Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Čarodějky - 1. kapitola

Kristen1 by Jelda


Čarodějky - 1. kapitola Tohle je moje první povídka, tak se moc omlouvám za případné chyby v textu. Jak už jste si asi všimly podle názvu, inspirovala jsem se seriálem Čarodějky. Tento díl jen vypráví příběh tří sester: Bells, Rose a Alice, jak se z nich staly čarodějky. Za případné komentáře moc děkuji!

 

1. kapitola – Jak to všechno začalo

 

(pohled Belly)

 

 

Jmenuji se Isabella Swan. Dnes slavím své 23. narozeniny, stejně tak mé dvě sestry. Alice a Rosalie. Jsme trojčata, narodily jsme se 13. září roku 1987. Já jsem nejstarší, poté je Rosalie a nakonec Alice. Nejsme ale jen tak obyčejná děvčata. Jsme čarodějky. Ptáte se, jak je to možné? Snad vám na to ve svém krátkém vyprávění odpovím…

Naše matka zemřela při porodu a náš otec to neunesl. Odešel od nás. Jediné, co nám po nich zůstalo, byla jedna stará kniha po matce, která údajně skrývala tajemství našeho rodu. Nikdy jsme se do ní nepodívaly. Až do nedávna.

Po odchodu otce, jsme zůstaly v dětském domově až do našich 7 let. V sedmi letech si nás vzali do péče jedni moc milí lidé, které jsme si hned oblíbily. Jmenovali se Reneé a Charlie Swanovi. Až později nám řekli, že si nás vzali, protože Reneé nemohla mít děti. Někdy jsme jim se sestrami také provedly nějakou  neplechu jako kterékoliv děti, ale mamka s taťkou byli rádi, že nás mají.

Nejraději jsem měla Alici. Byla sice trochu ztřeštěná, ale strašně milá a veselá a měla tolik energie, že kdokoliv se ocitl v její přítomnosti, pocítil jí taky. Také byla maniak do nákupů, takže se nedalo říct, že by jsme s Rose nebyly in.

Rose jsem měla také ráda, ale nerozuměla jsem si s ní tolik jako s Alicí. Všechny jsme byly mimořádně krásné, ale na Rose jsme neměly. Rose byla vždy strašně pyšná na to, jak je krásná. Ale nedalo se jí to zazlívat, vždy byla opravdu nádherná. Nabízeli jí i že by mohla dělat modelku, ale kvůli rodičům to odmítla.

Přišel čas abychom nastoupily na střední. S učením jsme neměly problémy a vždy jsme měly vyznamenání. Když nám ale bylo 18 let, vše se změnilo. Rodiče měli autonehodu, když se vraceli z nákupů vánočních dárků. Nepřežili a my zůstali sami. Musely jsme prodat náš velký byt a koupily jsme si menší domeček v malém městečku jménem Forks. Začaly jsme všechny chodit na brigády, abychom měly peníze na jídlo a vše potřebné, zbýval nám poslední rok střední školy. Po maturitě už to Rose nevydržela a jela do Port Angeles, jestli tam pro ni ještě nemají to místo modelky. Vzali ji. Vydělávala tolik peněz, že jsme se mohli přestěhovat a chodit na vysokou školu. Na Darthmount. Tady to všechno začalo…

Jednoho dne nás Rose pozvala do studia. Šly jsme. Když jsme nasedly do auta a chtěly už jet domů, auto nejelo. Došel benzín. Rose ale tvrdila že včera tankovala. Nevěřily jsme jí. Jak moc jsme se pletly!

Chtěly jsme chytit taxi, ale žádné nejelo. Vydaly jsme se tedy přes půl města pěšky a zabloudily jsme. Právě jsme se nacházely v jedné tmavá uličce, když jsme za sebou uslyšely něco jako vrčení. Pomalu jsme se otočily a pohlédly do tváře netvora. Měl dlouhé křivé hnáty, obličej starce, ale musel mít nejméně přes dva metry. Najednou ten netvor zaútočil. V obranném gestu jsem dala ruce před sebe a najednou… se to zastavilo! Vůbec se to nehýbalo. Nelenily jsme a utekly odtamtud. Naštěstí jsme po chvíli našli hlavní ulici a stoply si taxi.

Přišly jsme domů a nevěděly, co to mělo znamenat. Alice dostala nápad. O své rodině jsme sice nic nevěděli,… ale ta kniha ano! Nakoukly jsme tam a zjistily pravdu. To, co nás napadlo, byl démon! A my jsme čarodějky! Máme být přirozenými nepřáteli démonů a upírů. Časem se objevilo ještě mnoho takových. A my jsme zjistily, že máme každá schopnosti. Já dokážu zastavit na chvíli čas nebo nechat věci vybouchnout. Alice vidí do budoucnosti a dokáže levitovat, což jí hodně pomáhá, když se učí nová bojová umění. A Rose? Ta dovede pohnout věcí jen pouhou myšlenkou a taky se dovede přemisťovat. No prostě čarodějky jak má být! Ale žily jsme si celkem normálně.

Žily jsme celkem normálně do té doby, než na Darthmout nastoupili nový žáci. Byli trojčata stejně jako my a stejně tak výjimeční. Jmenovali se Jasper, Emmet a Edward Cullenovi.

                             2.díl ; shrnutí             



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čarodějky - 1. kapitola :

 1
06.07.2013 [11:50]

IloveRobertPattinsonKrása

3. tajemný fanoušek
30.08.2012 [19:54]

Ale jinak supr
Emoticon Emoticon

2. tajemný fanoušek
30.08.2012 [19:53]

Čarodějky ? Prue ? Piper ? Phoebe ? Pejč ?
Jaho Rosalie Alice a Bella ?? Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kačka
24.08.2011 [15:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!