Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bloody Angel - Prológ

Nevěsta Rosalie


Bloody Angel - PrológJe tu prológ ku poviedke Bloody Angel. Tento prológ je vlastne uvedenie do deja. Snáď sa vám bude páčiť. Ak nie, tak vás prosím o názor, ale aj vtedy ak áno. x)

Prológ

Desaťročia rozhodovania o živote a smrti. O tom, kto bude ďalej žiť a kto umrie. O tom, kto si zaslúži druhú šancu a kto nie. Už ma to ale nebaví. Viem, že mi anjeli sme boli pre túto prácu stvorený, no ja som asi chybná časť celého nášho klanu. Vždy sa niekto taký musí nájsť a zdá sa, že tentokrát som to ja.

Všetko sa to začalo v deň, keď som umrela. Na nič s toho si ale nepamätám. Nepamätám si ako som žila, keď som bola ešte človekom ani ako som umrela. Je to zvláštne, pretože všetci ostatný si svoj predchádzajúci život pamätajú. Ja nie. Takže, potom sa so mňa stal anjel smrti. Brala som ľuďom ich životy a starala som sa spolu s ostatnými aby mohli bezpečne prejsť na druhú stranu. Staráme sa o to, by žiadna duša neostala medzi ľuďmi. To ale bolo asi pred 100 rokmi. Vtedy som bola rada, že žijem a na nič ostatné som sa nepýtala. Odvtedy je to už ale inak.

Asi pred rokom a pol som sa začala pýtať. A to bola veľká chyba. Anjeli nemajú byť zvedaví. Nemajú ani nič cítiť. Majú len vykonávať svoju prácu. Ja som ale mala odrazu nekonečne veľa otázok. Začala som cítiť ľútosť. Ľútosť k ľuďom ktorí umierajú. Možno, že by ostatný na nič neprišli, no urobila som ďalšiu chybu. Najväčšiu a dúfam, že poslednú. Zachránila som pred smrťou mladého človeka. Človeka, ktorý si smrť nezaslúžil. A to mi bolo osudným. Týmto skutkom som si sama podpísala rozsudok smrti.

Jediné čo ma teraz môže zachrániť pred istou smrťou je útek. Viem, že ma ostatný nikdy nepochopia. Nikdy nepochopia, prečo som konala tak, ako som konala. no ja musím odísť.

Nebojím sa smrti. No skôr ako umriem, musela by som prísť o svoje krídla. Niekto ma raz povedal, že krídla sú len a len naše a mi nikdy nesmieme dovoliť aby nám ich vzali. Ja to nedovolím. Pod krídlami sa cítim bezpečne tak ako nikde inde. Nevezmú mi ich. To teda nie.

Možno je mi súdené opäť umrieť, ale keď už  mám umrieť, tak nech je to s pocitom, aby som nič neľutovala, že som niečo nespravila. Chcela by som zažiť lásku, šťastie... Chcela by som vidieť svet. Chcela by som mať kamarátku. Chcela by som mať vlastný názor. Chcela by som prežiť aspoň jediný deň šťastia. Aspoň jediný deň slobody.

Práve preto teraz bežím cez hustý les a snažím sa uniknúť svojim prenasledovateľom. Práve pre tieto dôvody chcem ďalej žiť. Moje šance sú však mizivé. Oni letia a práve preto sú rýchlejší. No ak by som letela aj ja, skôr by ma dostali. A to ja predsa nechcem.

Preskočila som malí potôčik a hnala sa ďalej. Pľúca mi horeli, no ja som potrebovala bežať ďalej. Odrazu sa ale niekoľko metrov predo mnou zjavili štyria anjeli. Pristáli na zemi a spustili veľké krídla. Do tváre im nebolo vidieť, pretože už bola hlboká noc a na tvárach mali masky. Zastavila som. Dohonili ma. Je koniec. Bez boja sa ale nevzdám.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody Angel - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!