Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bloody Angel - 3. kapitola

wsdjizt


Bloody Angel - 3. kapitolaBella sa vrátila späť v čase a všetko sa stalo inak. Vyskytne sa ďalší konflikt medzi Bellou a Angelou. Takže, vás strašne moc prosím o komentáre, nech sú akékoľvek.

3. kapitola

Všade naokolo bola tma. Parkovisko zmizlo a namiesto toho sa oproti mne objavila Jackova tvár. Znovu som sedela na stoličke v jedálni a pred sebou som mala tácku s jedlom. Dočerta. Vyslovila som želanie. Môže sa dnes stať ešte niečo horšie?

Práve v tú chvíľu do miestnosti vošli upíry a miestnosť ako aj predtým utíchla. Pozrela som sa na nich, aby som zistila, či si niečo pamätajú. Nanešťastie sa iba Edward a Alice tvárili, že si to pamätajú. Ostatný boli úplne normálni, len tí dvaja mali súcit na tvári. Zobrali si jedlo a sadli si k stolu vedľa nás. Jack bol opäť veľmi nesvoj.

„Nepôjdeme radšej domov?“ opýtala som sa ho znovu.

„A čo biológia?“ zdvihol zmučený pohľad a pokrútil hlavou.

„Nevadí. Profesor sa nezblázni.“ usmiala som sa. Znova.

„Tak dobre,“ povedal a zodvihol sa. Opäť som ho nasledovala.

Ako aj predtým som s Jackobom išla na parkovisko, no tentokrát som zastala niekoľko metrov pred motorkou a donútila som tak Jacka obrátiť sa.

„Deje sa niečo?“ opýtal sa.

„Len choď. Ja som si niečo zabudla v skrinke,“ usmiala som sa naňho.

Rýchlo som sa obrátila, aby som mu nedala možnosť ďalej sa vypytovať. Prebehla som cez celé parkovisko a namierila som si to ku telocvični. Štvrtákom by sa práve teraz mala končiť telesná. Z rohu sa ale vynorili Cullenovci. Teda, len Edward a Alice. Čo tu dočerta robia?

„Ahoj Bella. Ja som Alice a toto je môj brat Edward,“ usmiala sa na mňa malá elfka.

„Ahoj,“ odzdravila som. „ Čo chcete?“

„No, my sme išli len tak okolo a tak sme si povedali, že ťa pozdravíme.“ odvetil Edward s falošným úsmevom.

To ti mám akože veriť, že ste išli len tak okolo? Za čo ma máš? Myslíte si, že nevidí, o čo sa vy dvaja snažíte? Ja vašou kamarátkou nebudem! Kričala som vo vnútri, no navonok som nedala nič znať.

Z telocvične ale práve vyšli štvrtáci a ja som medzi nimi uvidela Angelu. Bola s tou svojou partiou a príšerne sa smiala. Keď ale uvideli mňa s Cullenovcami, tak sa ich smiech premenil na vražedný výraz na tvári a na škrípanie zubov. Angela práve dostala ďalší dôvod, prečo ma nenávidieť. Super.

Otočila som sa naspäť na Edwarda a Alice a obaja mali na tvári vražedný výraz, podobne ako Angela a jej partia.

„Dobre, tak sa majte a možno  sa znovu niekde stretneme.“ No to určite. Už nikdy viac.

Prešuchla som sa pomedzi štvrtákov a namierila som si to rovno do telocvične. Ako som predpokladala, Angela išla za mnou. Bola ale našťastie sama a celú svoju partiu nechala pred telocvičňou. Zastala som pred šatňami a čakala som na ňu. O chvíľu stála už predo mnou.

„Ty hnusná fľandra. Zakazujem ti priblížiť sa ku Edwardovi Cullenovi! On je môj! Pochopila si?“ kričala.

„Mne je úplne ukradnuté, že ho chceš. Pre mňa za mňa si maj aj všetkých chalanov na svete okrem Jacka. Ak sa k nemu priblížiš, tak ťa bez mihnutia oka zabijem. A vráť mi to, čo si mi ukradla z motorky! Lebo inak za seba neručím,“ vyštekla som na ňu.

„Myslíš toto?“ vytiahla hadičku. „Naozaj si myslíš, že sa ťa zľaknem? Prosím, nebuď smiešna. Ty si len úbohá špina na chodníku, ktorá nejde zamiesť. Si len hlúpa laň medzi tigrami. Ty chuderka mi nesiahaš ani po päty.“

To nemala povedať. V očiach mi zablýskali blesky a na chrbte sa mi objavili veľké čierne krídla, ktoré zatarasili celú chodbu, takže Angela nemala kam uniknúť. No čo. Keď už som raz použila schopnosti, tak druhýkrát sa už nič viac nemôže stať.

Angela stála z otvorenými ústami predo mnou, neschopná utiecť ani čokoľvek povedať. Len tam tak stála ako soľný stĺp. Ten pohľad na ňu som si s úsmevom vychutnávala.

„A teraz počúvaj ty mňa. Ak si myslíš, že som len laň tak sa mýliš. To ty si korisť a ja som tiger. To ty si len špina, ktorú treba zamiesť a ak by som chcela tak by som to mohla urobiť jediným pohybom ruky. Mohla by som ťa zabiť jedinou myšlienkou. Preto ti radím, nezahrávaj sa s pravou rukou diabla. A ak toto niekomu niekedy povieš, čo si videla, tak prídem a vezmem ti dušu, no nepošlem ho do raja ako by som to mala podľa správnosti urobiť. Pošlem ťa do ničoty, tak kde sa budú neustále opakovať tvoje najhoršie dni v živote. Tam, kde ťa budú strašiť zákerný duchovia a kde sa budeš utápať vo vlastnom strachu. Preto si veľmi dobre rozmysli, či niekomu niečo povieš. Je ti to jasné?“

Ten jej strach bol takmer hmatateľný. Cítila som ho všade okolo seba. Prečo som toto neurobila už dávnejšie? Jasné. Ja viem. Našli by ma. Preto som to nemohla urobiť.

Keď Angela so strachom prikývla, spustila som krídla a len som sa usmiala. Potom som jej vytrhla hadičku z rúk a bežala som späť na parkovisko, kde už na mňa čakal Jack. Nepatrným pohybom som si opravila motorku a potom sme spolu išli veľkou rýchlosťou do La Push.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody Angel - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!