Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodějky - 18. kapitola

Ash-předělávka-Akkisek


Čarodějky - 18. kapitolaV této kapitole se můžete těšit na pohled Esme, která se učí ovládat svoje schopnosti. Bohužel to nebude bez následků. Odnese to Carlisle. Také se můžete těšit na pohled někoho z podsvětí. Koho? To už si budete muset přečíst…

18. kapitola – Láska bolí…

 

(pohled Esme)

 

Od té doby, co Nick odešel, jsem se začala učit používat svoji moc. Štít jsem se naučila ovládat za pár dní a nemusela jsem se na to skoro vůbec soustředit. Dokázala jsem ho kolem sebe natáhnout do délky pěti metrů. Často jsem ho teď využívala. Nejen že na mě nikdo nemohl, ale když jsem někoho uvěznila uvnitř, nedokázal se dostat ven.

S živly to už bylo horší. O oheň jsem se raději vůbec nepokoušela. Ale vodu, vítr a zemi jsem zkoušela ovládat. Většinou se mi to moc nevedlo.

Za to Nessie si vedla skvěle. Nejen, že se díky častým zraněním holek naučila využívat léčivou moc, ale naučila se už využívat i svůj druhý dar. Ukázalo se, že se opravdu dokáže stát neviditelnou. Byla velmi nadaná a skvěle jí šly lektvary.

Moc se mi ale nelíbilo, že má na kom procvičovat léčení. Ale holky si nedaly říct. Každý den cvičily svoje schopnosti. A nejen ty magické. Alice uměla několik bojových umění a teď, když holky věděly, že se jim nic nemůže stát, když je Nessie poblíž, se začaly prát opravdu naplno. Bylo zoufalé tohle pozorovat. Vždycky jsem si přála, abych ty rány mohla chytat raději já. Tajně jsem se však také snažila, odpozorovat různé chvaty a podobně. Kdybych měla také s někým bojovat, nebo tak. Nikdo o tom nevěděl. Teda až na Edwarda, který to naštěstí nijak nekomentoval. Jedno jsem ale věděla jistě. Kdybych se o tom zmínila před Carlislem, zakázal by mi to. Bojí se o mě. Strašně se o mě bojí, ale já jsem prakticky také neporazitelná. Teď už mi síly dojít nemohou, jako kdysi. Mohu se maximálně psychicky vyčerpat, proto jsem se chtěla od holek naučit, jak se v takových případech bránit a ty, aniž by o tom věděly, mi dávaly skvělé rady.

Na svoji druhou moc jsem raději moc nespoléhala…

Právě teď sedím na zahradě u bazénu. Snažím se nějak ovládnout vodu, ale moc mi to nejde. Uslyšela jsem za sebou velmi tiché kroky. To holky být nemohly.

Rušilo mě to. Zavřela jsem tedy oči a začala se na tu vodu soustředit ještě víc…

Za mnou se najednou ozval přidušený výkřik. Rychle jsem se otočila a reflexivně kolem sebe natáhla štít. To, co jsem ale uviděla, mi vyrazilo dech.

„Miláčku… nemůžeš s tím něco udělat?“ ptal se přidušeně Carlisle zamražený až po krk v ledu. Takže se mi to nakonec povedlo. Ale ne tak, jak bych si přála. Chtěla jsem sochu z ledu. Ne, manžela z ledu. Začala jsem hysterčit.

„Holky!?“ křikla jsem do domu.

Za chvilku se holky dostavily a k tomu i Nessie s kluky. Jakmile to všichni uviděli, začali se opravdu nahlas smát. Bella se probrala jako první.

„Co jsi, prosím tě, vyváděla, mami?“ ptala se mě.

„Chtěla jsem vytvořit sochu z ledu… ale tohle, jsem nechtěla!“ obhajovala jsem se.

Alice s Rose k nám přicupitaly.

„No, jo. Ale co s tím uděláme?“ ptala se Rose.

„No… já bych to rozstřelila,“ přidala názor Alice.

„Blázníš? Jeho by to rozkouskovalo taky!“ zamítla to Bells. Mezitím k nám přišli všichni ostatní.

„Co na něj vylít kýbl horký vody?“ přidal svoji domněnku Emmett.

„To bych radši nedělala,“ řekla jsem a nejistě na Carlislea pohlédla.

„Hlavně už něco udělejte!“ zabědoval Carlisle.

„Prostě to zkus rozmrazit, mami,“ řekla Bells. No, jo. Ale to se líp řekne, než udělá. Abych ho nezapálila…

No, ale začala jsem se soustředit. Tentokrát jsem ale radši nezavírala oči. Něco mě najednou napadlo. Přešla jsem až ke Carlisleovi a sáhla na ten led. Ten pod mým dotykem začal tát. Nick přeci říkal, že když mám se živlem fyzický kontakt, půjde mi lépe ovládat. Za chvíli byl Carlisle rozmražený.

„D-díky!“ řekl a sesul se dolů.

„Snad ti není zima?“ ptal se Emmett.

„V to-m l-ledu je i upírovi zim-ma!“ řekl, už tak dost naštvaný Carlisle.

„Ani se nedivým. Nezapomínejte na to, že i Esme je čarodějka. A my máme být od přírody nepřátelé, ne rodina,“ potvrdila moji myšlenku Rosalie.

„Nestůjte tady tak a přineste mu někdo deku!“ obořila jsem se na svoje syny. Jasper se toho ujal a do pěti vteřin byl zpátky i se třemi dekami. Sebrala jsem mu deky z rukou a zabalila do nich Carlislea. Ten se na mě jen vděčně usmál.

„Jo a já se omlouvám, ale mám schůzku s Alanem, tak jestli mě omluvíte,“ řekla Rosalie a přenesla se do domu. Emmett jen v bezmocném, rozzuřeném gestu sevřel ruce v pěst a asi se i pral s touhou, do něčeho praštit. Rose už s tím člověkem chodí druhý týden. Ale upřímně, nechápu, co na něm vidí.

Sebrala jsem se ze země, Carlisle se už také zvedl a všichni jsme zamířili do domu…

 

 

 

 

V podsvětí na zasedání rady.

 

(pohled zdroje)

 

„Nechci slyšet žádné ale! Opět si k sobě našli cestu! To se prostě nemělo stát. A je to vaše chyba. Měli jste je vyřídit dřív!“ křičel zdroj na démony nižší hodnosti.

„Ale pane! Ony jsou mocné, to víte přeci nejlépe sám!“ Pokusil se mu vzdorovat jakýsi démon.

Zdroj toho už však měl dost a tak ho spálil pohledem.

„Takhle skončí všichni, kteří se mi opováží vzdorovat. Jak jsem řekl. Víte, co máte dělat! Máte na to týden!“ zařval zdroj a rozpustil radu.

Když byli všichni pryč, otočil se zdroj na svoji věrnou rádkyni a věštkyni.

„Jak to dopadne?“

„Je mi to líto, můj pane, ale nejsem schopná nic vidět. I tak je to ale velmi riskantní. Přidaly se k nim další dvě!“

„Neptal jsem se tě na názor!“

„Jen proto, že tu čarodějku stále milujete, přivedete do záhuby nás všechny!“

„Ty mě nemáš co poučovat! Měla bys být ráda, že jsem tě za tvoji drzost ještě neztrestal!

„Vaše lidská část vás ovládá! Chcete se pomstít! To je celé, ale nemusíme kvůli tomu umírat i my ostatní!“

„Říkal jsem, že máš mlčet!“

Rozsáhlým podsvětím se najednou začal rozléhat zoufalý křik a smích stvůry nejhoršího kalibru, která si libuje v bolesti druhých.

Informace:

Docela mě zarazil počet komentářů u minulé kapitoly. Bylo jich 15. Jindy jich bývá okolo 25 a tento počet se stále dokola střídá. Navrhuji tedy kompromis. Za dvacet komentářů u každé kapitoly, budou díly přibývat rychleji, jelikož jich mám pár napsaných předem. Doufám, že jsem vás tím nenaštvala, ale věřte, že čím víc komentářů, tím větší chuť do psaní. :).

17. díl; shrnutí; 19. díl                



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodějky - 18. kapitola:

 1
1. Kačka
24.08.2011 [18:48]

že by někdo jako Coule Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!