Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 35. část

Úžasný obrázek Jacoba blacka


C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 35. částPoslední věta je důležitá :) (Jakékoliv připomínky a nápady k ději neduste v sobě, ale napiště mi je, prosím :))

Marťa začala uvažovat, jestli sama vstanu nebo ne – a pravdivě došla k závěru, že asi teda ne, no. Tudíž zamířila zpátky do místa, kde jsme přespaly.

Po cestě kolem kuchyně zahlédla Jacoba, jak sedí u stolu a háže do sebe buchty, což jí o pár metrů dál přivodilo záchvat smíchu. Nakonec ale konečně došla zpět.

„Čau,“ ozvala se kousek ode mě.

„No nazdar,“ protočila jsem panenky, čehož si nemohla všimnout, protože jsem stále byla pod dekou a užírala se v melancholii.

„Vstaneš?“

„Ne.“

„Proč?“

„Nemám nový tričko a kartáč,“ řekla jsem to první, co mě napadlo jakožto důvod.

„Tak já se nějak zeptám Emily, zda by neměla na pučení.“

„Dobře,“ znovu, a znovu těžko proveditelně, jsem pokrčila rameny. Martina opustila pokoj a po pár minutách byla s danými věcmi, aneb modrým tričkem přibližně mojí velikosti a kartáčem, zase u mě. Netušila jsem, jak to získala, ale neměla jsem chuť se po tom pídit.

„Dík,“ zmohla jsem se na poděkování a počkala, až ZNOVU odejde a zavře dveře, abych se mohla převléct a učesat. To mi trvalo dvakrát déle než obvykle, protože jsem rozhodně nechtěla přibližovat můj střet s realitou, kterému jsem se spíše chtěla rovnou vyhnout.

Konečně jsem vyšla z pokoje. Martina čekala na chodbě a tak mě přesměrovala do koupelny. Tam jsem se přečesala ještě jednou, protože bez zrcadla to bylo jen přibližné, a opláchla jsem si obličej studenou vodou.

Hlavou mi probleskla vzpomínka na romantický obrázek, co jsem předchozího dne nakreslila… měl by být zmuchlaný v kuličce v kapse, jenže já na sobě už měla něco jiného, takže ona kapsa s obrázkem byla… v pokoji.

Rychle jsem se vrátila do místnosti, kde jsme přespaly, a ztrnula jsem ve dveřích. Jacob totiž seděl na parapetu okna, a onen osudný obrázek si prohlížel. Tvářil se zamyšleně. Naprosto bez přemýšlení jsem se vrátila do koupelny, i když jsem tušila, že mě stejně musel zahlédnout.

Když už jsem ztratila, na co bych se ještě mohla vymluvit, sešla jsem schody, přešla cosi jako obývací pokoj zcela bez povšimnutí, a vylezla ven. Nezvyklé bylo, že svítilo slunce, což bylo značně nechutné.

„Kur…vajíčka snáší, proč nemůže bejt slejvák??“ procedila jsem zuby a zamířila za Martinou, která stála u čehosi v duchu mraveniště a spolu s Polákem sledovala, jak se cosi v duchu mravenců vrhá na kostku cukru.

„Dobrý ráno,“ zamumlala jsem. Áďa se pousmál.

„Je půl jedenácté…“

„TAK brzo?!“ vyhrkla jsem a protočila panenky.

„Uhm.“

„Kde máme baťohy?“ připomněla jsem si a mu základní problém.

„Odnesli jsme vám je k Samovi, měli by být v šatně… zajdu pro ně.“

„Dík.“ Na víc jsem se už doopravdy nezmohla.

„Jak ses měla?“ napadlo Martinu.

„Šlo to. Ironie. A cos dělala Ty poté, co sem odešla?“

„Seděla, koukala do ohně a vzpomínala na Alex,“ usmála se. Alex, její „OCčko“ (=original character) a nebo taky prostě schíza, byla ohnivá poloupírka z jejího příběhu.

„Jak jinak. A pak?“

„No, pak sem… prej… usla Sethovi na rameni,“ zčervenala.

„Božíčku.“

„Jake Ti fakticky nepomůže.“

„Já vim.“

Chvíle ticha byla narušena až Polákovým příchodem. Nadšeně jsem převzala svoji aktovku, prohrabala se v ní a zjistila, že vše je na svých místech.

„Áďo, mohl bys zas odejít? Chcem spolu mluvit a soukromý hovory není slušný poslouchat…“ poprosila Martina. Povytáhla jsem nad tím obočí, ale nevyjadřovala jsem se – tohle u ní nebylo moc typické chování. Co se dělo?

„Jistě,“ pokrčil rameny, pousmál se a odešel.

„Ty kráso, nechápu, jak může existovat,“ zakřenila jsem se, když byl z doslechu, “tak přátelskej, trpělivej a tolerantní. Tím mi docela připomíná Theriona,“ zasmála jsem se.

„Therion je takovej, jo?“ podivila se. „Já myslela, že je prostě nazghúlžabka, ze který si všichni dělaj srandu…“

„Ne, fakt je takovej,“ přikývla jsem a usmála se. Martina o něm zatím jen slyšela a četla pár jeho zpráv, takže ho neznala. „Takže kvůli Polákovi jsme nemuseli až do Ameriky, stejný typy lidí jsou i u nás,“ znovu jsem se zasmála.

„No, zpátky k tématu – Johy… hele, já chci za Cullenama,“ přešla skoro do šepotu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C... C... C... C-C... C-Cullenovi! - 35. část:

 1
28.08.2011 [21:53]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!