Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dievča plné prekvapení - 14. kapitola

BD I. - Teaser Poster


Dievča plné prekvapení - 14. kapitolaŠtrnásta kapitola s názvom Ples. Prešiel týždeň a Im sa ešte stále nerozhodla. Čo spraví? Čo hrozného vyvedie Aro? To všetko sa dočítate tu.

14. kapitola – Ples


„Či čakáš dieťa, ti bude musieť povedať doktor. Je možné, že dieťa v budúcnosti budeš mať. Keď chceš vedieť odpoveď, vieš kam máš ísť,“ povedal Chion.

„Ďakujem.“ Postavila som sa a šla teda za doktorom. Máme tu dvoch, čo sú zaškolení gynekológovia.

Dúfam, že som tehotná. Edward bude mať z toho určite radosť. Vždy bol veľmi šťastný, keď strážil Pheobe, Rebeccu alebo Rafaela. Oči mu priam iskrili. Len neviem, ako mu to poviem. Či potom, čo mu poviem, že som Bella alebo pred tým. Je to tak komplikované. To dievčatko v mojej mysli bolo veľmi krásne. Celý Edward.

Budem to musieť nateraz utajiť. Ak všetko nevyriešim vo svojej hlave a srdci do plesu, tak sa asi presťahujem niekam. Keby som tu ostala, Edward by my našiel a chcel by vedieť vysvetlenie, ktoré by som mu nemohla poskytnúť. Musela by som mu klamať, a to nechcem. Nemôžem.

Do plesu budem mať určite aj bruško, takže si musím kúpiť také šaty, ktoré ma nebudú obopínať. Veľmi rada by som všetkým ukázala, že s Edwardom čakám dieťa, ale nejde to. Nejaký ten čas to zrejme počká.

Vtrhla som do ambulancie a povedala Oliverovi o podozrení, že som tehotná. Vyšetril ma teda a moje domnienky potvrdil. Od radosti som skákala desať metrov do vzduchu. Bola som šťastná. Škoda, že Edward to šťastie nemôže zdieľať so mnou. Mala by som teraz premeniť svoje stravovacie návyky.  Odteraz sa vyživujem zdravo. Ovocie, zelenina, krv a všetko ľudské jedlo musí mať, čo najmenej tukov, mastí. Chcem predsa, aby moje bábätko bolo zdravé. Mala by som oznámiť Arovi, že z neho bude dedko. Vydala som sa teda smer jeho pracovňa. Tam však nebol, tak som šla do sálu s trónmi. Bol tam aj s Caiusom, Marcusom, Petrom a Michaelom. O niečom sa živo rozprávali.

„Nerada ruším, páni, ale rada by som vám niečo oznámila,“ vyrušila som ich. Všetci na mňa otočili pohľady.

„Čo také, dcérka?“ spýtal sa otec.

Široko som sa usmiala a povedala, „Blahoželám, bude z teba dedko.“ Prekvapene na mňa pozerali a Peter sa mi zdal byť nejaký nahnevaný.

„Si tehotná?“ opýtal sa.

„Áno, vari môžeš byť inak dedko?“

„Oh, dcérka moja, blahoželám.“ Vstal zo svojho trónu a objal ma. „Už si to povedala Edwardovi?“

„Chcem aby to bolo prekvapenie, takže by som bola rada, keby ste to v jeho prítomnosti na to nemysleli. Chcem mu to povedať na plese,“ alebo po plese. Pomyslela som si posledné tri slová.


Jedna hodina do plesu:


Posledné dni týždňa utiekli ako voda a ja som stále nevedela, čo mám robiť. Nebola som s tým zmierená a nemala som ani kedy nad tým rozmýšľať, lebo všetky moje myšlienky smerovali na moje bábätko. Jane mi kúpila šaty, ktoré boli dokonalé. Nebolo vôbec vidieť, že som tehotná. Boli veľmi jednoduché. Obopínali mi prsia a potom boli voľné. Mali modrastú farbu. Jane ma ešte nalíčila a spravila mi vlasy do drdolu, len mi nechala dva pramienky voľné pozdĺž hlavy. Ja som potom nalíčila ju a natočila jej vlasy. Mala krvavo červené šaty, ktoré zvýrazňovali jej krivky. Nepovedali by ste, že má šestnásť.

Bola som nervózna. Cullenovci by mali prísť každú chvíľu a s určitosťou viem, že Edward bude chcieť ísť do mojej izby. Preto tam Peter postavil stráž a moju izbu na určitý čas premiestnil. Po celý týždeň sa o mňa staral.

„Im,“ ozvala sa Peter z poza dverí. „Ples sa už začal.“

„Už idem,“ zakričala som. Otvorila som dvere a uvidela Petra v čiernom obleku, ktorý mu náramne sekol. Bol v ňom očarujúci. Ponúkol mi svoje rameno a ja som ho prijala. Pomaly sme šli k plesovej sále. Obidvaja sme mlčali. Vstúpili sme do sálu a všetci utíchli. Vôbec som nechápala prečo. Aro zatlieskal a všetci sa otočili jeho smerom. „Pokračujte,“ rozkázal. Hudba začala znova hrať a ostatní sa venovali tomu, čo pred tým. Vydýchla som si. S Petrom sme prišli až k trónom a postavili sme sa za ne. Videla som Edwarda a jeho rodinu, ako sa na mňa pozerali. Mierne som sa usmiala, ale potom som si spomenula na Bellu a úsmev ma prešiel. Edward sa vôbec nezmenil. Stále bol tak veľmi krásny.

„Dcérka,“ oslovil ma Aro. „Všimol som si, že si nešťastná a vedel som, že si Chionovi určite povedala  prečo. Zistil som to a preto ti chcem pomôcť.“

„Priatelia,“ povedal zvýšením hlasom Aro. Preboha, čo chce spraviť? Všetci sa k nemu otočili a pozerali na neho.

„Dnešný ples je usporiadaný na počesť mojej dcéry Isabelly Marie Sw...“ Rýchlo som mu s rukou prikryla ústa a premiestnila sa s ním.

„To nemyslíš vážne? Čo ťa to napadlo?“ kričala som na neho.

„Nerozčuľuj sa, neprospieva to malému,“ povedal pokojne.

„Ja že sa nemám rozčuľovať. Ja sa musím rozčuľovať. Čo ťa napadlo im povedať moje ľudské priezvisko?“

„Edward by sa dozvedel tak pravdu a nemusela si mu to hovoriť ty. Robila by si sa prekvapenou a všetko by sa vyriešilo.“

„Vyriešilo? To je len medzi mnou a Cullenovcami. Ak povieš moje priezvisko, tak sa v tom momente premiestnim a nedám ti o sebe vedieť. Nebudeš vedieť, kde som,“ povedala som rozhodne.

„Srdiečko, to mi je už jedno. Hlavne, že on bude vedieť pravdu a že ty sa už nemusíš trápiť preto, ako mu to povieš.“

„Ocko, prečo to robíš?“ spýtala som sa ho smutne.

„Lebo potom zistíš, že to bolo to najlepšie, čo som mohol spraviť. Tak teraz nás premiestni kam chceš, skôr než nás začnú hľadať.“ Chytila som ho teda za ruku a premiestnila sa s ním naspäť. V celom sále bol rozruch.

„Už som naspäť,“ ozval sa Aro a celá sál utíchla. „Prepáčte, že som sa takto vyparil, ale musel som s dcérou niečo vybaviť. Takže pokračujme tam, kde som prestal. Dneskajší ples je usporiadaný na počesť mojej dcéry Isabelly Marie Sarah Well Alison Nicoleth Volturi. Tiež známej ako Im Swan alebo Isabelli Marie Swan. Poviem vám na to jej ľudské priezvisko bolo veľmi ťažké vymyslieť mená,“ povedal. Nechápala som, ako to mohol povedať. Pozrela som sa do Edwardovych prekvapených očí a premiestnila sa do svojej izby. Vytiahla som kufor, nahádzala do neho veci, vzala si mobil a premiestnila sa do Forks, kde mi Peter zariadil dom. Našťastie som Petra zaštítila, takže Aro a ani Edward nezistia, kde som.

 

Je divné, že som chcela dom presne tu, ale veľmi ma to sem tiahlo. Povedala som si, že tu možno na všetko nájdem odpoveď, keď vo Forks všetko začalo. Prezliekla som sa a šla som si niečo navariť. V chladničke však nič nebolo. Musím si ísť nakúpiť. Šla som do garáže, kde na mňa čakal čierny mercedes a vydala sa smer obchod. Nič sa tu skoro nezmenilo. Domy len boli prispôsobené do dnešnej doby. Krajšie autá na parkoviskách pred domom. Obchod dokonca stál na tom istom mieste, ako keď som tu  bola naposledy. Zaparkovala som a vstúpila do malého obchodu. Za pultom bola postaršia pani. Regály boli plné rôzneho tovaru. Nedokázala som nájsť nič z toho, čo som chcela, tak som sa zhlboka nadýchla. Do nosa ma uderila vôňa ovocia, zeleniny a iných potravín, ale aj niečo, čo poriadne smrdelo. Ako zmoknutý pes. Tak predsa smrdia vlkolaci!

Prudko som sa otočila na päte a zbadala som, ako do obchodu vstupujú dvaja chalani.


oOZhrnutieOo



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dievča plné prekvapení - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!