Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 8. část


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 8. částOmlouvám se, protože navíc mám ve Wordu už jen tři odstavce, musím si se psaním víc pospíšit :D, ale zrovna dneska mi celý den zabijí kroužky, takže se omlouvám, kdyby pokračování přišlo trochu později... :/ A taky pardon za depresivní myšlenky, co se mi tam (ehm... i v realitě) honí hlavou, musela jsem to tam dát, už jen kvůli reakci Cullenů :D

 

„What you said about Edward?" zeptal se, když si byl jist, že má naši pozornost.

„We don't speak English," zamumlala Martina a já radši mlčela, aby se hovor nezopakoval. Trochu mě udivilo, že se Emmetova tvář rozzářila a spolu s tím přišel další smích.

„Hmm," a podal nám... slovník. Česko-anglický a anglicko-český slovník.

Slovník? Si dělá srandu, ne?" zamumlala jsem - kdyby byl Emmett člověk, neslyšel by mě. „Teď nemáme argument, proč neodpovídat... nebo jen slabej."

„Jo, skvělý," Martina protočila panenky a slovník si vzala do ruky.

„Well, again, where did you want to go?" trpělivě zopakoval a zasmál se našim otráveným výrazům.

„La Push," odpověděla Martina. Dobrá, na tohle slovník nepotřebovala.

„Why?" okamžitě se zeptal a v jeho očích se objevila ostražitost.

„Co máme říct?" zasténala Martina.

„Čím je La Push zajímavý?" zadhodila jsem.

„Hmm. Mořem?" nezaujatě navrhla a já ztuhla. Moře. Kousek ode mě je moře. Kousek ode mě, která jsem v životě u moře nebyla. Kousek ode mě, která jsem si vždycky přála moře vidět...

„I want see sea," odpověděla jsem Emmettovi. Zatvářil se zmateně a trochu se zamračil.

„Why? Sea is so... boring," namítl. Tomu jsem ještě rozumněla.

„Not, for me not, I... didn't see sea. Never." Jeho výraz byl nevěřícný.

„Are you kidding me?"

„Not," zamumlala jsem. Kidding znám a já nekecám, sakra... nikdo mi nevěří, že sem nikdy nebyla u moře, skvělý. Klasika.

„Wow. Well. Later. Now... come with me, ok?" usmál se na nás.

„Tím myslí, že za vlkouškama až pozdějc a teď s ním jako máme jít?" naštvaně Martina zavrčela. Zavrtěla hlavou.

„Later," zopakovala a posadila se na kraj silnice. S otázkou v očích jsem na ni pohlédla.

„Mám hlad," prohlásila a začala se přehrabovat v aktovce. Pořád ve mně vládl chaos a zmatek, ale přesto jsem si postupně pospojovala, co vidím - Martina řekla Emmettovi, neexistující osobě, že s ním půjde až později. A teď tady svačí napůl cesty mezi Forks a La Push.

Emmett pozvedl obočí, ale asi usoudil, že dá chvilku běžným lidským potřebám. Martina se mezitím zakousla do housky s máslem a salámem. Já si uvědomila, že takhle tam moc dlouho nevydržím - emociální spáleniště místo hrudníku se začalo vracet - a tak jsem si sedla asi metr od Martiny a vyndala svůj blok a penál. Ignorovala jsem, že to upíři se zájmem pozorují. Bylo mi to jedno. Přesněji řečeno, v tu chvíli mi bylo jedno naprosto všechno. Potřebovala jsem se jen uklidnit a nasměrovat svoje myšlenky jedním směrem.

Držela jsem v ruce propisku a váhala. Nebyla jsem v rozpoložení, abych dokázala psát příběh, to doopravdy ne, takže mě napadlo jediné - musím vybrat, co budu psát. Nějakou anglickou větu...

Fakt mi hrabe, ale co se dá dělat, v duchu jsem se ušklíbla, možná „I hate the whole world.", nenávidim celej svět, uvažovala jsem, nebo „Please, someone kill me... now.", prosím, zabte mě někdo, hned... ne, to je moc dlouhý. To můžu rovnou napsat: „I don't like lot of things, example sun, people, life... ok, you want know truth? I hate sun, people, life and other annoying things." - ale to by se asi upírákům moc nelíbilo, že nenávidim slunce, lidi, život a další otravný věcí... no to je fu(c)k. Prostě první, co mě napadne...

Umístila jsem propisku nad papír a začala psát. Stále dokola, když jsem popsala stránku, psala jsem dál. Myšlenky přestaly létat zběsile sem a tam, vše se soustředilo na jedinou, mnohokrát opakovanou větu:

I hate EVERYONE and EVERYTHING in this fu*king world.

V překladu, nenávidim všechny a všechno v tomhle zku*veným světě, spokojeně jsem konstatovala, když mi věta zabrala třetí stránku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 8. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!