Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 6. část

EclipsePoster


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 6. částÚtěěk! No dobře, aneb pokračování ;). Příjemné počtení, vypadá to, že se vám to doopravdy líbí? O.o, což jsem ráda ;). A jaké by to asi, doopravdy, bylo, kdyby na vás promluvil vysněný idol? :D

„Jasně a mě bys nechala žít, samotnou?" zamračila se a já se ušklíbla.

„Ty seš přece v životě relativně spokojená..."

„Ale mezi těma debilama v naší třídě..."

„Ti sou teď od nás dost daleko," protočila jsem panenky.

„No jo, ale třeba se někdy vrátíme," ušklíbla se.

„Třeba. A třeba taky ne..." namítla jsem a pak jsem se podívala směrem k Edwardovi. Tvářil se trpělivě a vypadalo to, že vyčkává, až mu zase budeme věnovat pozornost. Jasper se stále tvářil zmateně, Rosalie netrpělive, Emmett jako vždy bezstarostně a Alice nepřítomně.

„What did you say about Jasper?" zeptal se Edward. Znovu mě překvapil jeho dokonalý hlas.

„A do prkýnka," otočila jsem se k Martině, „jestli to chápu, ptá se, o čem sme to o Jasperovi mluvily a pravda asi není to nejlepší, co bychom jim měly říct, co?"

„To ne, no, ale co jinýho?" pokrčila rameny a tvářila se nervózně.

„Tak mu odpověz, když chceš," zamračila jsem se.

„Ehm... she wants die," přelouskla pár anglických slov. V tvářích upírů se mihlo zděšení.

„Why? And... how this relates to Jasper?" zmateně se Edward zeptal.

„Co znamená relates?" Martinin hlas znovu balancoval s úpadkem do šoku.

„Nevim," protočila jsem panenky. Neumíme anglicky, kdy to pochopí?

„What is relates?" nejistým a přiškrceným hlasem jsem se Edwarda zeptala. Bylo to jako mluvit ke knížce, k filmu... ale ne k něčemu reálnému. Do Bohnic se mnou, sakra, sakra...

„Ehm. How it is linked, how fits Jasper in this context..." snažil se to říci jinými slovy.

„Kontext, to máme i v češtině, sice ničemu jinýmu nerozumim, ale... asi... souvislost Jaspera s tím, že mě tenhle život se*e a chci zemřít," zavrčela jsem.

„Jasně. A jak to je v ájině..." Protočily jsme panenky, obě. Zatracená Angličtina. A ještě silné nesoustředění díky upířím pohledům upřeným na nás.

„Všimla sis, že ty upíři na nás upíraj pohled?" zamumlala jsem pro krátké rozptýlení. Martina se, kvůli situaci trochu nervózně, zasmála.

„Chtěj odpovědi... ale maj smůlu - neuměj česky a neexistujou."

„Přesně, hlavně neexistujou," ušklíbla jsem se. Brát to s nadhledem, prostě sem cvok, ale oni nemůžou existovat...

„Počkej, já už vim, jak to říct," Martina se zatvářila vítězoslavně. Povzdechla jsem si, znovu nasadila sluchátka s hudbou a uhnula od upírů očima. I přesto jsem slyšela její nejistou odpověď:

„She wants to Jasper kill her."

Přestože upíři obvykle dýchali, aby si lépe hráli na lidi, slyšela jsem, že na okamžik dýchat přestali. Dovolila jsem si krátký pohled do jejich tváří - šokovaný výraz bylo možno sledovat u všech.

Zažrala jsem se do písniček a snažila se ignorovat, když na Martinu a posléze i na mě začal Edward chrlit otázky:

„Why?? Why Jasper? Why death? Life is good, not?"

Všimla jsem si, že ani Martina mu neodpovídá a taky si nasadila sluchátka. Musel na nás být komický pohled, obě se sluchátky a nepřítomnými výrazy, když se nás jeden upír velice horlivě vyptával a očekával odpovědi...

Už jsem tam nemohla vydržet. Zhluboka jsem se nadechla, rychle sebrala odhodlání a vstala z lavičky. Nekladla jsem si naděje - kdyby mě chtěli zastavit, mohli by, samozřejmě.

„Kam si jako myslíš, že deš? Mě tady jako necháš?" zavolala za mnou Martina. Probrala se z krátkého šoku velice rychle a rozeběhla se za mnou. Já mezitím tiše procházela kolem zaražených Cullenů.

„Why me?" ozvalo se najednou, velmi tiše, vedle mě. Přesto jsem tomu dokonalému, nadlidsky hebkému a sympatickému hlasu rozumněla skvěle. Jasper.

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 6. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!