Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gynekolog amatér - 13. kapitola

3.Marjorie - Isle Esme


Gynekolog amatér - 13. kapitolaVzpomínky, které zabolí. Bella nám ukáže, co se stalo ten večer, kdy byla znásilněná. 15+ jenom pro klid duše za sprostá slova. Pěkné čtení.

Vyšel jsem nahoru do pokoje, protože jsem neměl náladu poslouchat jejich řeči o tom, jestli se máme bát toho, co se stane nebo ne. Já se tím nějak netrápil, protože byla spousta jiných věcí, co mě trápila, a které jsem chtěl sám se sebou vyřešit, ale teď si musím jít dělat něco k jídlu, protože mi kručí v břiše.

Sešel jsem dolů ze schodů a šel do kuchyně pro něco k snědku, ale najednou mi zapípal mobil. SMS mi přišla. Mrkl jsem na obrazovku a objevilo se mi neznámé číslo.

Moc mě to mrzí, ani nevíš, jak moc trpím. Od té doby, co nejsem s tebou, na tebe nemůžu zapomenout. Prosím, Edwarde, odpusť, že jsem od tebe odešla. S láskou, Jessie.

První, na co jsem myslel, bylo, kde sakra vzala moje číslo? Měl jsem ji pořád rád, ale do kupy s ní bych to už nedal, ať si najde někoho, od koho bude zase utíkat, až jí bude říkat pravdu. Zakroutila jsem hlavou a udělal si toasty se sýrem, šunkou a kečupem – moje oblíbené jídlo, když mám čas  si ho udělat.

„Kdo ti psal?“ zeptal se mě Emmett, který byl jako vždy zvědavý.

„To tě nemusí zajímat,“ odsekl jsem plnou pusou a odešel zpět do pokoje. Pustil jsem si svoje oblíbené CD od Michaela Jacksona a tiše si v rytmu hudby dupal, abych se nějak zabavil. Měl jsem v pokoji opravdu binec, a tak jsem ho začal uklízet, abych to nemusel nechávat na později.

Nerad jsem uklízel, ale dřív nebo později by mě k tomu Esme donutila. Přemýšlel jsem nad SMS od Jessie, protože jsem nechápal, proč mi napsala až teď. V době, kdy jsme si neměli co říct a kdy už byla dlouhá doba od toho, co odešla.

Pohled Bella

Hodila jsem tašku do rohu a šla do kuchyně, protože jsem na obědě nic nejedla, jelikož to jídlo skončilo úplně někde jinde, než mělo. Podívala jsem se do obývacího pokoje, kde seděla máma a držela v ruce telefon. Vypadala smutně, a tak jsem k ní přisedla a zeptala se, co se děje.

„Tvůj otec se vrátí za měsíc, protože odjel na další služební cestu do Hongkongu, kvůli nějakému projektu.“ Byla smutná a myslím, že sama nevěřila, stejně jako já, že odjel zase na služební cestu. Někoho si našel a teď odletěl za ní. Tušila jsem to už dříve, ale nikdy jsem to neřekla nahlas, protože by to mojí mámu ranilo, a to jsem nechtěla.

„To mě mrzí,“ zašeptala jsem, ale nemrzelo. Těšila jsem se na něj i přesto, že pokaždé na mě křičel a měl všelijaké kecy, ohledně mojí osoby.

„Ty stejně tušíš, to co já.“ Měla pravdu, tušila jsem, co se děje, ale zavrhovala jsem nad tím přemýšlet, protože mě to akorát bolelo.

„Ano,“ řekla jsem tak tiše, že kdyby byla o kousek dál, tak by to nejspíše neslyšela.

„Netrap se nad tím a vůbec, jak dopadla kontrola?“ zeptala se, aniž by tušila, že jsem tam nebyla.

„Nijak. Edward skončil dříve a ta sestra na mě zapomněla, takže jsem se musela objednat na zítřek.“ Kousala jsem si nehty. Byl to můj největší zlozvyk, o kterém jsem věděla, ale neobtěžovala se s ním přestat.

„A kde ses tak dlouho toulala?“ Podívala se na mě a smutně se usmála. Vím, jak byla smutná.

„Ve škole,“ řekla jsem polopravdu, ale nechystala jsem se říci, že jsem byla na po škole.

„Dobrá,“ řekla. „Pokud by ti to nevadlo, tak si půjdu lehnout. Jsem opravdu unavená.“ Políbila mě na čelo a já se usmála.

Bylo to zvláštní, jak rychle jsem zapomněla na to, co se stalo a co z toho vzniklo. Mluvím o malém stvoření, co ve mně žije a nemá ani ponětí, jak jsem kvůli němu trpěla. Dlouho jsem si na to nevzpomněla, protože jsem spíše chtěla zapomenout, ale to nejde tak lehce, jak by bylo třeba.

Byla jsem také unavená, po náročném dni ve škole, ale měla jsem ukrutný hlad a tak jsem si udělala něco k jídlu. Přenesla jsem si to do obývacího pokoje a spokojeně se najedla u televizního pořadu Dva a půl chlapa.

Začala se mi klížit oční víčka a já jsem na gauči usnula i se zapnutou televizí. Že svítilo světlo, mi vůbec nevadilo.

Zdál se mi sen, jak se to stalo. Pamatovala jsem si to jako by to bylo včera a to jsem chtěla hlavně zapomenout.

Kráčela jsem po ulici a vesele si prozpěvovala. Byla tma a já jsem odcházela na autobusovou zastávku v Seattlu, kde jsem oslavovala jedny narozeniny svého kamaráda. Byla jsem malinko přiopilá, a tak se mi nezdálo nápadné, že někdo jde za mnou. Prakticky jsem to nevnímala.

Šla jsem zkratkou a to jsem musela projít temnou uličkou, která dělila náměstí a autobusové nádraží. Kéž bych šla delší cestou, ale v těch podpatkách, co jsem měla, se blbě chodilo. Byla jsem na začátku, když jsem na sobě ucítila něčí ruce.

„Čau, kotě, budeme si hrát?“ Měl slizký hlas, který bych všude poznala.

„Nechte mě na pokoji,“ řekla jsem a vyškubla se mu, ale blbě jsem došlápla a podpatek se mi zlomil.

„Poslouchej,“ řekl a surově mě chytil za paži. „Ty uděláš, to co chci, rozumíš?“ Sundal mi rychle šaty a já jsem začala křičet. Vlepil mi facku a já bolestně zaskučela.

„Au,“ kňourala jsem, když do mě vnikl. Do teď jsem nevěděla, co je to bolest, ale takovou to nepříjemnost už nikdy nechci zažít. Nikdy na ten hnusný zážitek nezapomenu a od té doby jsem byla opatrnější.

Nejhorší na tom bylo, že byl opilý a potom, co se udělal, to neskončilo. Naopak, myslela jsem, že teprve začíná a také že ano. Vzal flašku a surově mi ji strčil tam, kde před tím měl svůj úd.

Příšerně to bolelo. Nemohla jsem nic jiného dělat, než tiše plakat a nebránit se, protože by to bylo potom ještě horší.

„Děvko zasraná, až příště budeš chtít, aby tě někdo ošu**l, tak mi zavolej.“ Zvedl svojí čepici a nechal mě tam na zemi celou od krve. Cítila jsem, že se nemůžu ani pohnout, protože mě to příšerně bolelo. Nevěděla jsem co dělat a doufala, že nikdo tou uličkou nepůjde. To, co říkal, byla lež, nic takového  jsem nechtěla.

Ležela jsem tam a zhluboka dýchala. Stále jsem měla před očima zážitek, který se mi před chvílí stal.

Moje noční můra jakoby oživla. Probudila jsem se celá zpocená a zadýchaná, jako bych běžela maratón. Byla tma. Rozplakala jsem se, když jsem si vzpomněla na tu bolest, která se mi může stát kdykoli znovu. Doufala jsem, že se to už nikdy nestane, ale kdo ví.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gynekolog amatér - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
23. wera
30.04.2012 [14:10]

Emoticon

13.09.2011 [22:26]

BellaSwan1992Pááni, zlato, páni, já nevím, co říct. Skutečně...
Málem jsem přes prázdniny zapomněla, jak brilantně umíš psát. Bylo to krásné, ale v určitých chvílích děsivě živé, to tím talentem. Belly je mi opravdu moc líto, tohle je prostě hrozné. Vůbec se nedivím, že chce to dítě dát pryč, i kdyby bylo celé po Belle, vždy jí ho bude připomínat. Jinak, doufám, že se přiště něco pořádného stane mezi Bellou a Edwardem. Potřebuju dávku lásky, po té bolesti, co čtu.
Tahle kapitola byla jak jinak než naprosto úžasná, bravurní, děsivá, smutná, žalostná, skvělá, perfektní. Je dobře, že jsi nám ten ošklivý zážitek popsala, povídka to potřebovala. A... Moc se ti to povedlo. Tak trochu bohužel jsem si to dokázala živě představit. A ten Edward umí být nepříjemný na svou rodinu. Emoticon
Ale docela ho vlastně chápu. Ták zlatíčko, zopakuji to, co už ti několik lidí řeklo, tahle tvoje povídka je geniální, stejně jako tvoje psaní a nápady. Moc se mi to líbilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. lucy
11.08.2011 [10:48]

skvěla kapitola Emoticon Emoticon

20. stefi72
15.07.2011 [9:58]

Opět nádherná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon . Já souhlasím se Zajdali - aby Bella sama potratila.

19. míša
12.07.2011 [13:45]

Mooc pekne napsano.Mas talent.Za me bych,ale rekla at na potrat nechodi,alepon ja bych to neudelala,vzdyt to dite za to nemuze a ja bych s tim teda nedokazala zit.!

10.07.2011 [21:53]

Díky, že si mě vzala víc na zřetel ohledně toho znásilnění, že na to nejde jen tak zapomenout. Doufám, že se to na Belle ještě nějak víc projeví.
A ohledně dítěte bych byla ráda, kdyby Bella samovolně potratila a tím pádem nehrozilo jakékoliv riziko budoucího otěhotnění. A tím pádem otěhotnění s Edwardem.
Jak už jsem jednou napsala, já bych si to dítě nenechala ani za milión. Já mám prostě odjakživa tenhle názor.
Jenže já nevím, co ty máš v plánu s Bellou a jejím potomkem. Emoticon

09.07.2011 [7:52]

Jane2012Jenže co kdyby nakonec už nemohla mít děti. Tady je to složitý,, ale jinak hezký příběh Emoticon Emoticon Emoticon

16. Anizek
08.07.2011 [21:57]

AnizekChudák. Ale šla bych hnedle na potrat. Sice to dítě za nic nemůže ale koukat se zase na dítě někoho kdo mě znásilnil? Nikdy. Ale to už necháme na tobě jak se Bella rozhodne ale snad se rozhodne správně Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Tak to bylo něco málo z mozku a ted něco ze srdíčka. Emoticon Úžasná kapitolka. Hlavu, patu to mělo. No prostě paráda. Už se moc těším na další kapitolku. Jsi moc talentovaná. Jen tak dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2011 [20:16]

MilujemTwilightat jde na potrat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. esther
08.07.2011 [20:13]

po takovym zážitku se nedivim, že chce dát dítě pryč

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!