Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budem ťa milovať naveky - 3. kapitola


Budem ťa milovať naveky - 3. kapitolaTakže pomaly sa rozbiehame. V tejto kapitole dostane Bella darček. Od koho? To sa dozviete, keď si to prečítate. :)

3. kapitola

Keď som dorazila do svojho bytu, dostala som zvláštny pocit. Niečo mi tu nesedelo. Mala som pocit, akoby tu, kým som bola preč, niekto bol. Poobzerala som sa po miestnosti, no všetko bolo uložené presne tak, ako predtým. Kniha na poličke bola trochu naklonená do jednej strany, ako vždy, stolička v kuchyni odsunutá od stola tak, ako som ju nechala ráno, keď som na nej sedela naposledy. Pokrútila som hlavou. Už začínam byť paranoidná. Prešla som do kuchyne, kde som zložila tašky s nákupom.

Na odkazovači mi blikal jeden neprijatý hovor. Bol od Jessici. Chcela vedieť, čo mám zajtra na pláne a či spolu s ňou a Rose neskočím na kávu. Súhlasila som. Však prečo nie? Jessica patrila, rovnako ako Rose, k mojim najlepším priateľkám. Mohla som jej vždy povedať hocičo a vedela som, že to nikomu nepovie.

Keď som si ľahla do postele, zamyslela som sa nad tým, že sa končí ďalší deň, ktorý som prežila bez Edwarda. A zvládla som to. Síce to bolo ťažšie, no musím si na to zvyknúť. To bola proste realita. Zajtra to bude také isté ako dnes. S týmito myšlienkami som sa ponorila do ríše snov.

Ráno som vstala skoro. Dostala som chuť na kávu, tak som zbehla do kuchyne. Práve, keď sa  varila voda v kanvici, niekto zazvonil. Šla som ku dverám. Otvorila som ich, ale nik tam nebol. Poobzerala som sa po chodbe, no nikde žiadny náznak živej osoby. Tak toto je úžasné. Určite si znova nejaké deti robili srandu. Aj keď to bolo zvláštne, pretože bolo ešte len niečo okolo siedmej a vtedy ešte väčšina detí spí. A v mojom vchode žiadne deti nebývajú...

Vzdychla som si. Chcela som zatvoriť dvere, keď som si odrazu pred nimi všimla bielu obálku. Zdvihla som ju a obzrela si ju. Bolo na nej napísané, že je pre Isabellu Masenovú. Čiže pre mňa.

Išla som si sadnúť do obývačky. Okrem môjho mena na tej obálke nebolo napísané nič. Žiadny odosielateľ. To znamená, že mi ju sem niekto priniesol osobne. Pravdepodobne to bol ten človek, čo teraz zvonil.

Otvorila som ju. To, čo v nej bolo, mi vyrazilo dych. Boli tam letenky. Tri. Kto by mi, preboha, chcel darovať letenky?! A ešte k tomu tri?!

Určite to niekto chcel dať niekomu inému a pomýlil si byt.

Bože, Bella, veď ani sama tomu neveríš. A ešte k tomu je na obálke tvoje meno, pomyslela som si. Ale po chvíli mi napadlo, kto by to mohol byť. Určite Rose. Už ju nebavilo pozerať sa, ako sa trápim, tak mi darovala letenky. A ona s Jess plánujú ísť so mnou. Preto tie letenky kúpila tri. Áno, určite to bude ona.

Chcela som vrátiť tie letenky naspäť do obálky, keď som si všimla, že tam ešte niečo je.

Bol to nejaký papier. Otvorila som ho.

Letenky sú do Miami. S bývaním si nemusíš robiť starosti, máš tam zarezervovaný apartmán na päť dní pre tri osoby. Vezmi so sebou Rose a Jessicu a poriadne si to užite. Letieť sa bude presne o mesiac. Sľúb mi, že tam pôjdeš. Spraví ti to dobre.

P. S.: Určite sa pýtaš, kto som, no to sa dozvieš neskôr. Teraz to nie je dôležité.

Fajn, takže ruším to, čo som si myslela pred tým. Letenky nie sú od Rose. Ale od koho potom? A prečo ten niekto napísal, že nie je dôležité, aby som to teraz vedela? Myslel tým, že neskôr sa to dozviem? Toto je viac než zvláštne.

 

>>>>

„Baby, vyzerá to tak, že ideme do Miami,“ spustila som hneď, ako odišiel čašník od nášho stola. Rose a Jess na mňa hodili nechápavý pohľad.

„Na čo chceš ísť, prosím ťa, do Miami?“ spýtala sa Rose a napila sa kávy.

„Nieže by som chcela, ale keď už mám možnosť tam ísť zadarmo, tak prečo to nevyužiť, no nie?“

„Počkať, počkať. Akože zadarmo?“ spýtala sa tentokrát Jess.

„Niekto mi daroval tri letenky do Miami,“ odvetila som úplne pokojne.

„Čo?“ skríkla Rose. „Akože ‚niekto‘?“

Pokrčila som plecami. „To nemám tušenie.“ Rose a Jess zdvihli obočie. Vzdychla som si. No, budem im to musieť vysvetliť. „Proste dnes mi niekto nechal pred dverami obálku, v ktorej sa nachádzali tri letenky a jeden list. Na tom liste bolo napísané, že sú do Miami.“

„Fíha. To je... zvláštne,“ zamrmlala Jessica.

„Mňa by skôr zaujímalo, kto to poslal,“ zamýšľala sa zase Rosalie.

„Aj mňa, ale nebolo tam žiadne meno. Bolo tam napísané len to, že je pre mňa.“ Síce tam bolo spomenuté, že sa to dozviem neskôr, no pochybovala som o tom. Celý deň mi to vŕtalo v hlave. Neprišla som však na nič. Mama s otcom to neboli určite. Nemajú teraz dosť peňazí na to, aby si mohli dovoliť kupovať letenky do Miami.

„Ale musel to byť niekto, kto ťa dobre pozná a záleží mu na tebe,“ začala Jess zamyslene, „pretože, povedzme si rovno, kto by ti len tak daroval letenky?“ Pokrútila hlavou.

„Asi máš pravdu, ale ten niekto pozná aj vás, pretože v tom liste vás spomenul,“ odvetila som.

„Ešte lepšie.“ Rose prižmúrila oči.

Je to skutočne zvláštne. Pretože pozná nielen mňa, ale aj moje dve najlepšie priateľky.

„Čo keď je to Josh?“ zhíkla odrazu Jess.

„Ktorý Josh? Ten s tými večne mastnými vlasmi, čo s nami chodil na gympel?“ spýtala sa Rose a vybuchla od smiechu. Jess prikývla a tiež sa zasmiala.

Ach, Josh. Bol síce milý, no vždy som ho považovala len za kamaráta. Vedela som, že bol do mňa zaľúbený, no myslím si, že už ho to prešlo. No aj keby nie, nemohol to byť on. Pokiaľ viem, hneď po strednej sa presťahoval zo Seattlu... tuším niekam do New Yorku.

„Panebože, nestrašte ma,“ povedala som so smiechom.

„Ale no tak, Bells, prečo by to nemohol byť on? Veď ty si sa mu tak páčila,“ doberala si ma Rose. Len som pretočila oči. Ešte som neprišla na to, čo s tými letenkami spravím.

„Baby, takže čo odporúčate?“ spýtala som sa už vážnym hlasom.

„Podľa mňa by si tie letenky mala využiť,“ ozvala sa Jess. Pozrela som na Rose, ktorá tiež prikývla a potom dodala:

„Jessica má pravdu. Myslím, že by ti to prospelo.“

Áno, prospelo by mi to, lenže... Proste je to zvláštne. Mám sa zbaliť a len tak ísť na dovolenku, ktorú mi niekto daroval?

„Ja neviem...“ začala som, no Jess mi skočila do reči: „Bells, ak by si chcela, ja a Rose pôjdeme s tebou. Užijeme si to a bude sranda. Uvidíš,“ usmiala sa na mňa.

„Áno, rady s tebou pôjdeme,“ pritakala Rosalie. Takže je rozhodnuté.

„Dievčatá, kúpte si opaľovacie krémy a začnite si hľadať plavky. O mesiac odlietame,“ povedala som veselým tónom.

 


                                                        


Takže, chcela by som sa spýtať, kto má záujem o pokračovanie? Lebo neviem, či to vôbec niekto číta.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budem ťa milovať naveky - 3. kapitola:

 1 2   Další »
05.07.2012 [23:53]

kikuskaDovolenka od neznámeho? Žeby od Eda? Kto iný by to aj tak mohol byť? Emoticon

21.04.2012 [12:33]

77Alex77Tak toto je pre mňa záhada. Iba s vypúlenými očami hľadím na obrazovku. Emoticon Čo sa to deje? Kto je ten darca? Nemôžem si pomôcť, ale mám taký pocit, že v tom má prsty Edward Emoticon Je to len domnienka, ale tak... môže byť. Emoticon Emoticon Kto by to už len mohol darovať?
No, konečne sa rozbiehame. Konečne? Však je iba 3. kapitola Emoticon Emoticon Ale som rada, že už ideme do toho deja, kde to bude podľa mňa ešte véééľmi zaujímavé. Neviem, čo si si prichystala, ale som rada, že nemusím čakať na ďalšiu kapitolu a hneď môžem ísť ďalej. Úplne krásne to je! Emoticon Emoticon

17. Wera
20.04.2012 [17:36]

Wera Emoticon Emoticon

21.02.2012 [9:55]

GCullentáto kapitola bola zaujímavá, konečne sa tam niečo začína diať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.02.2012 [13:36]

AmiJaneškoda, že som túto poviedku našla až tak neskoro, lebo je úžasná. ty kokso :D ( a ten film som uhádla, ale absolútne mi to nevadí) len som zvedavá, či Ed žije alebo nie Emoticon

24.01.2012 [19:36]

AddyCullenJestli to někdo čte??? Si se asi zbláznila ne??? (promiň, že to tak píšu) Ty sis nevšimla, že to někdo čte??? Je to dokonalé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. rezule
24.01.2012 [19:06]

rezulePokračuj - určitě. Emoticon Protože jinak ti budu celá netrpělivá psát na shrnutí komentáře typu "Kdy bude další kapitola?" Emoticon A věř, že já dokážu být otravná. Emoticon Rozmlsala sis mě na dobré povídce, proto ji musíš dovést až do zdárného konce. A když se jen podíváš - můj komentář bude třináctý. A to není rozhodně nijak špatné číslo. Emoticon

Opět jsi mě moc potěšila. Protože nejen Rose, ale i Jessica je tu hodná holka a to mě dostalo - já ji totiž mám ráda i normál v knížkách. Emoticon

Miami?? Emoticon Emoticon Kdo to? Edward? Alice? Esmé nebo Carlisle? Nebo že by dokonce Jasper? Ne to asi ne. Emoticon I když jako nečekané překvapení by to bylo dobré. Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.01.2012 [13:57]

uhlacka27Určitě pokracuj! Emoticon mne se zatím povídka líbí Emoticon

11. vaness
23.01.2012 [18:32]

tuto kapitolku ti zatial precitalo 109 ludi coz je dost tak sa nestrachuj a pis to je moj rozkaz ..... kapitolka je uzasna a bola by som naozaj nadsena keby si ju dokoncila - no vazne ja by som aj vdaka tomu skala ku stropu coz keby sa mi chcelo tak to vazne urobim ..... a ked to nedopises ta zacnes ku stropu skakat od zurivosti az kym tam neurobim stenu a potom za to budes moct ty .......... tak do toho Emoticon

22.01.2012 [19:28]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!