Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 17. část


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 17. částPokračování vyprávění děje :). Mockrát vám všem děkuju za komentáře, fakt to hodně povzbudí do dalšího psaní ;). A jsem ráda, že to má úspěch ^^.

„Edward ji přeměnil, protože jinak by nepřežila. Když se přeměnila, báli jste se ji pustit k Nessii... a Jacob se do Nessie otiskl," pokračovala jsem.

„Jacob, vlkodlak, do Renesmee? A co byla vlastně zač?" zajímalo Emmetta.

„Jo, Jake, vlkoušek, do Nessie, poloupírky," přikývla Martina. Ale stejně vrhala na Emmetta lehce vražedné pohledy.

„A Bella se učila se ovládat, ale jak se dozvěděla to o Jacobovi, málem ho zabila," ušklíbla jsem se. Přirozená zlomyslnost. „Bellin první lov, zvykání si na bystřejší smysly, skrývání se před Charliem... tvrdili, že Bella chytla na líbánkách nějakou nemoc," vzpomněla jsem si.

„Kde jsme měli líbánky?" ozval se Edward.

„Na ostrově Esme," odpověděla Martina. Všichni upíři povytáhli obočí, ale dál se neptali.

„A pak ale přišla Irina. Už si nepamatuju jak přesně k tomu došlo, ale v lese viděla Nessii a myslela, že to je upíří dítě," pokračovala Martina, „a běžela to říct pěkně Volturiům."

„A ti se rozhodli vydat se sem k vám a Renesmee zabít. Takže jste začali hromadit armádu upírů, Carlisleovi staří známí, z Rumunska, Egypta a tak, dokonce nějaké upírky z pralesů. A Alice s Jasperem odešli."

„Hledali další poloupíry, aby dokázali, že to existuje, ale to nikomu neřekli... někteří vlkodlaci to snadno mohli brát jako zradu," Martina se zatvářila trochu vyčítavě, „a Bella se chystala na případ, že by nepřežila. Jakože vlastně Jacob by vzal Renesmee a utekli by. Alice jí dala kontakty na pana J, kterého k tomu potřebovali, na výrobu dokladů. Dřív s ním vyjednával Jasper a ten chlap se ho asi dost bál," zakřenila se.

„No, nakonec Volturiovi zabili Irinu za špatné informace a všechno šťastné dopadlo," otráveně jsem dokončila.

„A byla tam nějak rozepsaná ta přeměna?" zajímal se dr. Tesák. Samozřejmě, doktorské záležitosti.

„Ano, a že jste ji nadupoval morfiem, ale... tvrdila, že to nebolelo," uvažovala jsem, zda mu na rovinu říct pravdu; konečné rozdhodnutí - ano, „ale bolelo. Hodně."

„A počkat!" Martina se najednou rozzářila a v očích jí nebezpečně blýsko, „Emmette?"

„Ano?" povytáhl obočí.

„Bella, po přeměně, Tě porazila v páce," vítězoslavně oznámila.

„To nemyslíš vážně," vytřeštil oči.

„Myslí. Je to tak," potvrdil Edward. Bylo těžké zvyknout si, že znal každou myšlenku.

„Zatraceně," procedil Emmett skrz zuby. Martina byla najednou jako sluníčko. Jasně, teď to není 2:0, ale 2:1, konstatovala jsem pro sebe a ušklíbla se. Zaprvé, jak ji přikryl dekou, zadruhé, jak ji přenesl do obýváku. A teď mu to oplatila.

„Jaká byla Bella?" zeptal se Edward.

„Co chceš vědět?" opáčila Martina.

„Jaká byla, jak snášela přeměnu..." nadhodil.

„No, statečně, nechtěla, aby jste se trápili jejím utrpením," Martina rozhodila rukama, jako by to bylo samozřejmé.

„To od ní bylo... milé," zamumlal.

„Kolik je hodin?" zeptala jsem se najednou.

„6:40," odpověděl Carlisle.

„V kolik odejdete?" Martina měla očividně stejné myšlenky jako já.

„Cože?" Emmett povytáhl obočí a konečně přestal myslet na to, jak ho někdo mohl porazit v páce.

„No, do školy," objasnila jsem.

„Jasně," pochopil, „tak v 7:45?" Projelo mnou zděšení - to se jako celou dobu budou na něco ptát? To snad ne!

„A jak probíhal ten boj s novorozenými?" zajímal se Jasper.

„To tam moc popsaný nebylo," odtušila Martina, „ale na konci jsi měl jedno kousnutí na lokti, jak ses moc horlivě snažil chránit Alici."

„Thank you," /Děkuji./ zašvitořila Alice, která vytančila z domu a přitulila se k Jazzovi. Učit se česky, stejně jako Rosalie, odmítla, přesto něco uměla - odposlouchala to. Ale že by ona sama použila řeč ‚těch holek, co málem zlomily sebeovládání jejího nejdražšího', to samozřejmě ne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 17. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!