Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Esmé! Where are you? - Prolog


Esmé! Where are you? - PrologCarlisle Cullen není milovaný a obětavý manžel a otec, jak ho známe. Je to sexy upír, který svou přitažlivost využívá k ukojení své touhy. Sexy doktor, který nenechá žadnou doktorku a sestřičku na pokoji, dokud nebude jeho. Co se stane, když do nemocnice přijde nová doktorka Esmé??? Pokud si myslíte, že mám pokračovat, tak mi napiště komentík. Děkuji.

 

V domě jsem si vzal klíče, bundu a zamkl dveře. Venku jsem si sedl na svou motorku, nasadil brýle a jel do nemocnice, kde mám noční. Tento týden už po třetí. Mě to nevadí, upíři nespí, ani nejí. Ano, jsem upír. Upír, který pracuje jako doktor a užívá si pozornosti, krásných sestřiček a doktorek. A to mi nemocnice poskytuje každou moji směnu. Zaparkoval jsem na svém parkovacím místě, sundal brýle a laškovně se podívala na setřičku, která kolem mě procházela. Úsměv mi oplatila a já si v duchu říkal, že dnešek je obstarán. V dobré náladě jsem vešel do pokoje doktorů, kde na mě přepadala Brittany. Moje další bokovka, která mě bere stejně. Ani jsem nestihl pořádně vejít a už mě popadla za bundu, strhla ji ze mě a povalila mě na gauč...

 

Ve výtahu jsem si zapínal bílou košili, kterou má každý doktor a přes ni si dal plášť se svou jmenovkou, Carlisle Cullen.

Více jak tři století starý upír, který se živí zvířecí krví a natolik odolává té lidské, že dokáže pracovat jako doktror. Osamělý vlk, který miluje vše, co má krásné nohy, zadek a prsa a je ženského pohlaví. Dokonce mi můj velice dobrý přitel Aro navhrl, abych se šel léčit ze závislosti na sexu. Tomu jsem se zasmál a radši ho nechal, tam kde teď je, v Itálii. Nedávno se oženil, blázen. Nikdy jsem nepochopil, proč se upír chce ženit. Celou věčnost žít s jednou ženou! Z toho bych se zbláznil. Pořád jí říkat, jak ji milujete a co pro vás znamená, kupovat jí drahé dárky. Nejlepší je mít svobodu a sex. Není nic lepšího.

 

Zamířil jsem si do své ordinace, kde budu trávit dnešní noc. Pohodlně jsem se usadil do křesla a čekal na pacienty. Vešla krásná sestřička, ta, kterou jsem potkal na parkovišti.

„Dobrý večer, doktore Cullene."

„Velice pěkný večer, slečno Northmanová." Sjel jsem ji pohledem nahoru a dolů. Musím říct, že je opravdu k nakousnutí, taková lolitka. Krásné dlouhé nohy, malý zadeček, prsa tak akorát do ruky, blonďaté vlasy a hluboké modré oči. Radši jsem se otočil zpátky ke stolu, protože se mi postavil můj kamarád. Otevřely se dveře a v nich se objevil pacient. Super, takže sex až potom.


Po něm byl další, další, další a zase další. Člověk by řekl, když je to noční, tak bude mít klid, protože lidé v noci spí, nebo ne? Dnes zřejmě ne a to tu mám zrovna tuhle sestřičku. Čekal jsem pět minut, jetsli někdo vtrhne dovnitř, nic. Dalších pět minut, ale stále bylo ticho. Asi už bude klid, podíval jsem na Northmanovou, seděla u svého stolečku. Nožku přes nožku a se zaujetím sledovala kalendář. Zřejmě se nemůže dočkat, až vypadne. To by, ale sledovala hodiny, ne? Zvědavost mi nedala a musel jsem se zeptat.

„Proč sledujete kalendář?" Otočila se ke mně a koketně se na mě usmála. No jo, holka, už se pomalu chytáš.

Třetího mám narozeniny, tak se dívám, který den to je." Vstala a došla ke mně.

To je za pět dní, pokud počítám správně, sestřičko." Taky jsem vstal ze židle a postavil se přímo před ni.

Přesně, doktore, popřejete mi teď nebo potom?" obešel jsem si ji a zastavil se u jejích zad. Letmo jsem se svými rty dotkl její šíje. Vzrušeně vydechla, až se její chloupky na krku naježily.

Chcete, abych vám popřál teď?" pošeptal jsem jí do ucha a políbil ji pod uchem. Rychle se otočila, přirazila mě ke zdi a vášnivě drtila mé rty. Mé ruce bloudily po jejím perfektním zadečku a sjely níž na lem její nemocniční sukně. Chtěl jsem jí ji vyhrnout a vzít si ji, jenže její ruce mi v tom zabránily.

Žadný sex, doktore, jen líbání. To vám bude muset stačit, sex až třetího." Lišácky se na mě usmála. Myslela si, že nade mnou má převahu. Chytil jsem ji kolem pasu a posadil ji na stůl, nohy ji roztáhl, stoupl si mezi ně, přitáhl si její krk a tím i její rty. Vzrušeně mi vzdychala do úst, což opět budilo k životu mého kamaráda. Odtrhl jsem se od ní, potřebovala popadnout dech.

„Takže třetího? To jsi narozena ve znamení Střelce, že?" Přikývla. Jednou rukou jsem přejel po jejím koleně až ke stehnu a zastavil na kalhotkách. Druhou jsem přejižděl po stehně sem a tam.

Četl jsem, že ženy ve znamení Střelce mají erotogení zónu na vnitřní straně stehen, je to pravda?" Rukama se nadzvedla, abych mohl sundat její kalhotky.

Ano..., ach..., je to pravda." Jedním tahem jsem z ní strhl kalhotky a vnikl do ní. Přitáhla si mé rty ke svým a vášnivě mě líbala, já jí to se stejnou touhou a vášní oplácel.

Miluji svoji práci a noční směny.


 

Doufám, že se vám prolog líbil. Váš Simiik :)

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Esmé! Where are you? - Prolog:

 1
4. Miguela
19.04.2012 [18:47]

Podezřele mi tvůj Carlisle připomíná Barney Stinsona. :D Emoticon

10.12.2011 [10:03]

HaStPeErSuper Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
už se těším na Esme, takže... jdu na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.11.2011 [14:54]

SolisUmbraHmmm.... Mno to bolo fakt... divné! Emoticon ešte nikdy som nezažila nášho dobrého, pobožného a vegetariánskeho Carlisa takého... sexi-! Emoticon
Mno musím čítať ďalej!

02.06.2011 [21:08]

Elisme7Miluju ho!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A mých výjevů si nevšímej. Emoticon Je to nevyléčitelné. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!