Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Distanc - Kapitola 1.

Bella a Edward moc hezky


Distanc - Kapitola 1. Moje nová povídka na téma Edward & Bella.
Byla v hodinách slohu nejlepší; psala ty nejtroufalejší eseje v ročníku; vyhrávala recitační soutěže, a proto se vydala cestou novinařiny.
Teď je ale vše jinak. Je na suchu. Ve všech směrech. Múza ji už snad nadobro opustila a už si ani pořádně nepamatuje, kdy naposledy napsala kloudný článek. A pak potká jeho. Troufalého, cynického a neuvěřitelně krásného, díky kterému dokáže znovu psát.
Komentáře mě moc potěší, protože si upřímně nevěřím, jestli má smysl vůbec psát. Ale stejnak přeji příjemné čtení, Kik. :)

Muž v nepadnoucím obleku ládující se mastnými hranolkami a čímsi, co se jen stěží dalo nazývat jídlem. Vysoká zrzka upravující si už tak vyumělkovanou fasádu. Starý chlap v ošoupaném oblečení, které jistě pamatuje víc než já, a malá rozcuchaná holka, která je zase určitě mladší než já, kojící dítě.  Tomu se teda říká „perfektní“ náměty na reportáž...

Není nic horšího, než když hodinu před uzávěrkou sedíte v levném baru a mermomocí se snažíte najít cokoliv, o čem by bylo vhodné psát. Tohle totiž vaši fantazii dozajista zabije a pohřbí hodně hluboko.

Začínala jsem si zoufat... Nemám ani řádek a Mason mi dal ultimátum. Dnes večer podle všeho dostanu padáka…

„Ještě jednou?“ zeptal se mě barman, když jsem nepatřičně dlouhou dobu zírala na upatlané sklo prázdné skleničky. Byl to poměrně zajímavý chlapík ve středních letech. Vzhledem by ženu na ulici asi neupoutal, ale jeho počínání na malém prostoru obklopeném sklem bylo... vážně pozoruhodné. Bohužel opět nic, co by čtenáře týdeníku mohlo zajímat.

Barman mě nevrle sledoval a už se natahoval po skleničce i bez mé odpovědi, když se mi v zorném poli objevily dlouhé prsty, které jeho pokus o větší výdělek zastavily.

„Zaprvé, vám neodpověděla, jestli ten sladký sajrajt chce znovu, a zadruhé... její další pití jde na mě.“

Rozpačitě jsem se nadechla a vzhlédla na nově příchozího, abych mu oznámila, že zaprvé, to červené, co jsem pila, nebyl sajrajt (sladké to sice bylo a chuť to mělo víc než podivnou, to byl fakt, ale že by rovnou sajrajt?) a zadruhé, nestojím o to, aby za mě platil. Když jsem se ale na něj zahleděla, nově nabraný vzduch jsem z plic zase hezky vypustila.

Tak tomu se teda říká bomba. Úplný výstřižek z reklamy Calvina Kleina v 3D podobě. Teda až na to oblečení – toho měl trochu více… Ale stejně. Ty hluboké oči, ta světlá pleť, ty na pohled jemné vlasy házející i tady v přítmí zrzavé odlesky… Ze zírání na něj by mohla být nová olympijská disciplína.

„Jednu skotskou s ledem,“ poručil barmanovi, který nás nepokrytě pozoroval a sedl si na stoličku vedle mě. Chvíli pohledem bloudil po záplavě skleniček umístěných na stěně přesně naproti jeho židle, popotahujíc si bílou košili s manžetovými knoflíčky přes kraj saka. Rozhodně ne ostýchavé gesto, spíš pěkně nabubřelé, prokazující, že je zvyklý mít poslední slovo. Ach, profesionální deformace...

 

Z ničeho nic se ke mně nahnul, až moc, podle mého vkusu.

„Jestli jste na lovu, nechám se přemluvit,“ pronesl samolibě a mě polilo horko. Byl moc blízko, jeho vůně byla až moc omamující a hlas až moc sváděl k představám, jaké by asi mohly být chvilky strávené s ním v soukromí. Asi proto mi význam slov došel tak opožděně.

„Cože?“ vyhrkla jsem a vykulila oči na jeho pokřivený úsměv.

„Než jsem přišel, přímo jste svlékala pohledem toho barmana a teď jste zas koukala na mě... Vidím jen jedno rozumné vysvětlení,“ pronesl to tak namyšleně, naprosto si jistý svým tvrzením a tím, že mě má v kapse, že se moje zděšení z takového obvinění a okaté urážky rázem změnilo a já přešla do protiútoku.

„Já rozhodně na lovu nejsem, to, že tady sedím a rozhlížím se, může mít hned milion různých důvodů, barmana jsem pohledem nesvlékala a v žádném případě nejsem holka, která dá na potkání,“ vyjelo to ze mne na jeden nádech dost ostrým hlasem a i přesto se pak ten náfuka křenil, jako bych ani neotevřela pusu.

„Tak jste holka, co dá na počkání no...“ Kretén! Naštvaně jsem sykla, seškrábala se z vysoké židle a plánovala odtamtud vypadnout s hlavou vztyčenou.

No, ale to bych tak nějak nebyla já, abych neměla poslední slovo, takže jsem se zastavila a s nafouklými tvářemi se do něj vztekle pustila.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Distanc - Kapitola 1. :

 1 2   Další »
14. Elsana
28.01.2015 [15:16]

Konečně něco co se dá číst. Emoticon

13. danje
30.12.2014 [22:20]

Jo. Emoticon Vypadá to, že to bude mít šťávu. Emoticon Těším.se. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.12.2014 [14:41]

VictoriaCullenTak z tohoto by sa mohla vykľuť naozaj veľmi pekná poviedka. A vtipná. Zatiaľ si ma chytila 1. kapitolou. Dej vyzerá super, štýl písania tiaž... Čakám na pokračovanie. Len tak ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.12.2014 [17:11]

TheSinnaLíbí se mi nápad a zpracování.A trpělivě budu čekat na pokračování. Emoticon Emoticon Emoticon

10. ELIZABETHMASEN
27.12.2014 [19:58]

Prosim, pokracuj je to skvelé Emoticon Emoticon Emoticon

9. ELIZABETHMASEN
27.12.2014 [19:57]

Prosim, pokracuj jebro skvelé Emoticon Emoticon Emoticon

8. miky
26.12.2014 [22:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Teyla
26.12.2014 [9:56]

Určite pokračuj! Emoticon Emoticon Je to skvelé! Emoticon Emoticon Emoticon

6. Veronika
25.12.2014 [15:19]

Skvelé.. Určite pokračuj.. Je to veľmi zaujímavé a nenechám si ujsť ďalšiu kapitolu .. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Dommy1
24.12.2014 [16:07]

Určite ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!