Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Černá ovce nebo bílá? - Prolog

kris


Skyler Wood je na první pohled obyčejné děvče. Když se ale podíváte podruhé, zjistíte, že je úplně všechno, jen ne obyčejná.

Další den, který se musím pokusit přežít přežít. Ano, přesně tak vážení, těžká puberta se dostavila.

Anebo radši jinak - já jsem Skyler Wood a oxiduji na této planetě už nějakých 16 let. Mám osmnáctiletého bratra Thomase a moje dvojče, sestřičku Lilian, se kterou jsme nejlepší přítelkyně. A v neposlední řadě našeho milovaného tatínka Karla. Maminku jsem ztratila při nehodě.

 A ta nehoda? No, to jsem jela s maminkou Miou (byla původem  Indiánka - když si vzala tatínka, odešla s ním do Čech) domů. Bylo to 22. května, něco po deváté hodině večer, když do nás narazilo jiné auto a my po několika saltech přistály na střeše v příkopě. Řidič, který nehodu zavinil, ani nezastavil a ujel.

 Pamatuji si to celkem jasně… auto bylo strašně zdeformované, na maminku jsem nedokázala dohlédnout a pořád jsem jí hystericky volala… po pár hodinách mi vypověděly hlasivky a já už dokázala jenom sípat, potom už ani to ne…měla jsem úplně vyschlou pusu a pak jsem nejspíš omdlela… Probrala jsem se někdy ráno. Slyšela jsem, jak starší muž volá policii s tím, že řidič je nejspíš mrtvý a nikdo jiný se neozývá. A potom si pamatuji, jak přijeli hasiči a taky hrozný hluk, jak začali zvedat naše auto… sevření plechů trochu povolilo a já jsem natáhla ruku pro svého růžového medvídka Alíka, co odkudsi vypadl – naštěstí.

Někdo z hasičů zahlédl pohyb, zastavil jeřáb a snažil se podívat zblízka… odtlačil silou zničené opěradlo přední sedačky a objevil mě - malou vyděšenou šestiletou holčičku se zelenýma uplakanýma očima a růžovým medvídkem, co jí nejspíš zachránil život.
Po půl hodině mě dostali ven a vrtulníkem dopravili do nemocnice – kromě traumatu jsem vyvázla se dvěma zlomenými kostmi a spoustou odřenin, ale maminka nehodu nepřežila.

Já, táta, Lilly a Thom, jsme to nesli těžce, ale osud(podle mě spíše zákon schválnosti - říkejte si mu, jak chcete) je stejně zrádná a někdy i zákeřná záležitost, s námi ještě nebyl hotový. A tak nám úřady vzaly Thoma a poslaly ho do Ameriky. Měl jiného otce než my dvě a ten si vyžádal jeho návrat zpět. Neviděli jsme ho deset let.

 Po dvou letech pravidelného navštěvování psychologa u nás doma jsem znovu začala mluvit a odvážila se i sednout do auta. Zpočátku to byla pro mě příšerná hrůza, nemohla jsem se k autu ani přiblížit a odmítala jsem i jen vyjít na ulici. Ale dokázala jsem to.

 S Lilian jsme dvojčata, rozdílná jako den a noc. Ona je blondýnka a já bruneta, ona má ráda pestré veselé barvy, zatímco já jsem na ty hodně tmavé. Ona je rozený bezproblémový optimista a já pesimista, který v problémech lítá pořád, i když z každého vybruslím bez vážnější újmy na zdraví. A přes to všechno jsme nerozlučné – přesně jako den a noc.

Mimochodem, do naší nenormální rodinky patří ještě Titan, dvouletý československý vlčák. Dostala jsem ho ke čtrnáctinám, zatímco Lily si přála(a taky dostala) VIP vstupenky na koncert její nejoblíbenější kapely Five Angels.

Tak to bylo rychlé shrnutí mé, rozhodně ne nudné, pozemské existence.

 


Tak já doufám, že se Vám prolog líbil. Cullenovi se objeví v dalších kapitolách. To slibuji. A určitě napište, zda-li má cenu pokračovat.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Černá ovce nebo bílá? - Prolog:

 1
28.05.2015 [19:09]

LaraForestMilá chviki děkuji! A zatím ani sama pořádně nevím kdo to je Emoticon , ale prozradím, že je to upír!

2. chviki
28.05.2015 [18:59]

kdo byl ten kdo je srazil ???

1. chviki
28.05.2015 [18:25]

je to velmi hezké hlavně postava Skyler a Lily Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!