Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 16. část

kellan-izrael8


C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 16. částVyjímečně delší než obvykle :)... snad se bude líbit. (Konečně inspirace XD)

„Jak jsi se vyspala?" zeptal se jí.

„Šlo to," tentokrát zareagovala otráveněji.

„Emmett to myslel dobře," Carlisle se pousmál.

„Určitě," ušklíbla se.

„Dočetl jsem Stmívání," oznámil. To upoutalo moji pozornost.

„Má to pokračování?" zeptal se.

„Ano," přikývla Martina.

„Skvěle," zatvářil se nadšeně, „co se stane dál?"

Vyměnily jsme si s Martinou lehce vyděšené pohledy ve stylu a-jak-si-jako-máme-pamatovat-čtyři-bichle textu? První spustila Martina.

„Žil byl jeden...", ale já ji přerušila.

„Ne, on nežil. On byl mrtvej. Takže... ehm... mrtvil?"

„Jasně. Takže - mrtvil byl jeden..."

„No dobře, mrtvěl zní líp," zase jsem ji přerušila.

„Ale ne! Počkej! Žila byla jedna..."

„...Bella?" dokončila jsem.

„Ehm," Carlisle si odkašlal, aby upoutal naši pozornost.

„Teď ne! Tak mrtvěl byl nebo žila byla?" zamračila se Martina.

„Nevim."

„Bella mrtví... teď," zazubila se, „v knížce."

„Jo, to je taky fakt..."

„Ehm, ehm," Carlisle si významně odkašlal.

„Tak žila byla..." zase začala, ale zase se zarazila.

„Žila byla Bella a Edward, který ale nežil," doplnila jsem ji.

„Přesně," souhlasně přikývla.

„Ehm, ehm, ehm!" Carlisle si velice významně odkašlal a já vyprskla smíchy.

„Upír, co chytl záchvat kašle, představ si to," objasnila jsem Martině a v tu ránu jsme se smály obě. Hned nato se z domu ozval hurónský smích. Pravděpodobně Emmett.

„Takže, co se stalo?" připomněl se Carlisle. Pořád zněl relativně klidně. Alespoň že tak.

„No. Žila byla jedna Bella..." spustila Martina a nechala otevřený konec. Dodala jsem tedy:

„...a milovala upíra Edwarda. Jenže pak přišla jedna... nehoda..." zarazila jsem se. Když jim povíme o tom, jak Jasper Bellu málem zabil... nebude mu to líto?

„Řeknem o tom, nebo ne?" zeptala jsem se Martiny.

„Jaká nehoda?" Carlisle povytáhl své dokonale tvarované obočí.

„Neříkejte," ozvalo se z domu. Podle - smutného - hlasu Edward.

„Dobře. No prostě, museli jste odjet. Edward se rozhodl, že je život po boku upíra pro Bellu moc nebezpečný a přeměnit ji odmítl," objasnila jsem a až se podivila, jak mi přišlo přirozené mluvit spisovně.

„A Edward odešel. Vy všichni," řekla Martina.

„Bella nejdřív nemohla uvěřit, ale pak prostě upadla do deprese. Mám dojem, že ta trvala čtyři měsíce?" obrátila jsem se k Martině.

„Jo, asi čtyři. A pak se zase začala bavit s Jacobem, víc konkrétně proto, že vlastně když dělala něco riskantního, měla dojem, že slyší Edwardův hlas, kterej ji nabádá k opatrnosti, takže Jakea požádala o opravení dvou motorek," zakřenila se.

„A tak jezdili, párkrát spadla, ale pak s ní Jacob přestal mluvit."

„Proč?" podivil se Carlisle.

„Stal se z něj vlkodlak," okamžitě odpověděla Martina, „ale to Bella nevěděla. Jacob se přidal k partě kluků v rezervaci," záměrně se vyhla připomínce La Push, „k Samovi a dalším. Za nedlouho se ale Bella vydala na jejich loučku, jí a Edwarda, a tam potkala Laurenta."

„Jo, zajímavá část," ušklíbla jsem se, „ale zachránili ji jacísi přerostlí vlci. Později zjistila, že teda vlkodlaci. Pak, myslim, vlkodlaci bránili Victorii, aby vnikla do Forks, ale neznali její cíl, a když se o nich Bells dozvěděla, zjistili, že jejím cílem je ona."

„A pak Bella chtěla zkusit sport - skákání z útesů. Jenže zrovna poblíž nebyl Jacob a tak skočila sama... a Alice, hodně daleko od Forks, to viděla ve vizi. Edward od rodiny odešel, ale Rosalie mu zavolala, že Bella se zabila," znechuceně prohlásila.

„A Edward tomu uvěřil. Jenže Bella jen zkusila sport a Jacob ji z vody vytáhl... žila dál... Alice si uvědomila chybu svojí vize a rychle se vrátila za Bellou, protože musely za Edwardem, který se rozhodl odletět do Itálie a vystoupit na slunce," pokračovala jsem.

„Volturiovi by ho zabili?" domyslel si Carlisle.

„Ano. Ale Bella s Alicí to, i když jen tak tak, stihly. Zabránily mu v tom. A pak je odvedli Volturiovi... Aro ani Jane na Bellu neplatili. Stejně jako Edward. A pak je propustili s tím, že Bellu musí přeměnit, jinak skončí jako svačinka... že to za pár měsíců nebo kdy zkontrolujou."

„Cullenovi se vrátili... Jacob se naštval... a tak skončil Nový Měsíc," uzavřela jsem.

„Nový Měsíc?"

„Druhý díl," vysvětlila jsem Carlisleovi.

„A další nejsou?" zněl trochu zklamaně.

„Jsou," ušklíbla se Martina, „Zatmění, to je třetí. Tam na začátku Jacob Belle napsal vzkaz, že prostě musí pochopit, že nemůže mít oba, i když ona nechtěla přijít o kamaráda. No a pak Cullenovi zjistili, že Victoria v Seattlu sestavuje armádu novorozených..."

Na verandu za námi přišli i ostatní - Edward, Emmett a Jasper. Zvědavost zvítězila, sice nás slyšeli celou dobu, ale jak jsme okamžik na to zjistili, měli doplňující otázky.

„Novorození? Čerství novorození bez výcviku?" zhrozil se Jasper. Bože. Jazz mluvící česky. Jen kvůli nám... chvíli jsem to vstřebávala.

„Ano, Victoriina výroba," odpověděla Martina a pak skryla další smích - jasně, upíři jakožto výrobky, „a pak Jasper," poukázala na živoucí odraz popisované knižní postavy, „naučil všechny Cullenovy a všechny vlkodlaky bojovat s novorozenýma. Ano, vlkodlaky, protože jste potřebovali pomoc od smečky."

„My jsme spolupracovali s vlkodlaky?" tentokrát se ozval nevěřícný Emmett. Taky česky.

„Ano," zakřenila se Martina. Emmett a jeho nevěřícný výraz stáli za to.

„Učil jsem je česky," objasnil náhle Edward můj nevyřčený dotaz.

„Aha. Jde jim to," zamumlala jsem.

„Díky," Edwardovi se na tváři znovu roztáhl ten pokřivený úsměv.

„To znamená, že jsme dobří žáci, ne Ty dobrý učitel," rýpnul si Emmett. Edward jen zakroutil hlavou s ironickým úšklebkem.

„Tak zpátky k ději," obrátil se k nám Carlisle - ne vyčítavě, ale s úsměvem.

„Jasně. Novorození přišli, vlkodlaci vám pomohli a Edward před Bellou zabil Victoriu. Bál se, zda se ho Bella nebude bát, když před ní zabil živého tvora. No, živého..." ušklíbla jsem se.

„Pak přišli Volturiovi, smečku jste jim zamlčeli, dorazili jednu upírku, Bree, co jste chtěli poučit o pravidlech a dát jí šanci... a podivili se, proč Bella ještě není upír. No, a Jacob se rozhodl změnit trvale do vlčí podoby a běžel kamsi hodně daleko, mezi lidma se po něm vydalo pátrání," doplnila mě Martina.

„A čtvrtá knížka je dost tlustá a plná děje," zneklidněla jsem, protože nebyl problém něco z děje vynechat, „Rozbřesk. Zaprvé, svadba Edwarda a Belly, zadruhé... líbánky," s nádechem znechucení jsem procedila skrz zuby.

„Jo, líbánky, a z nich omylem vzešla Nessie," zakřenila se Martina.

„To je kdo?" trochu zděšeně se zeptal Edward.

„Vaše dítě," řekla jsem a pak vyprskla smíchy, Martina taky. Bože...

„Renesmee. Bellu málem zabilo. Říkali jste jí to, vlkodlaci byli rozhodnutí to zabít, když to ještě bylo v Belle, mohlo to být nebezpečné. Jacob ale zamítal možnost, že by kvůli zabití toho zabili i Bellu a tak se odtrhl od smečky. Leah a Seth s ním."

„Leah? Seth? Vlkodlaci?" podivil se Carlisle.

„Ano, smečka se hodně rozrostla. Pak jste začal Bellu hlídat, vážit, měřit a tak, protože Nessie začala mít velkou sílu a například, zlomila Belle pár žeber... prostě ji málem zabila. A Bella kvůli ní musela pít krev, aby Nessie měla co jíst. Pak byl porod, ale moc to jako porod nedopadlo," teď se zatvářila znechuceně Martina.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! - 16. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!