Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Edward kdo? Swan? - 2. kapitola

Jane


Edward kdo? Swan? - 2. kapitolaPotká se Edward s Bellou?

„Máš oheň?“ zeptala se mě neznámá slečna. Prohlídl jsem si ji. Zadek slušný, prsa uspokojivá. Šla by.
„Jistě!“ Přidal jsem svůj zakřivený úsměv, po kterém všechny holky lapaly po dechu.
„Jsem Jessica!“ Viděl jsem jak byla nervózní, álé pročpák? Povzbudilo mě to.
„Edward jméno mé,“ sebevědomě jsem odpověděl.
„Takže odhaduju, že jsi sama?“ Přidal jsem a čekal na její reakci.
„Momentálně nikoho nemám,“ špitla. Znervózněla.
„Vzadu jsem viděl malý kumbálek, jdeš?“ zažertoval jsem. Nevěřícně se na mě podívala a vlepila mi facku. Tu nebude těžké dostat, stačí mi tak týden. Uraženě odkráčela. Vešel jsem do třídy a podal profesorovi papíry.
„Pan Swan!“ zvídavě se na mě podíval.
„Bohůžel mám poslední volné místo, posaďte se!“ ukázal na místo vedle největší kočky, co jsem kdy viděl. Měla hnědé dlouhé vlasy, hnědé čokoládové oči a bledý obličej. Byla to bohyně krásy. I kdyby tohle místo nebylo poslední, sedl bych si zaručeně sem. Pomalu jsem se usadil a přemýšlel, jak navážu konverzaci.
„Ahoj,“ napjatě jsem čekal až mi odpoví ale ona se ani neotočila.Chovala se, jako bych tu nebyl. Otočil jsem se na tabuli. Přemýšlel jsem, proč mě ignoruje. Mě nikdy žádná neignorovala, až doteď. Profesor přednášel o ploštěnce ale já jen přemýšlel o neznámé vedle mě. Zazvonilo a vystřelila ze třídy jako pomatená. Co má za problém? Košili jsem si bral ráno z prádelníku.

Při cestě na oběd jsem potkal týpka, který vypadal jako by dostal elektrickým proudem.
„Ahoj, jsem Eric, oči a uši tohodle ústavu,“ vyklopil na mě.
„Kdyby jsi někdy potřeboval cigára, alkohol," nabídl. „Mam nejlepší ceny ve městě.“  
„Hmmm, budu si to pamatovat,“ s úsměvem jsem odpověděl. Ale on nepřestal.
„Jsi tu nový, že? Edward Swan. Bude to pecka článek,“ rozjel se. Vyndal si papír a tužku.
„Né žádné články!“ Rozlobeně jsem se na něj podíval. Z jeho výrazu jsem zjistil, že to pochopil.
„Dobře, žádný článek,“ ustrašeně odpověděl. Šel jsem do jídelny. On se celou dobu držel za mnou. Stoul jsem si do fronty. Když v tom přišla do jídelny ona, mužské pohledy směřovaly jen na ni. Eric se mi zachichotal.
„To je Isabella Cullenová,“ řekl.  Vzal si na tác jablko. Sledoval jsem ji, sedla si vedle dalších s tímhle typem bledé kůže. Byli stejní, možná příbuzní.
„Nech si o ní zdát, tu nedostaneš! O nikoho tu nestojí.“ Zklamaně přidal.
„Kdo jsou ti vedle ní?“ zeptal jsem se.
„To jsou Cullenovi, adoptované děti doktora Cullena, stejně jako Isabella,“ dodal. Podíval jsem se na ně, měli na stole jídlo, kterého se ani nedotkli.

Vzal jsem si svůj tác a sedl ke stolu s Ericem. Byl sice trhlý, ale mně se to líbilo, aspoň jsem měl přehled. Celou dobu jsem sledoval stůl Cullenových. Toho jídla se vážně ani nedotkli, asi drželi diety. Proto vypadali jako z módního časopisu. Vstali a začali se párovat. Velký tmavovlasý vzal bloncku za boky a odkráčeli. Malá rozčepejřená tmavovláska uklidila stůl a přitančila k blonďákovi, který měl výraz, jako by ho někdo mučil. Zbyla tam samotná Isabella. Připadalo mi, jako by se na mě podívala ale nebylo to možné, za tu chvilku by to nestihla. Postavila se a odkráčela za zbytkem své rodiny.
„Říkal jsem ti, že ji nedostaneš,“ zarejpal si Eric.
„Nikdy neříkej nikdy,“ odpověděl jsem. Rozloučili jsme se a já nasedl na svou teď už poškrábanou motorku. Ten hajzl mi to zaplatí.

Dojel jsem domů, kde na mě čekala Renée. Chtěl jsem jí proklouznout. Vyběhl jsem schodiště, doufal jsem, že mě neuslyší.
„Edwarde? Pojď dolu!“ vykřikla na mě.
„Mluvila jsem dneska s Zac... ředitelem,“ řekla. Aha, ví o té rvačce.
„Renée, já za to nemohl, on si začal.“ Nasadil jsem výraz neviňátka.
„Je mi jedno, jestli si za to mohl nebo ne, jestli se to bude opakovat, šoupnu tě do prvního letadla směrem k tátovi.“
„Teď můžeš nahoru!“ šeptla. Její výraz byl ustaraný. Nebyla zvyklá používat násilí. Šel jsem nahoru a zalehl do postele. Zavřel oči a usnul.

další>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Edward kdo? Swan? - 2. kapitola:

 1
2. Wera
23.04.2012 [11:06]

Wera Emoticon

1. kikuska
30.07.2011 [21:33]

Toto bolo peckové. Páči sa mi nedostupná Bella a strašne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!