Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi vs Bradavice 19. kapitola

3.RenesmeeCarliee-Louka


Cullenovi vs Bradavice 19. kapitolaCopak to Bella zase vymyslela? The end!

Strážce se skryl pod vodní hladinu. Já si sundala řetízek a hodila jej do vody za strážcem. Posadila jsem se na vlhkou zem a přemýšlela. Učitel lektvarů je Snape, ale Snape není čistokrevný. Kdo tu učil před ním?

„Horácio Křiklan,“ zašeptala jsem a vydala se na cestu. V mysli mě plul obraz toho muže a já se přemístila. Objevila jsem se v mudlovské části Londýna. Okolo byly krámky a jeden rodinný domek. Podívala jsem se na něj a naklonila hlavu na stranu. Zavřela jsem oči a naslouchala.

„Honem, honem nesmí mě najít. Honem! Congregatio Sacrorum Rituum!“ vystrašený tichý hlas utichl a já se usmála. Otevřela jsem oči a vydala se k opuštěnému domu. Vydala jsem se chodbou do obývacího pokoje, kde stála černá kožená sedačka a staré křeslo.

„Horácio, chci jen odpovědi na pár otázek! Já ti neublížím!“ zakřičela jsem. Chvíli jsem čekala, ale když se nic nedělo. Naštvala jsem se a přišla ke starému křeslu.

„Finite incantatem,“ řekla jsem a chytla Křiklana pod krkem, než se stačil vypařit.

„Prosím, nezabíjejte mě,“ zašeptal vystrašeně.

„Chci jen něco vědět. Před pár lety jste ještě byl učitelem lektvarů v Bradavicích. Tehdy k vám přišel jeden chlapec. Co jste mu řekl?!“ zavrčela jsem a přitlačila ho více ke zdi.

„Já tehdy jsem udělal chybu. Řekl jsem o nejtemnější magii, která existuje,“ zašeptal a zavřel oči.

„O čem mluvíte? Co je tou magii?“ zašeptala jsem mu.

„Já. Řekl jsem mu o viteálech. Tehdy se zmiňoval o sedmi viteálech. Je to ale nesmyls, protože to by nemohl udělat,“ zašeptal. Zavřela jsem oči a soustředila se. Obliviate!

Přemístila jsem se do hradu a vydala se k Brumbálovi. Rozrazila jsem dveře bez zaklepání. Snape něco vyčítal Albusovi. Jediné, co jsem zahlédla, byla zčernalá ruka od temné magie.

„Nechte mě hádat. Viteál. Excelentní,“ řekla jsem a popadla Albuse za ruku. Se zaujetím jsem ruku pozorovala. Dokud jsem si nevšimla světlého místa. Do toho místa jsem zaryla své nehty. Incendio. Incendio. Incendio. Albusova ruka začalo žhnout a já se usmála.

„Viteály nech na mě. Stejně tak Voldemorta, dlouhou dobu tu nebudu, proto, prosím, dávej pozor na Cullenovi a posil obranu hradu. Víc vědět nepotřebuješ,“ řekla jsem a chystala se odejít.

„Co se chystáš udělat, neporazíš ho?!“ zeptal se Severus. Podívala jsem se na něj a ušklíbla se. Třískla jsem dveřmi a ještě je zakouzlila, aby nešly otevřít. Rozběhla jsem se do svého pokoje a nechala zmizet okna i dveře.

Byla jsem tu zazděná. Všechen nábytek jsem odsunula a na zem nakreslila pentagram. Okolo sebe jsem rozmístila pět bílých svící a usadila se do středu pentagramu. Nadechla jsem se.

„Ty, jenž vládneš životu a smrti. Ty, jenž rozhoduješ o moci a osudu. Dáváš lidem lásku a přinášíš nám dary. Slyš mé volání, slyš má slova, slyš můj řev, slyš můj sten a vnímej můj dech. Já jsem zámek bez klíče. Já jsem duha na konci tunelu. Já jsem dcera temnoty a světla. Já jsem bod středu! Volám všechny síly, volám všechny mrtvé duše. Ničím cesty Lorda Voldemorta. Ničím nit jeho osudu. Ničím sílu jeho a ničím jeho magii. Mezi nebem a peklem bránu otevři a jeho v ní zavři a mne jako zámek na dveře přikovej na kříže jako svého syna!“ zařvala jsem. Zem se začala chvět a já cítila obrovskou bolest a pak ticho. 

 

Tak tohle byl asi opravdu konec mého života.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 19. kapitola:

 1
3. tutu
04.01.2015 [22:09]

Super
kdy bude další díl?

2. Katy
04.01.2015 [15:26]

To je parádní díl. Moc se těším jak to dopadne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. sam
02.01.2015 [12:05]

Teda, to je...
Snad to všechno nějak dopadne.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!