Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodějky - 19. kapitola

chris


Čarodějky - 19. kapitolaTato kapitola se jmenuje vzkaz ze záhrobí. Kdo holky kontaktuje? Co jim poví? Kvůli čemu se Alice sesype?

19. kapitola – Vzkaz ze záhrobí

 

(pohled Alice)

 

Byl víkend a kupodivu jsme se všichni sešli doma. Užívali jsme si rodinné pohody, smáli se a kvůli Ness i hráli různé hry. Právě jsme hráli karty. Žolíky.

Emmett nás sice přemlouval k Pokeru, ale na takovou hru prý nebyla Nessie ještě dost velká. Můj osobní názor byl, že v patnácti už by na to měla věk, ale nechtěla jsem se hádat.

Byl už večer a hráli jsme při světle lustru, který nejednou zhasl. Mámě, Carlisleovi, Ness a klukům by to nejspíš nevadilo, ale já s holkami jsme nic neviděli.

„Co, to?“ ptal se Emmett.

„Asi zlobí pojistky,“ řekl Carlisle a následně jsem uslyšela vrznutí židle.

Světlo se však zase nahodilo a normálně svítilo.

„Hm… tak to je divný,“ uvažoval nahlas Carlisle. Hned potom zase všechno světlo svítit přestalo.

„To asi nebudou pojistky,“ nejistě se o svůj názor podělil Edward.

„Co tedy?“ ptala se máma. Světlo najednou zase přestalo blikat a úplně zhaslo. Rozsvítily se všechny ozdobné svíčky v obýváku. Nessie vykřikla.

„Co se to tu sakra děje? To vy holky?“ ptal se Carlisle.

„Ne.“

„Tak kdo?“

Nikdo neodpověděl, protože se následně začaly hýbat obrazy.

„To je znamení od někoho z druhé strany!“ vykřikla jsem. Jak jsem jen mohla být tak slepá?

„Jak, jako z druhý strany?“ ptal se mě Jazz.

„Od někoho mrtvého, když ti chtějí dát znamení, nemají jinou možnost. Čas od času, se nám něco takového stalo, ale nikdy ne, v takové míře.“

„Táta?“ uvedla svoji domněnku Bella.

„Mohl by. Honem na půdu!“ křikla Rose, čapla mě a Bellu za ruku a přenesla nás na půdu. Kumbál byl poněkud malý, takže jsme ty věci přestěhovali sem.

Doběhly jsme ke Knize Stínů, otevřely ji a ona se najednou začala strašně rychle otáčet. V tu ránu vpadly na půdu Esme s Nessie.

„Nezapomněly jste náhodou na někoho?“ ptaly se naštvaně. No, on je to holt nezvyk, navíc Rose dokáže přepravit stejně jen dvě osoby. Omluvně jsme na ně pohlédly.

„Kde jsou kluci?“ divila jsem se, že nepřišli s nimi.

„Řekli jsme jim, ať zůstanou dole. Nechtěli, tak je máma uvěznila ve štítu,“ oznámila nám Nessie.

No, Esme zjistila, že teď po proměně dovede stvořit kolik štítů chce. Zjistila to ale až nedávno. Usmála jsem se na ně a dál se věnovala knize, ve které se stále ještě otáčely stránky. Někdy jsem litovala, že je tak tlustá, protože než tam člověk něco našel…

Listy se zastavily. Musely ale špatně. Ukazovaly na již mrtvého démona z mojí minulosti. Holky na tu stránku zíraly jako sůvy z nudlí. Já jsem ale věděla, že to musí být mýlka. Ten je přeci už dávno mrtvý a vzal sebou i kousek mého srdce, které teď už patří jinému.

„Že by to byl –“

„Není, sama jsem ho zničila!“ přerušila jsem Bellu.

„Už jednou se odtamtud vrátil!“ zastala se Rose Belly, ale já tomu stále nevěřila.

„To nemůže být on!“ stála jsem si na svém. On to být přeci nemůže. Nemůže mi do nekonečna otravovat život.

„O kom je to vlastně řeč?“ ptala se Nessie, ale setry ji ignorovaly.

„Vyvoláme tátu, ten nám poví víc.“

„Jak chcete, ale já říkám, že to on nebude.“

„Nemá smysl se teď hádat, uvidíme, co nám na to řekne táta,“ řekla Bella a začala rozestavovat a zapalovat svíčky.

Poté jsem jako robot začala odříkávat kouzlo. Esme s Nessie, které stále nevěděly, o co vlastně jde, se k nám přidaly.

„Slyš má slova, slyš mé steny, duchu mrtvý z druhé strany, překroč propast bezednou a zjev se tu přede mnou.“

Zase se objevila ta bílá mlha a z ní vystoupil táta.

„Holčičky!“ křikl a hned nás drtil v náručí.

„To jsi byl ty, tati?“ nevydržela jsem to a zeptala se.

„Ano…“

„Tak co se tady sakra děje!?“ zuřila jsem.

„Jde po vás. Po vás všech i po těch vašich upírech.“

„Ale kdo?“ křikla Bella. Asi už jí to taky pilo krev.

„Zdroj. Ale nebude sám, zavolal všechny své poskoky. Ti mají najít co nejvíce mocných démonů a stvůr. Mají na to týden. Po týdnu sem přijdou. Ti nejmocnější z mocných. A to s jediným cílem.“

„Zabít nás,“ šeptla Rose a její oči byly pološílené hrůzou. Nikdy v historii se nestalo, aby povstali démoni. Jako všichni démoni.

„Kdo je vede?“ ptala se, teď už opravdu ne moc klidná Bella.

„Ten, kdo má důvod se mstít. Mstít se za neopětovanou lásku.“ Završil to táta a ohlédl se na mě.

„Coal,“ šeptly sestry i táta zároveň. To už na mě bylo moc. Vyhladí naší rodinu a to kvůli mně? A co Jazz? Po něm půjde Coal v první řadě…

To už jsem neustála a sesula jsem se k zemi, kde jsem se usedavě rozvzlykala.

 

18. díl ; shrnutí ; 20. díl                  



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodějky - 19. kapitola:

 1
1. Kačka
24.08.2011 [18:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!