Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Fontána osudu prolog

new moon poster


Fontána osudu prologFontána osudu, je má nová povídka. Bella v ní není křehký člověk, stará se o to, aby byla na světe zachována naprostá rovnováha dobra a zla.... více si přečtete v povídce... Alrobell

Prolog

Každý člověk v něco věří. Někteří v boha, ďábla, osud, v sebe… Je to zvláštní, jak z jedné myšlenky může vzejít tolik. V různých koutech země si lidé pojmenovali bohy jinak.  Ale bůh a ďábel je pouze jeden. Jen se lidem zjevuje v různých podobách. Oni jsou mými služebníky. A kdo jsem já? Já jsem ta, která se stará o to, aby ve světě byla naprostá rovnováha. Střídám den a noc, hlídám zlo i dobro. Vše musí být v naprosté rovnováze. Zemře-li velké zlo, musí zemřít stejně velké dobro a naopak. Není to správné, ale jak by lidé věděli co je dobré bez zla? Je zvláštní slyšet lidi a jejich obviňování – bože, jak si to mohl dopustit; za tímhle stojí ďábel; já za to nemohu, to osud – kdyby jen lidé věděli. Sami si píšou svůj život. Jediné o čem nerozhodují je jejich smrt.

Žádná strana nesmí převažovat, jinak by svět zachvátila disharmonie. Na světě ovšem nejsou pouze lidé, zvířata a rostliny. Jsou zde i bytosti, které se nevymykají mé moci, bytosti o kterých se vyprávějí pohádky, legendy a horory. Jedná se o čarodějky, víly, šotky, démony, upíry, vlkodlaky… Lidé už na ně nevěří a oni si v klidu chodí vedle nich na ulicích. Jedna taková bytost se mi stala osudnou. Upír. A já se rozhodla porušit všechna pravidla.

Běžela jsem tmavou chodbou, která se nikdy nezdála, tak dlouhá. Běžela jsem o život milované osoby. Mé srdce bylo plné strachu a bolesti, z toho že nepřijdu včas. V rukou jsem svírala červený krystal a věděla, že jakmile vejdu do těch dveří, bude to má smrt. Protože já se tak rozhodla. Obětuji svou nesmrtelnost, svůj život pro něj. V mysli se mi vybavila jeho krásná tvář. Bronzové vlasy v neustálém rozcuchu, oči, jejichž barva se měnila podle intenzity žízně nebo touhy. Nádherný pokřivený úsměv, který vyloudil svými rty – jak já je ráda líbala. Pleť bílá, chladná a pevná jako skála. Ano, on musí žít. Nemůžeme být sice spolu, ale já bych nesnesla existovat ve světě, kde není on.

Prudce jsem rozrazila dveře a oslepilo mě světlo vycházející z místnosti. Zůstala jsem stát mezi dveřmi, dokud si mé oči nepřivyknou. Mezi tím se vlna šepotu, vyvolaná mým příchodem, přenesla do absolutního ticha. Vykročila jsem. Mé kroky se nesly jako ozvěna po celé místnosti. Rozhodně jsem kráčela dál, nikdo se mě neodvážil zastavit nebo zastoupit cestu. Věděli, že by stačilo jen nepatrně zachvění mého malíčku a byli by mrtví. Ale proto jsem tu nebyla. Mé kroky směřovali k pěti trůnům na druhé straně místnosti. Procházela jsem mezi světlem, které do místnosti vrhala vysoká pětimetrová okna a stínem, o které se postaraly sloupy mezi nimi.

Zastavila jsem se před pěti trůny, z nichž byly ovšem obsazeny pouze čtyři. Pohledem jsem zavadila o ten prázdný, měl být můj a pak pokračovala na osazenstvo ostatních. Bůh, ďábel, matka a otec.

„Destinybello, vrátila ses domů.“ Pronesl ten, který si říkal můj otec. „Konečně si dostala rozum?“ zasmál se, ale v jeho hlase nebyla ani známka potěšení.

„Ano, dostala jsem rozum.“ Řekla jsem a otevřela dlaň, kde byl červený krystal. Otec zalapal po dechu.

„Ne! To nesmíš!“ zakřičel a jeho hlas se nesl místností.

„Já se rozhodla, nenechám ho umřít!“

„Destinybello! Ne!“ ale to už jsem pomaličku pouštěla krystal do fontány osudu a čekala na smrt…

--------------------------------------------------------------------------------------------

Potřebovala bych znát Váš názor... jestli má vůbec cenu pokračovat

díky Alrobell



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Fontána osudu prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!