Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čas je dôležitý, Edward - 1. Návrat 2/2

Alice a Jasper


Čas je dôležitý, Edward - 1. Návrat 2/2Veľmi krátka kapitola s poviedky Čas je dôležitý, Edward. Fakt vás prosím aby ste mi dali komentár, keď si kapitolu prečítate. Ďakujem.

1. Návrat → 2/2

„To mi je ľúto.“ Zdvihol som pohľad. Isabella mala neprítomný výraz na tvári. Akoby bola mysľou niekde inde. A ja som si až teraz uvedomil, že jej vlastne nedokážem čítať myšlienky. A tak som sa pokúsil vidieť jej niečo v očiach. Mala sklenený pohľad plný sĺz. Akoby sa pozerala na niečo veľmi smutné a akoby to nedokázala zmeniť. Ale ako je možné, že jej, upírke tiekli slzy?

Pohľad Edwarda:

„Tebe tečú slzy? Ako je to možné?“ opýtal som sa jej priamo.

„Vieš, ja nie som tak celkom upír. Som len polovičná. Nie som ani poloupír, som niečo medzitým.,“ vysvetlila mi a utrela si slzy.

„Aha.“

„Slečna Blecková a pán Cullen. Som rád, že som vás pristihol takto spolu.,“ ozval sa za nami hlas a ja som spoznal hlas profesora angličtiny a v jeho myšlienkach som zistil, že som ten test napísal na rovnú päťku. Fajn, moja prvá 5 v živote môjho upírstva.

„Pán Cullen, test z angličtiny ste napísali na rovnú päťku. Chápem, čo pre vás znamená zmena prostredia, no takú známku od takého výborného študenta ako ste vy, som nečakal. Preto som sa rozhodol, že slečna Blecková vás bude doučovať. Tento test si napíšete ešte raz na konci týždňa a ja očakávam, že slečna Isabella vám s tým pomôže.“ Nečakal na naše odpovede a odišiel.

„No pekne,“ povedal so a pozrel som na Isabellu. Znova pozerala do tej knihy. „Dala by si mi ju prečítať? Aby som sa naučil ako chovať,“ zasmial som sa.

Isabelle sa to ale zdá sa, vôbec nepripadalo smiešne. Zavrel knihu a podala mi ju. Pritom, ako som si ju bral, som sa dotkol jej prstou a cítil som aké sú nádherne teplé aj keď boli biele. Okamžite si ruku odtiahla a postavila sa.

„Z doučovaním začneme zajtra, hneď po škole. Myslím, že jedena hodina bude stačiť aby som ťa pripravila na tú písomku, upír,“ posledné slovo povedala potichu a trochu sa usmiala.

„Dobre,“ súhlasil som. „Kde sa stretneme? U teba?“

„Nie. Ja bývam v La Push a pochybujem, že by si riskoval svoj život, proti vlkolakom.“

„Čo robíš v La Push? Prečo bývaš zrovna tam?“ nechápal som.

„To ti vysvetlím možno niekedy inokedy. teraz už musím ísť. Maj sa,“ povedala a odišla.

 

Pohľad Isabelly:

Išla som svojím autom do La Push. dnes som stretla v škole svojich Cullenovcov a naozaj mi dosť dalo zabrať to, aby som im nevykričala, kto vlastne som. Chcela som to povedať Edwardovi, keď sme spolu sedeli na lavičke, no nemohla som. On ma predsa už len nemiluje a možno teraz ľutuje, že ma opustil, no ja sa mu nechcem viac pliesť do života. Chcem aby bol šťastný.

Po rozhovore s Edwardom som si uvedomila jednu vec. Došlo mi, že ho stále milujem, no to som vedela už dávno, no teraz sa moja láska k nemu viac zintenzívnela. A ešte som prišla na to, že by som ich mohla pokojne sledovať celé roky, kým tu budú žiť a oni sa vôbec nemusia dozvedieť, že som ich Bella Swanová.

Nesmie sa ale opakovať to s tou mojou kresbou. Mohla by som sa prezradiť. Musím svoju pravú identitu držať v tajnosti, aby som neublížila Edwardovi ani nikomu z Cullenovcov.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čas je dôležitý, Edward - 1. Návrat 2/2:

 1
21.01.2012 [13:32]

77Alex77Krásne..... Emoticon

05.01.2012 [3:23]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!