre informovaný, môj pane,“ odpovedala napokon s úsmevom. Nebol to však ten Enrikov úsmev, pri ktorom človeku poskočí srdce, ale umelý, podlý úškrn.

„Informácie sú mocné. A ja som rád mocný,“ odvetil Aro a zadíval sa mliečnymi očami na Enrika.

Enrik sa rozhodol, jeho pohľad ignorovať. Otočil hlavu k Aquile.

„To nie je pravda. V tej dobe som sám nevedel, že som... som.. ehm... vlk. Dozvedel som sa to len...“ Enrik presne nevedel koľko dní ubehlo od doby, keď ho uniesli.

„... len kvôli nim!“ povedal obviňujúco a očami zakrúžil po miestnosti.

Aquilin výraz sa nezmenil, ale zdalo sa mu, že jej v očiach postrehol záblesk ľútosti. Ten sa však nadobro stratil, keď Aro povedal: „A na to, že si svojim rodičom povedal o Aquile, napriek tomu, že ťa prosila, aby si o nej nikomu nič neprezradil, máš tiež nejaký dobrý dôvod?“

Enrik sklopil zrak a nič nepovedal.

Sálou sa niesol Arov smiech.

Enrik vyhľadal očami Aquilin pohľad a pokúsil sa jej poslať odkaz, ako veľmi ho to mrzí. No jej oči ho zastavili. Odrážala sa v nich chladná nenávisť.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hladina stúpa - 18. kapitola: Lákavá nenávisť:

 1
2. Jana
02.09.2012 [21:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. UV
02.09.2012 [19:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!