Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Historie se opakuje - prolog


Historie se opakuje - prologDěj by se měl odehrávat asi pět let po konci Rozbřesku. V prologu se vám představí hlavní hrdinka a zároveň vypravěč celého příběhu. Nechci nic ze začátku prozrazovat, a tak ani nepovím o čem by měla celá tato kapitolovka být. Prolog vám sice moc nepoví, ale brzy něco málo napíšu do shrnutí a přidám i první kapitolu, která řekne víc.

Mé jméno je Renesmée Carlie Cullen, ale všichni mi říkají Nessie. Narodila jsem se před pěti lety, ale vývojově mi je šestnáct a za pár let už snad dospěji do konečného věku, jenom přesně nevím kdy. Že to je zvláštní? No to bude možná tím, že jsem napůl upír – dcera lidské dívky a upíra. Ale předtím, než odsoudíte mou tak trochu jinou rodinu, bych vám chtěla shrnout fakta. Má rodina není jako rodina našeho druhu – nejíme lidskou krev, pouze zvířecí. Nějak se nám hnusí představa, že kvůli své žízni někomu zabijeme blízkého člověka. Jsme trochu kultivovanější než ostatní. Vtipně si říkáme vegetariáni, ale můžete nás nazývat, jak chcete. Stejně si o nás budete myslet něco špatného. Ale než vás váš názor donutí nás nenávidět, dovolte mi, abych vám představila svou rodinu.

Tak nejprve tatínek, Edward Cullen, je navždy sedmnáctiletý upír, který se asi před sedmi lety zamiloval do lidské dívky – mé maminky. Jejich láska byla tak velká, že se osmnáctiletá Isabella Swan vdala za Edwarda Cullena, a pak měli mě, což ale nikdo v našem městečku jménem Forks neví. Ostatní by asi nechápali, že má osmnáctiletá dívka téměř stejně starou dceru – stačí, že maminka jen stěží vypadá na dvacet čtyři - a proto říkáme, že jsem maminky sestřenice, která sem přijela studovat.

Rodina tatínka není velká – dědeček Carlisle je nejstarší upír, který přeměnil téměř celou svou rodinu, kromě maminky, Alice a Jaspera, což je moje teta a strýc. Esmé, má babička, je z celé rodiny nejstarší, alespoň podle věku, kdy byla přeměněna, a tak se vrhla do role jejich opatrovnice. Teta Rose je nejkrásnější z rodiny a za partnera má Emmetta. To je takový hrom do police, který pořád vymýšlí nějaké vtípky.

Maminky rodina je ještě menší – dědeček, na rozdíl od dědečka Carlislea je to opravdu pokrevní dědeček, se jmenuje Charlie. A babička Renée, která ani neví, že má vnučku, protože by to nejspíš nepochopila, je trošku ztřeštěná dáma žijící se svým druhým manželem Philem v Jacksonvillu.

Do rodiny bych vlastně měla přidat i vlčí smečku - mého hlavního opatrovatele. Že je to zase další zvláštnost? Přijdou vám divní vlci? Tak to vás asi ještě víc překvapím, když řeknu, že to nejsou obyčejní vlci. Vlastně to jsou spíš vlkodlaci. Ale nemají v plánu nám nějak ublížit, přestože to mají v „popisu práce“. Naše rodina a jejich quiletská smečka se má docela dost ráda. Vlastně za to vděčí mně, že si tolik rozumí. Já jsem totiž důvod existence jednoho z těchto vlčích mužů, a to znamená pro zbytek smečky nechtít zabít nikoho z mé rodiny, přestože vím, že občas by si nějaký ten vlk rád zahrál s nějakým Cullenem.

Asi by vás i zajímalo, jak se Quileuté jmenují. Nebudu vám jmenovat všechny, to by nám zabralo celý den, ale jen ty důležité – Sam Uley je vůdce smečky, takzvaný alfa samec. To znamená, že ostatní vlci musí poslouchat jeho rozkazy. Vlastně by toto místo mělo být mého již výše zmíněného opatrovatele, Jacoba Blacka, ale ten se svého postu vzdal, přestože to má v krvi. Je to syn Billyho Blacka, který mě k smrti nenávidí. Nejen že kvůli mně se dcera jeho nejlepšího kamaráda musela změnit v upíra, ještě se do mě jeho syn otiskl. Na jednu stranu ho chápu, asi by mě to taky naštvalo, ale věci se staly a on s tím nic nenadělá.

Zbytek smečky asi nemá cenu představovat, stejně byste si jejich jména nezapamatovali a v průběhu příběhu, který vám budu vyprávět, se s většinou z Quileutů stejně seznámíte.

A co že vám budu povídat? Příběh o lásce, které stojí v cestě pravidlo, že historie se opakuje.


 

>>1. kapitola

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Historie se opakuje - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!