Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cizinec - 7. kapitola

Wall by Ranya 3


Cizinec - 7. kapitolaVšichni jsme byli svědky včerejšího prapodivného oběda. Kdy si pan C. přisedl k partě Lucindy Ashwoodové. Ve světle přistihnutí při platbě jedné člence party se forská superdrbna ptá: „Neděje se tu něco víc?" - článek ze školných novin.

Na lavici mi přistál zmuchlaný papír. Obezřetně jsem se rozhlédla, ale nenašla jsem, odkud přiletěl. Obezřetně jsem ho rozložila.

Drž se od něho dál. Nebo…

Lhala bych, kdybych řekla, že mě to nevyděsilo, ale náročný den mi ten vzkaz vyhnal z mysli.

Šla jsem po boku Lucy. Jako každé úterý. Ještě jsem se jí nepřiznala a teď jsem měla poslední šanci, takže nadechnout a…

„Pozvala jsem Edwarda k nám na oběd,“ pípla jsem nesměle.

„Cože?“ vyjekla Lucy. „Jak jsi to mohla udělat?!“

„Lucy, neber…“

„Ve své minulé škole jsem byla nejoblíbenější. Teď, když si k nám Cullen přisedne, zeď mezi posledním a předposledním místu na Seznamu oblíbenosti padne a já nemůžu být poslední.“

„Lucy, nešil.  Vždyť je to jen pitomá snůška keců jedné mrchy, která se bojí.“

„Jak bojí?“

„Jess je osoba, která tím, že je ráda ,zbožňovaná´ hordou ovcí. Proto ten pitomý seznam, protože každý potřebuje být oblíbenější než někdo, a tak běhají za Jessikou jako pes za ocasem. A ona si tím naplní tu svou touhu, viď, Angee?“ právě jsem dokončovala svůj monolog, když se k nám připojila Angela, tak jsme ji zasvětily do své pře. Angee se jen usmála.

„Bella má pravdu. Každý chce být oblíbený, dokonce i já. Seznam oblíbenosti je úplná kravina, ale to víme všichni. A ty, Lucy, probuď tu svoji milou část a nech Edwarda sedět s námi. Je to jen jednou. A navíc tak kravina v dohledné době nevyjde.“

„Tak dobře. Ale nechápu proč?“

„Asi protože se jí zastal,“ mínila Angee. No tím jsem si vůbec nebyla jistá. Potom jsme tohle téma nechaly být a řešily plány na víkend. Lucy měla mít rande s někým ze Seattlu a Angela musí hlídat bratra. Konečně jsme došly do jídelny a já byla ráda, protože… jsem měla hlad. Jo, měla jsem hlad. Vůbec jsem se netěšila na něho. Kluci už tam seděli a chovali se jako největší kamarádi na světě. No je vidět, že kluci to neřeší jako my holky. Edward se zvedl, jakmile jsme došly ke stolu s jídlem, a přidržel mi židli. Byla jsem z toho vykolejená a nebyla jsem jediná. Mike a Eric, budiž jim to ke cti, ho následovali v konání. Angela vypadala jako v sedmém nebi.

„Kde je Dan?“ zeptala jsem se ostatních.

„Musel k zubaři. Odpoledne nás tu vyzvedne,“ houkl Eric a dál se bavil s klukama. Byl do toho tak zapálený, že snad ani nevěděl o Angee, a ona z toho byla dost špatná. Rozhodla jsem se zasáhnout.

„A o čem se to bavíte?“

„O Astonu Martinu.“

„To je nový spolužák?“ Na to se ozvalo trojí rozhořčené Bello.

„No co?“

„Bells,“ začal Edward a mně poskočilo srdíčko nad tím oslovení, ale nahlas bych to nepřiznala ani za nic.

„Aston Martin je auto. Zrovna teď je k dostání nový model.“

„Aha. Auto.“ Tohle mi nikdy nic neříkalo. Jediné auto, které jsem měla, až do teď byl Chevy Pickup neboli náklaďáček a bohatě mi stačí, hlavně když jede.

„Takže, Edwarde,“ oslovila ho Lucy a ve mně hrklo.

Prosím, ať se chová normálně.

„Co se ti jako muži – pomineme-li tvou masku, přes kterou moc toho nevidíš -, co se ti líbí na holce, když jdete na rande? Teda jestli jsi měl někdy rande,“ ptala se ho se zájmem.

„Lucindo,“ okřikli jsme ji všichni. Edward jen stal, přešel k ní a něco jí pošeptal. A já jsem žárlila. Bylo mi jedno, že Lucy znám dva roky a ho dva dny. Klidně bych jí vytrhala všechny vlasy na hlavě.

„Fakt?“ řekla nevěřícně.

„Samozřejmě.“

„Kecáš.“

Zazvonil zvonek na hodinu. Koukala jsem na svůj skoro netknutý oběd. Ostatní na tom nebyli jinak.

„Ahoj,“ rozloučila jsem se a šla na hodinu. Profesorka vyžadovala včasný příchod, protože matiky není nikdy dost. Fuj. Tak jsme si s Ericem pospíšili. Sotva jsem si sedla, přiletěl ke mně lísteček se vzkazem. Koukla jsem na Jess, která se tvářila velmi samolibě.

Dnes jsem viděla příjemnou přestávku poslední sorty.

„Tak to trefila, kráva jedna. Bylo to hezké,“ souhlasil s ní Eric, který mi koukal přes rameno.

Sakra, zapomněla jsem rozdělat tu čokoládu.

***

Už jsem myslela, že se toho zvonění nedočkám. Jenže z jedné hrůzy do druhé. Ach jo. Krokem à la želvo-šnečí neutrál jsem zamířila na parkoviště. Venku už všichni čekali. Trhavě jsem sesunula svoje kosti na sedačku a unaveně vzdychla. Lucy se na mě zle podívala a jen sykla:

„Přestaň, bude to zábava.“

„Jo, jak horská dráha do horoucích pekel s Jessičinou partou.“ Dan marně potlačoval smích. Vždycky to znělo jako cukr v motoru.

„Zřejmě ti nic netrhali,“ houkla Lucy a hledala podporu u Erica s Angee, kteří byli stejně mimo náš vesmír, protože si užívali blízkosti toho druhého, když seděli vedle sebe a snažili se, aby to nebylo poznat. Marně. Vážně by mě zajímalo, kdy se dají dohromady.

„Proč se s vámi bavím?“ zvolala Lucy hraně.

„Protože nemáš jinou možnost,“ dal jí Dan pohotovou odpověď. Ta ho bouchla a on trhl volantem a já se lekla, tak – říká Colin -, až mi málem zmizely kopečky a narostly hrby. Úchylné. Ale co chcete po dvanáctiletým klukovi? A z hlavy to nejde.

­­­­­­***

Už hodinu a půl se plížím různými obchody. Chtělo se mi spát a taky na WC. Už dávno jsem zapadla do apatického nezájmu. Kluci se vypařili po dvaceti minutách do obchodu s mužskou tématikou Angela zase do krámků s čaji a vonnými olejíčky. Chtěla jsem se taky někam vypařit, ale Lucy by zuřila, kdyby měla nakupovala samotná. Zrovna jsme byly v obchodě s oblečením, když se na mě Lucy najednou otočila.

„Bello, tyhle šaty si musíš vyzkoušet, ty tu čekaly na tebe,“ vypískla a už hledala moji velikost. Ty šaty rozhodně nebyly můj styl. Byly červené a ani trochu nebyly slušné. Chtěla jsem se bránit, že nechci vypadat jako děvka, ale než jsem se na to zmohla, už jsem stála v kabince. A šaty se mnou a Lucy nikde. Rezignovala jsem.

Zrovna jsem zápasila se zipem, když se rozhrnul závěs. Jelikož jsem k němu byla zady, tak jsem neviděla, kdo tam stojí. Ale na sto procent tam stojí Lucy, protože mi to už tolikrát provedla, že jsem se nad tím ani nepozastavila. Byla strašně nedočkavá.

„Můžeš mi je zapnout? “ poprosila jsem ji, chvíli se nic nedělo, tak jsem se otočila a tam stál Edward. A koukal se na mě. Najednou mi bylo horko. Edward Cullen tu stojí v kabince s maskou na obličeji a dívá se na mě roztouženýma očima a s boulí na poklopci, jak se snažím dostat do šatů, které by se neměly nosit pře desátou večerní. Bylo to… strašně erotické. Zmrzli jsme v tomto čase. Koukali si do očí a po těle, jako bychom byli nazí oba a nejen já. Z obou sálala živočišná touha, která pohlcovala vzduch kolem. Byla jsem slabá v kolenou a v břiše jsem měla tornádo. Od sebe nás dělil jen zázrak. Když jsem se aspoň trochu vzpamatovala, tak bych ho měla požádat, aby odešel. Jenže jsem to já. Zazmatkovala jsem a přední díl se mi sesunul až k pasu, takže mě Edward viděl v mé černé krajkové podprsence. Jeho oči a boule narostly do snad největších rozměru světa. Dech mu zhrubl. Olízla jsem si rty, protože jsem je měla suché. Bude to teď a tady. Své poprvé jsem si představovala tisíckrát jinak, ale tohle bylo nejlepší. Chtěla jsem to, a to mi teď stačilo. Byla jsem připravená.

Jenže…

Hlas rozumu do toho prosakoval. U něj. Protože odešel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jistě jste si všimli změny v perexu. Osobně si myslím, že je to takhle zajimavější. Ale pokud budete mít jiný názor, stačí říct. 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cizinec - 7. kapitola:

 1
6. bara
31.05.2013 [11:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. martina946
29.05.2013 [17:59]

No to je strašný jak se zdá komentuji jako poslední. Emoticon Emoticon Takže perex se mi vždy libí a díky němu se pokaždé nemohu dočkat další kapitoly. Takže na něm nic neměň. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A stejně jako ostatní se ptám proč Edward odešel? Emoticon Emoticon Emoticon Jediné vysvětlení by bylo, že je to gentlmen až to bolí. Jo to bude ono. Ale to je hřejmě to co se mi na něm tak libý, k tomuhle Edovy se to prostě hodí. I to jak jí na obědě odsunul židli. Prostě skvělí
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jen Lucy mi přijde...No nevím prostě jí moc nemusím.
Hmm jsem moc zvědavá jak se po tomhle incidentu, co se stal mezi Bell a Edwardem, budou chovat. A co tam vlastně Ed dělal? No to je jedno. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lenka
28.05.2013 [21:32]

Dalšiuuu prosíím úplne mega naj :3 <3 prečo odišiel? :/ :D najlepšie úplne prosííím pokračovanie :33 <3 ^^ milujem <3 <3 :3..

28.05.2013 [21:05]

monokl009Nejlepší.. Emoticon Emoticon

28.05.2013 [21:04]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2013 [20:29]

Sam2002 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!