Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá jako sníh - 5. kapitola - Konec

útes


Bílá jako sníh - 5. kapitola - KonecBella se proměnila ve vlkodlaka (dítě měsíce) a neovladatelně zabíjí lidi z Forks, kteří nedaleko odchází domů z večírků a podobných akcí. Jacob musí něco vymyslet. A to rychle! Kdo mu však pomůže?

5. kapitola - Konec

Jacob

Bella už nebyla Bella, stalo se z ní dítě měsíce, které se rozhodlo ničit a nenechat se zastavit. Nikým! Přesto, že jsem se o to pokusil, jediné, čeho jsem docílil, byly krvavé šrámy. Odhodila mě a já tvrdě narazil do stromu, až jsem jeho kmen téměř rozpůlil a třísky létaly na všechny strany. Bella se rozběhla a začínala pustošit město pod sebou.

Jsi v pořádku, Jakeu? ptali se ostatní sborově.

Já však slyšel jen hlas, který se třásl vysoko nad nimi:

Co se to děje?

Bella se snažila proniknout tou pevnou slupkou, v níž byla uvězněná. Ovšem tahle myšlenka, kterou vyslala, byla také její poslední. Dál už jsem slyšel jen zlostné vrčení a trhání těl. Mlaskavé zvuky doplňovaly tu hrůzu jako potlesk. Nedokázal jsem uvěřit, že se něco takového doopravdy děje. Vždyť je to Bella - někde uvnitř toho všeho je Bella!

Tohle není ona - to je monstrum, které pouze obývá její bezbranné tělo. Jenže Belle už není pomoci, došlo mi. Přesto jsem věděl, že musím něco udělat. Že musím udělat cokoli! Musím se alespoň pokusit Bellu zachránit ze spárů té krvelačné stvůry.

Same, kde je ten cizí?

Ptal jsem se a čekal na odpověď. Chvíli se nic nedělo. Všude ticho, jen to zlostné vrčení a trhání těl bylo stále hlasitější. Když konečně Sam odpověděl, málem jsem nadskočil:

Je mrtvý, někdo ho zakousnul v lese. Vypadá to na upíra…

Šokovaně jsem se rozběhl a na nic dalšího už nečekal. Hledal jsem Bellu a stopoval ji. Ostatní ze smečky také běželi a já naslouchal dusotu jejich tlap. Křik lidí se ozýval nedaleko a já neváhal, abych se vydal za ním. Bella stála na zadních přímo uprostřed všeho toho křiku a právě odhodila zkrvavené tělo jedné dívky, která už byla jistě mrtvá. Bledost v jejím obličeji mluvila jasně, výmluvnost v očích byla čitelná. Věděl jsem, co musím udělat. Nezbývala jiná možnost! Prudce jsem se zastavil a poslal ostatním zprávu.

Kdo to byl? Kdo byl ten upír, co zabil toho cizího vlkodlaka? ptal jsem se zvědavě.

Tentokrát mi odpověděl Embry:

Edward Cullen!

Oči mi málem vyletěly z důlků údivem.

On je tady? Přiveďte mi ho! Potřebuji, aby… Vy se ale držte dál, prosím!

Sam převzal hlas a pokračoval v plánování:

Je poblíž! Zabil ho teprve před několika málo hodinami. Chtěl s námi mluvit, pošleme ho a slibuji, že nebudeme poslouchat! Budeme se držet dál!

Sam a ostatní zmizeli a já pozoroval Bellu ničící obyvatele Forks. Byla rychlá, a třebaže neměla hlad, zabíjela přímo s chutí.

Edward se brzy připlížil tichou chůzí typickou na upíra. Já na něj kývl, že se chci nejprve proměnit zpět do lidské podoby. Chápavě souhlasil a já se po chvíli dostavil zpět jako člověk.

„Není moc času! Bella je dítě měsíce a nedokáže se vůbec ovládat. Myslím, že ani jeden z nás nechce, aby tohle pokračovalo, takže ji musíme zastavit! Jen chci vědět, co jsi tady vlastně dělal?"

„Chtěl jsem se vrátit! Kvůli Belle… Pak jsem ale narazil na toho vlkodlaka a on mi prozradil, že Bellu pokousal! Byl poslední svého druhu…"

„Aspoň že tak!"

„Je mi líto, že to mezi námi nevycházelo. Pro Bellu bych udělal cokoli…"

„Nebuď sentimentální a pomoz mi Bellu zabít. Miluji ji, ovšem nechci, aby se z ní stalo něco takového. Nedokázala by se ovládat…"

„Taky ji miluji, proto ti pomůžu, Jacobe!"

 

***

 

Edward

„Bello, tady! Jsem další, koho jsi ještě nesnědla! Bello, pojď sem! No tak, nenech se dvakrát pobízet…"

Bella zareagovala přesně tak, jak jsme potřebovali. Jacob ji lákal k sobě a ona bez rozmyslu vyrazila naproti němu. Mě si nevšimla ani v nejmenším a já na ni skočil z výšky a proťal jsem jí srdce ostrou větví. Celý orgán se rozpadl, monstrum odumíralo a přitom odhalilo znovu tu starou a krásnou Bellu, kterou jsem miloval.

„Edwarde… jsi tady!"

Stiskl jsem jí lehce dlaň a zíral do očí lidské části jejího nitra.

„Miluji tě, Edwarde! Ale i když se to nezdá věrohodné - miluji i tebe, Jacobe! Budete mi oba moc chybět…"

„Myslel jsem, že budeme spolu navždy!" řekl Jacob a sklonil se, aby pohladil tvář Belly, vytryskly mu přitom slzy a pomalu se mu kutálely po obličeji.

„Myslel jsem, že zůstaneme spolu navždy, Bello!" řekl jsem váhavě a také ji pohladil po blednoucí tváři.

„Sbohem, Bello. Nikdy na tebe nezapomenu!"

Jacob se na mě podíval a já znovu přikývnul.

„Sbohem, Bello. Navždy zůstaneš v mém srdci!"

Skláněl jsem se, jako kdybych ji chtěl políbit, přitom jsem ji popadl za krk a zalomil jím tak, že vydal zapraskání kostí. Bella už nedýchala - byla mrtvá. Jacob se dotkl jemně jejích víček a sklopil je přes oči. Nedokázal se dívat do očí, které nás oba ještě před chvílí pozorovaly a loučily se. Ale to ani já ne!

„Všechno je to moje vina - neměl jsem se vracet!"

„Spíš jsi ji neměl opouštět - kvůli tobě šla do toho lesa! Myslela si, že slyší tvůj hlas…"

Svaly na obličeji mi ztuhly a já nebyl schopen zareagovat hned. Vrtalo mi to hlavou ještě hodnou chvíli. Co budu teď dělat, když je Bella mrtvá? Jacob má pravdu - neměl jsem odcházet. Jenže já ji chtěl ochránit!

 

***

 

Jacob

Vracel jsem se domů a při tom uvažoval, co budu se svým životem dělat dál! Bella byla můj život - a teď jsem žádný neměl! Byl pryč - zmizel jako pára nad hrncem. Edward odešel upíří rychlostí do lesů a nebylo po něm ani památky.

A co já? Co se stane se mnou?

 

KONEC


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá jako sníh - 5. kapitola - Konec:

 1
28.08.2013 [8:02]

PrimroseCelú noc nespala, tak som si čítala poviedky a narazila som na tvoju. Emoticon

Poviedka je zaujímavá, no mala rýchly spád. Nápad bol moc dobrý, len to chcelo viac času. Pohrať sa s tým, chňapeš? Emoticon Emoticon Nepíšem ti v zlom, ale v dobrom. A už vôbec ťa nechcem nijako uraziť. Emoticon Emoticon

Prim. Emoticon

27.08.2013 [14:36]

Johnna Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.08.2013 [13:40]

Janie55nádherné, ale rozbulela jsem se jak alík Emoticon Emoticon

2. Izza
25.08.2013 [19:47]

Takyto koniec som necakala :O Rozplakalo ma to.. Krasne no.. :'( <3 ach..='(

25.08.2013 [19:25]

kajka007Ahoj, článek jsem ti opravila dej si pozor na:
*čárky
*shoda podmětu s přísudkem
*těsný a volný přívlastek (kolem volného děláme čárky)
*jsi/si
A taky si příště dokončená povídková řada u první kapitoly zaškrtni sama.
Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!