Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bozk pre šťastie - 4. kapitola

4.Lareth-SKnihou


Bozk pre šťastie - 4. kapitolaV tejto kapitolke sa vyskytne jeden menší problém. Aký? Dočítate sa tu. Potešilo by ma ak by ste mi zanechali komentár. *nikolienka*

4.kapitola

Na hodinu sme prišli, keď zazvonilo, ale učiteľka tam už bola. Vyzerala milo a bola nesmierne krásna. Teda nie krásna ako Cullenovci, ale krásna na normálne predpoklady.

,,Dobrý deň, ja som Isabella Swan. Som tu nová,“ predstavila som sa slušne, kým si Mike sadal na miesto.

,,Ahoj! Ja som profesorka Brownová,“ milo sa na mňa usmiala. Podala som jej papier, ktorý mi podpísala.

,,Takže, môžeš si sadnúť...“ pozerala sa po triede. Voľné miesto bolo iba vedľa Edwarda a dievčaťa, ktorého meno neviem. Počkať Edward. On je so mnou v triede! Dúfam, že ma k nemu neposadí. Aj keď niečo vo vnútri chce, aby som si k nemu sadla.

,,Vedľa Karen,“ povedala. Takže žiaden Edward. Jedna strana môjho ja bola rada a druhá smutná.

,,Dobré ráno pani profesorka. Prepáčte, zaspala som,“ ozvalo sa za mnou. Otočila som sa. Bolo to dievča s hnedými vlasmi a modrými očami. So sklopenou hlavou sa išla posadiť na miesto vedľa Karen.

,,Som rada, že si sa ráčila nám ukázať Lili,“ povedala s radosťou v hlase.

,,Takže, budeš si musieť sadnúť vedľa Edwarda,“ povedala a zamračila sa na mňa. Moje srdce sa ihneď rozbúchalo. Preboha Bella, čo je to s tebou? Poznáš ho len desať minút. Profesorka začala niečo rozprávať po Francúzsky. Nič som jej nerozumela. Výborne!

,,Ahoj! Som Edward Cullen,“ ozval sa pri mne zrazu sametový hlas, pri ktorom sa mi rozbúšilo srdce.

,,Ahoj ja som Bella,“ odpovedala som mu prosto.

,,Prečo ste sa presťahovali do Forks?“ spýtal sa ma.

,,Vieš, že ani sama neviem? Mame a Charliemu sa tu páči.“ Chcela som ešte dodať, že Charlie tu bude mať bližšie Jacoba Blacka, ale to som si už radšej nechala pre seba.

,,Ty si sem chcela ísť?“ dal mi ďalšiu otázku.

,,Neviem. Aj áno, aj nie. Ale keď sa oni majú dobre...“ nenechala ma dopovedať profesorka Brownová.

,,Takže napríklad Swanová?!“ otočila sa na mňa s nasupeným výrazom.

,,Prepáčte ja...“

,,Čo keby si tu nezabávala Edwarda a venovala sa mne?“

,,Myslím, že to nie je jej chyba,“ vložil sa do toho Edward. Úplne to odignorovala a ďalej pokračovala. Zase sa ma niečo opýtala.

,,Prepáčte. Nerozumiem.“ Čo som jej mala povedať?

,,Myslím, že Isabella bude potrebovať doučovanie. Kto jej pomôže?“ Nie, ja nechcem doučovanie od nikoho.

,,Ja jej pomôžem!“ ozval sa náhle Edward.

,,Niekto iný?“ spýtala sa, ale nikto sa nehlásil.

,,Ja,“ povedal autoritatívne.

,,To je v poriadku, nájdem si niekoho iného,“ povedala som, keď som videla jej nasupený pohľad.

,,To budem rada,“ odpovedala ticho.

Zvyšok hodiny značne flirtovala s Edwardom. Mala som chuť jej za to odtrhnúť hlavu. Bože, čo to rozprávam?! Edward nie je môj. Kiežby bol. Bella ukľudni sa! Na čo to myslíš?! Nesiaham jej ani po päty. Konečne zazvonilo. Pobalila som si veci a vyšla som z triedy. Ten dotyk bol nežný ale pevný a studený. Bol to Edward.

,,Preboha! Nie je ti zima? Si úplne ľadový.“

,,Nie... Bella ak chceš, ja ti s tým môžem pomôcť,“ usmial sa na mňa. Ihneď sa mi rozbúšilo srdce. Mala by som ísť k doktorovi.

,,Edward ja neviem...“

,,Ak nechceš aby som to bol ja, kľudne ti môže pomôcť moja sestra Alice,“ povedal s takým zvláštnym podtextom. Akoby smutným. Ale Bella to si len nahováraš.

,,Nie, tu nejde o teba, ale o ňu.“ Určite vedel na koho narážam.

,,Poobede sa ešte dohodneme,“ povedal s úsmevom.

,,Náš Edík má babu,“ ozvalo sa z druhej strany chodby. Až sa začali obzerať. Okamžite som sa začala červenať.

,,To je môj brat Emmett. Nevšímaj si ho, snaží sa byť vtipný.“

,,Ja sa nesnažím ja som.“

,,Čau! Ja som Emmett. Ako sa voláš Edwardova baba?“ spýtal sa ma.

,,Bella,“ povedala som celá červená.

,,Emmett ona nie je moje dievča,“ povedal Edward. Kiežby som bola. Bella! Dnes som sa napomenula už no... niekoľký rát.

,,Áno?! Tak prečo sa držíte za ručičky?“ Edward ma pustil bolo to také príjemné až som na to zabudla.

,,Ty si tá nová, že? Dnes ťa prídeme pozrieť do posilky.“

,,Ja viem. No rada som ťa spoznala ale už musím ísť,“ povedala som smerom k Emmettovi. Tajne dúfam, že Edward bude mať hodinu so mnou.

,,Čo máš?“ spýtal sa ma Edward.

,,Matiku.“

,,Super tú máš so mnou!“ ozval sa Emmett.

,,Tak sa uvidíme! Ahoj!“ rozlúčil sa Edward.

,,Ahoj!“

,,Ten môj brat je hrozný, však? Žiadna pusa na rozlúčku,“ krútil hlavou Emmett. To som radšej nekomentovala, pretože som bola celá červená. Ako vidím s Emmettom sa budem dosť červenať. Tento deň sa začína veľmi dobre.

*shrnutie*

- 3. kapitola - ♦♣♦ -5. kapitola -



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk pre šťastie - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!