Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dědička trůnu - 14. kapitola


Dědička trůnu - 14. kapitolaDalší dílek po dlouhé době. Dědička trůnu. Doufám, že už jste nezapomněli o čem je... :D Naposledy jsme byli u scény, kdy Edward požádal o ruku Isabelly před Alex, její sestrou, jež ho tajně miluje. Bell se přenese neznámo kam a právě o to kam, jde v této kapitolce. Přeju příjemné čtení. Rosette

Pohled Isabella

 

Letěla jsem vzduchem rychlostí větru. Trochu se mi zvedal žaludek, neměla jsem pod nohama nic, ale to se má za chvíli změnit.

 

Můj dopad byl tvrdý. Najednou jsem viděla zem, byla asi metr pode mnou. Tvrdě jsem přistála na nohy a spadla na zadek. Zaskučela jsem. Něco jsem si udělala z nohou. Pálilo to jako čert a tekla mi krev.

 

Pokusila jsem se zvednout a s vypětím svých sil se dobelhala k nedalekému stromu a opřela se o něj. Doufala jsem, že zde nejsou upíři, jelikož by mě mohli zabít. V tuto chvíli by mi to ale nevadilo.

 

Zradila jsem vlastní sestru! Kvůli tomu kreténovi, který si říká Edward! Nechápu, jak si mohl myslet, že bych si ho vzala. Miluji Aleca... Ach, Alec. Jeho oslnivý úsměv, vypracované tělo. Jak může být ten anděl můj? A já ho opustila. Možná bych se měla vrátit! Ne, to nejde. Když je tam Alex... Nebudu ji trápit ještě víc, než to je teď. Kdyby mě viděla... Zpropadený Cullen! Co si o sobě vůbec myslí?!

 

Najednou křupla větvička. Otočila jsem se tím směrem. Nic. Z druhé strany se ozval vzdech. Bože, jsem paranoidní. Nikdo tu není. A nebo...

 

 „Je tu někdo?!"

 

Nic... Vážně jsem paranoidní...

 

 „Halóó!" Začínala jsem se bát. Kdo to může být? Je tam vůbec někdo? Zhluboka jsem se nadechla a do nosu mě udeřila štiplavý smrad. Vlkodlaci.

 

 

 

Pohled Aro 

Ten zatracený Edward! Kvůli němu moje holčička odešla! Kvůli němu se moje druhé dítě trápí! Všechno jen kvůli němu!

 

Naštvaně jsem vletěl do sálu, kde na trůnech seděli moji bratři. Caiův výraz byl zlověstný a Marcův smrtící. To u něj většinou nebývalo. U Caia občas, ale u Marcuse? Ne. Teď se ale nedivím. Ten idiot mi zničil dcery a to znamená oslabení Volterry. Bude pykat.

 

 „Bratři, musíme se domluvit na trestu," řekl jsem s krutým úšklebkem.

 

 „Ano, Aro. Dopustil se nejhoršího možného činu. Nikdy nesmíš vztáhnout ruku na Volturiovi a on to udělal. A ještě k tomu na ty hlavní. Navrhuji smrt," řekl Caius.

 

 „Souhlasím," ozval se Marcus a pro tentokrát jsem se spolu s Caiem zdržel překvapeného pohledu. Chápal jsem ho. Tentokrát šlo o rodinu a o tu jde Marcusovi nejvíc.

 

 „Dobrá, zavolejte Cullenovi," pokynul jsem hlavou k Demetrimu a Felixovi, kteří byli zahaleni do smutečního pláště. Vlastně jsme je měli všichni, jen s výjimkou toho, že pro gardu byly jině výšivky.

 

Po celé Volteře byly vyvěšeny černé vlajky. Nikdo z nás nenosil barevné věci. A jak se po chvíli ukázalo, ani rodina mého přítele Carlislea neměla jinou barvu.

 

 „Carlisle, příteli. Je mi líto, že zrovna jeden z tvé rodiny se dopustil nějhoršího činu, který je v našem zákoníku možný. Tedy pokud nemyslím prozrazení naší rasy. Dopustil se újmy na naší rodině a dokonce na dvou lidech. Víš, co to znamená?"

 

 „Aro, je mi moc líto chování mého syna. A ano, vím, co to znamená. Nemohl bys, ale být tak milostivý a prominout mu tento závažný čin?" V jeho očích, vlastně v očích celé jeho rodiny a dokonce i v jeho se zračila bolest, utrpení a pokání.

 

 „Myslíš si Carlisle, že je to tak lehké? Kdybychom dělali výjimky, co bychom byli za vládce?" ozval se Marcus.

 

 „Marcusi, alespoň ty měj slitování. Mrzí ho to a slíbil, že už to nikdy neudělá," místo Marca zareagoval Caius a to dost tvrdě.

 

 „A ještě řekl, že to neudělá! Co si o sobě vůbec myslíš, Cullene?! Ty ani nedostaneš čas k tomu, abys to udělal!"

 

Najednou se dveře rozrazily a v nich stála v celé své kráse má mladší dcera. Alexandra. V šatech byla opravdu překrásná, ale ve tváři se jí zračila bolest. Nenávistně propálila pohledem Cullenovi a rázným krokem se vydala k nám. Po schodech vylezla až ke mně a nastavila ruku. Jemně jsem ji uchopil.

 

Najednou jsem je viděl v překrásných šatech, pak Edwarda jak prosí o ruku Belly, Alex jak s brekem utíká do věže. Sedá si u okna a brečí.  Pak se vidina přesunula do jejího pokoje, kde něco píše. Vzkaz.

Když dopíše, prohlédne si ho a já mám čas na jeho přečtení.

 

Co kdybychom počkali, než se najde Isabell a pak se spolu s ní rozhodli, co mu uděláme. Zatím může být ve vězení s nejvyšší ostrahou.

 

Konec 

Probral jsem se a úsměvem se na ni podíval. Edward mi myšlenky číst nemohl. Štíty působí i na dálku. Iss je nikdy nesundává. Nikdy.

 

„Jsi chytrá, Alex. A proto Edwarde Cullene, dostaneš trest, až se nejde má druhá dcera. Zatím budeš uvrhnut do nejhoršího vězení s nejvyšší ostrahou. Odveďte ho," pak jsem se obrátil ke zbytku Cullenů.

 

„Myslím, Carlisle, že odsud jen tak neodejdete. Vraťte se do svých pokojů a spolu s námi čekejte, na chvíli, kdy se vrátí Isabell," Carlisle kývl a spolu s rodinou odešel.

 

„Demetri, teď svolej celou gardu. Mají minutu." Ani ne za 30 vteřin se tu objevili.

 

„Demetri, jsi skvělý stopař. Půjdeš hledat Isabell. Spolu s tebou půjde Alec, Santiago, Dominic, Fernando, Maria a Nicolas s Lewisem. Do měsíce ji chci mít zpět. Jděte se připravit, ještě dnes odjíždíte."

 

S kývnutím odešli do svých pokojů. Hotovo. Musí ji najít. Musí najít moji dcerušku. Jinak Volterra upadne do smutku. Prosím Isabell, vrať se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dědička trůnu - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!