Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gynekolog amatér - 5. kapitola

nbjgmbb


Gynekolog amatér - 5. kapitola „Ale vždyť bychom se mohli vykoupat spolu,“ řekla a prsty mi přejela po mé silné hrudi. Další kapitola. Hezké čtení.

„Né,“ zakňučel jsem, ale pro klíč se natáhl.

„Neboj, každý večer si to pořádně užijeme,“ uslyšel jsem myšlenky Tanyi a při pomyšlení na to, že budu s ní spát večer v jednom pokoji, jsem omdlel.

 

5. kapitola

„Edwarde, prober se,“ slyšel jsem starostlivý hlas Esme. Otevřel jsem oči a porozhlédl se po známých tvářích. Byli tam všichni. Dokonce ani Emmett si toto nenechal ujít.

Posadil jsem se a snažil se zjistit, kde to jsem. Byl jsem nejspíše v pokoji, kde jsem měl zbytek lovu strávit s „milou“ Tanyou. Mimochodem, ani ta nechyběla.

„Co je?“ zeptal jsem se a rukou se podrbal na tváři, protože mě svědila tak moc, že se to nedalo vydržet.

„No, potomm co jsem ti řekla, že budeš mít s Tanyou pokoj, jsi omdlel,“ řekla Esme s úsměvem na tváři a zbytek „lidí“ se za ní zasmál. Kromě Emmetta, ten se totiž rozřechtal na celé kolo.

„To stačí,“ zasyčela nevrle Rose a dala mu malinký pohlavek.

„Ale, Rose,“ pokárala ji Esme. „Pojďme, nechme tu Edwarda s Tanyou, ať si alespoň vyndají věci.“

Nic jsem na to neříkal, jenom je pozoroval, jak odcházejí ze dveří, které se hned potom zavřely na kliku, která udělala chraplavý zvuk.

Zatřepal jsem hlavou tak, až se mi moje polodlouhé vlasy usadily po celém obličeji, a Tanya se zachichotala. Už to hrozně přeháněla s tím, jak se mě snažila klofnout. Někdy jsem přemýšlel, jestli se s někým z jejich rodiny náhodou nevsadila a já nebyl hlavní terč té sázky, což by vysvětlovalo, proč se Tanya chová jako nadržená nymfomanka.

Jenom jsem se zašklebil a vstal z postele, která byla vodní. Nikdy jsem ji neměl, ale leželo se na tom fajn. Sehnul jsem se ke kufru a začal vyndávat oblečení, které jsem hned ukládal do skříně vedle postele, která tam byla opravdu blbě postavená, a Tanyina skříň na tom byla podobně.

„Nechceš ty skříně dát někam jinam?“ zeptal jsem se a pohlédl směrem, kde byla.

„Výborný nápad, moc mi ta skříň vadí, protože do postele nebudu moc skočit, ale to bych stejně nemohla, protože ta postel je vodní, takže by při mojí váze asi praskla,“ řekl a pohladila deku, která byla rozházená na posteli.

„Přesuneme je teď, nebo až za chvilku?“ zeptal jsem se a odešel si prohlédnout koupelnu.

„Necháme to až po lovu, bereš?“ uslyšel jsem její hlas blízko své tváře. „Je tu pěkná vana, nechceš ji vyzkoušet?“ zeptala se mě koketně a já měl chuť jí urvat hlavu, ale jeden nápad mi dovolil říct to, co jsem moc nechtěl.

„Výborný nápad,“ řekl jsem a zákeřně se usmál. „Běž se najíst a já ji zatím vyzkouším, ale sám.“ To slovo sám jsem řekl s důrazem.

„Ale vždyť bychom se mohli vykoupat spolu,“ řekla a prsty mi přejela po mé silné hrudi.

„Víš, co? Necháme to na potom,“ odpověděl jsem a sundal její hebké prsty z mé hrudi. Na nic nečekala a sundala si tričko a kraťásky. Jenom jsem otevřel pusu a koukal na její božské tělo. Možná jsem měl odejít pryč, protože mě chce jenom využít, ale popravdě řečeno jsem nechtěl jít nikam, protože tohle v pornu jen tak neuvidím, jelikož toto tělo je limitovaná edice.

Pomalu si rozepnula podprsenku a ta jí spadla po rukách na zem. Měla krásná prsa, ale jaká upírka nebo žena by je neměla, že?

„Vidím, že se chceš umýt, tak tě tu nechám.“ Snažil jsem se ji obejít, ale ona mě silně chytla a přisála se na mě svými rty.

Možná jsem se nechtěl ani bránit, tak jsem její hladové polibky oplácel s radostí a vášní. Ano, zničila mi vztah, ano, je to svině, ano, chce mě jenom využít, ale líbá zatraceně dobře. Líbal jsem spoustu žen, ale tohle bylo něco jiného, protože jsem se líbal s poloupírkou, která měla piercing v jazyku, kterého jsem si nikdy nevšiml. Kdo ví, třeba to neví ani její rodina, že má kamínek uprostřed jazyka. (pozn. autorky: Poloupíří mohou mít piercingy.)

Nechal jsem se unést vášní a posadil ji na vanu. Ona mi rozepínala košili, zatímco já ji líbal po celém těle. Slastně vzdychala, ale já pokračoval. Hodila ji někam přes místnost a přitáhla si mě na rty.

Najednou ve mně nastal zlom. Vzpomněl jsem si na Alicinu vizi a na to, jak se Tanya usmívala, když jsem jí dal to, po čem tolik a tak dlouho toužila a chtěla. Odstrčil jsem ji od sebe a vydechl.

„Co je?“ vykřikla, když zjistila, že z toho nic nebude.

„Vím, že se se mnou chceš vyspat a že mě nemiluješ, protože vím, jaká jsi a čeho jsi schopná,“ říkal jsem a tiše oddychoval.

„Jsi normální idiot, nechápu, kde chceš najít člověka nebo upírku, který věří na lásku a která se s tebou vyspí z lásky a ne z potřeby, vždyť se na sebe podívej, jsi obyčejná chudinka, o kterou nebude mít nikdo zájem, proto jsi pořád ještě panic. Kdybys mě nechal, tak by sis to užil. Užili bychom si to oba, ale jak vidím, tak ti to je jedno a ty si klidně počkáš na někoho, kdo se s tebou kvůli lásce vyspí. Říkám ti na rovinu, Edwarde, nikdo takový neexistuje.“ Byla opravdu vytočená, protože přímo křičela.

V hlavě jsem uslyšel různé myšlenky, které ukazovaly na to, že jsem se s ní chtěl vyspat. Nedokázal jsem však odhadnout, od koho ty myšlenky byly, protože jsem byl velice zmatený.

„Doufám, že Edward neudělá něco, čeho by potom mohl litovat, protože vím, jaká je Tanya mrcha, i když se o ni starám a nechávám ji bydlet u nás s Eleazarem.“

Tato myšlenka byla určitě Carmen, protože nikdo kromě jí a Eleazara tady z Denalijských nebyl a Eleazar si určitě nevzal sám sebe.

„Ta mu to natřela, ale má pravdu. Chudák Eda, ale měl to od někoho zjistit, protože z naší rodiny by mu to nikdy nikdo neřekl, protože ho máme všichni velice rádi a nechceme, aby se na nás zlobil.“

To jsem netušil, od koho to bylo, ale opravdu mě to vytočilo, protože jak si někdo toto může myslet a neříct mi to? To mě vždycky, když jsem byl v ordinaci, pomlouvali doma a kuli proti mně nějaké pikle?

Tak toto mě opravdu zamrzelo, protože jsem si myslel, že si říkáme všechno.

Sehnul jsem se pro košili a obešel vytočenou Tanyu, který se na mě ostře dívala každou sekundu, co jsem byl myšlenkami jinde a na její řeči nic neříkal.

„Jen si jdi, já tě nepotřebuji,“ zaprskala a já odešel.

 

Doma

Přijeli jsme domů a já byl rád, že s námi nepřijeli i Denalijští, protože ti odjeli ke svému domovu.

Vrátili jsme se pozdě večer, spíše někdy k brzkému ránu.

Nemohl jsem se dočkat, až zítra půjdu do práce, protože čtení těch jejich myšlenek ohledně mé osoby byl opravdu opruz.

„Kde jsi vůbec celou tu dobu spal, když ses pohádal s Tanyou?“ zeptala se mě Rose, ale já nemusel vůbec odpovídat, protože to za mě odpověděla Alice.

„On spal ve dne pár hodin a ona spala celou noc, takže prakticky se skoro nevídali,“ vychloubala se Alice, protože to viděla už tehdy, kdy jsem to ještě ani nevymyslel. Zašklebil jsem se a odešel si odtáhnout kufry do pokoje. Všechno oblečení jsem naházel do pračky a padl na postel, protože jsem byl unavený, jelikož jsem celý den nespal. Zavřel jsem oči a ponořil se do říše snů. Do říše, ve které jsem si představoval, co jsem, a byl ve svém vlastním světě. Ve světě, ze kterého až se probudím, si nic pamatovat nebudu.

****

Probudil jsem se a mrkl na hodinky. Jaké bylo překvapení, když jsem prospal celý den a za pár hodin jsem měl jít konečně do práce.

Rychle jsem vstal a přičichl si k oblečení.

„Fuj,“ vyprskl jsem, protože to oblečení opravdu zapáchalo tak moc, že to dráždilo moje vůně.

Rychle jsem si ho sundal a hodil do prádla. Vlastně jsem všechno oblečení hodil do prádla a šel se umýt.

 


4. kapitola ---------> Shrnutí ---------> 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gynekolog amatér - 5. kapitola :

 1 2 3   Další »
28. wera
30.04.2012 [13:33]

Emoticon

09.06.2011 [9:49]

EleanorBrandstDivné, všechny ty myšlenky a tak. Jednou ho prezentuješ jako zasnoubeného muže a podruhé jako panice. Dobře asi ses držela pravidla před svatbou ne, ale co ta Tanya? Když je ve sponím prádle , tak to s ním v minulých dílech nic moc nedělalo a najednou sundá podprsenku a bum? Mám takový pocit, že to normálně takhle nefunguje.

Nevím, proč ale text mi pořád připadá hodně krkolomný, ačkoli se snažíš psát douhé věty, nejsou rozvité. Myslím tím tedy, že jsou krátké a používáš moc často spojky.

A za druhé. Původně jsem od povídky čekala, že se budeš víc zabývat Bellou a jejím těhotenstvím a ne Tanyou a Edwardem. Tenhle jejich vztah nadržená nymfomanka a staromódní panic by se dal shrnout v jedné kapitole.

26. Anizek
03.06.2011 [11:36]

AnizekUž se moc těším na další. Rozhodně to bude zajímavá kapúitolka

25. Ariana
30.05.2011 [18:39]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. vesper
30.05.2011 [11:59]

vesper Emoticon Emoticon Emoticon ta Tanya je ale kráva na entou... ach bože... nevypila ona nějakou šílenou krávu nebo zmagořenou slepici??? Bóže, to se jen tak nevidí.
A Ty myšlenky někoho z Cullenů mě na nich docela zamrzely... kdo z nich je tak povrchní?! Neodvažuju se hádat...
Už se těším na Bellu!!! Emoticon Emoticon Emoticon

23. Lexis
28.05.2011 [19:42]

Tanya je mrcha (doufám, že Bella bude těhotná ale s Edwardem)Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. lady sadness
28.05.2011 [19:04]

tak to moment!!! chceš tým povedať, že jeho snúbenica ho nemilovala, ale s ním bola zo súcitu a celá rodina to vedela a klamali mu? a mimochodom, keď vedia aká je Tanya štetka a Edward ju neznáša, prečo stoja na jej strane? to ním tak pohŕdajú, alebo ho neznášajú, alebo o čo im ide? Emoticon Emoticon Emoticon

21. Eve
28.05.2011 [17:59]

hezký Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. ani
28.05.2011 [17:44]

bylo to superr dalšíí honem ja už tam chci bellu a ta tanya je mrcha ale ještě štěstí že edward uplně nepodlehnul ale jinač mooc krasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. kikuska
28.05.2011 [16:01]

teším sa že si pridala daľšiu kapitolu a som zase spokojná ... len už sa neviem dočkať Belly som zvedavá čo a ako ... prosím rýchlo pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!