Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá jako sníh - 1. kapitola - Trochu jiný začátek

Weizt - NM 2


Bílá jako sníh - 1. kapitola - Trochu jiný začátekNa začátku kapitoly je úvod, kdy se Bella přestěhuje do Forks. Poté příběh pokračuje tím, jak Edward Bellu opustil... Snad se bude líbit!

Předmluva

Bella

Mám pro tebe novinku, Bello!“ přišla jednou máma do mého pokoje. Vrazila do dveří plnou parou, nijak se neobtěžovala klepat. Moje máma je tak trochu ztřeštěná a někdy si zcela neuvědomuje, že je vlastně už – podle zákona – dospělá. Většinou jsem v naší domácnosti – tady ve Phoenixu – ta dospělá já. Máma má kratší světlé vlasy a neustálý úsměv na rtech, který zdobí její obličej, stejně jako její průzračné oči.

Budeme se s Phillem brát!“

Vyprskla jsem na ni pár drobků sendviče, který jsem právě pojídala, a vyvalila jsem na ni oči. Přikývla na znamení, že to myslí vážně, a já se k ní rozběhla, abych ji objala. Co jiného bych měla dělat?

                                                                           ***

A právě proto musím odjet. Odjet pryč – to znamená k Charliemu. Mému pravému otci, jenž bydlí ve Washingtonu. Bello, víš moc dobře, že to nemusíš dělat. Můžeš zůstat s námi,“ konejšila mne matka, přestože jsem jí nedala najevo svůj smutek. Po pravdě – představa, že jsem doma s Phillem a mámou dohromady - po několika letech - bych se asi zbláznila. Ne že by snad Phill byl špatný, jen… Zkrátka – moje máma má teď život s Phillem a já jí chci dopřát trochu pohodlí ve vztahu.

Samozřejmě, že mi bude chybět Phoenix, kde je stále krásné slunečné počasí – prší tu opravdu velice málo. Jen párkrát za rok. Téměř nikdy. Proto mám Phoenix tak moc ráda. A bohužel z něj musím odjet! Tuto bolestnou ztrátu jsem ale už včera večer oplakala hořkosladkými slzami, když jsem balila svoje věci.

Na Forks jsem nedokázala najít jedinou správnou věc – déšť a zima na denním pořádku, slunce vysvitne jen v těch nejteplejších měsících. Navíc je to místo, odkud se – alespoň podle mého názoru – lidé chtějí odstěhovat a ne se stěhovat do něj. Charlie pro mne přijel policejním autem. Ani nevíte, jak je nepříjemné jet v policejním autě. Nic totiž nedokáže povzbudit provoz na silnicích jako právě policajt. Táta se soustředil na jízdu a příliš nemluvil – ostatně jako já. V mnoha věcech jsme byli k nerozeznání. Byl nemluvný, neuměl příliš navazovat kontakty s lidmi a navíc… neuměl tančit. Možná za to mohla jeho lehce nemotorná chůze, kterou jsem po něm převzala.

                                                                          ***

(Příběh začíná...)

Bella

Bloumala jsem prázdnou pláží First Beach a ponořila své uslzené oči do hlubin modrých vln, jež hladově olizovaly břeh. Toužila jsem skočit z výšky do hlubin a ukončit tak své trápení. Život bez Edwarda není vůbec snadný. Sny, jež se mi zdají každou noc, mi nedávají spát a já pokaždé cítím řezavou bolest v hrudi – obávala jsem se, že mě to brzy rozpůlí vedví.

Bello? Bello!“ volal něčí hlas a já se lhostejně otočila. Bello? Bello!“ opakoval – vycházel z lesa poblíž pláže. Rozběhla jsem se v očekávání, že je to on. Hlas zněl jako ten jeho. Edwarde! Edwarde, kde jsi?“ Bezmyšlenkovitě jsem se vrhla do lesa. Neočekávala jsem nic špatného, co by se mohlo přihodit.

Ze stínů náhlé noci se zjevil přízrak v podobě obrovského tmavého medvěda nebo možná psa, který skočil po mně. Obrovský vlk – zjištění mnou projelo jako blesk – se zakousl do mého odhaleného krku. Bělostný měsíc zářil na tuhle zoufalou scénu. Křik byl zbytečný! Přesto se ozýval ze všech stran – stejně jako zlostné vrčení. Krev tryskala kolem mého těla. Rudě zbarvená tekutina se rozlévala po mém oblečení i po travnaté ploše lesa. Jakmile upustil vlk můj holý krk zbarvený krví – utekl pryč a zanechal mě uprostřed lesa samotnou, ležící blízko malého pařezu na trávě. Nebo tu snad byl ještě někdo?

 

Jacob

Ve vzduchu se vznášela vůně okolního prostředí pláže First Beach. Také se odkudsi ozýval výkřik. Hlas volající o pomoc se mi zdál povědomý. Přes pláž jsem co největší rychlostí, jenž se v tu chvíli podařilo vyvinout, doběhl do lesa. Vlk, podobající se spíše medvědu, drásal něčí hrdlo. Oči se mu leskly jako měsíc, putující na noční oblohu. Bello!“ vyjekl jsem v poslední vteřině a silou odtrhl zvíře z jejího těla. Zvíře narazilo v letu do stromu, v kmenu se poté objevil obrys jeho těla. Třísky popadaly do trávy a já – na nic nečekaje – se proměnil. Vlk byl oproti mně menší a mnohem tmavší. Určitě nebyl zdejší. Vystrašeně kulhal pryč a já se sklonil k Belle. Ve své pravé podobě se mi Bellu neslo snáz. V mém náručí se tak dostala ven z lesa.

Myslíš, že bude v pořádku?“ Sam neurčitě zíral na tělo Belly. Něco si mumlal pro sebe, ovšem já tomu nerozuměl. Jak se to stalo? A kdo to udělal?“ vykřikl hlasitěji, než bych čekal. Jistěže vlk, ne však zdejší. Nerozumím tomu, jak mohl zaútočit na člověka.“ Vrtěl jsem hlavou a přemýšlel, co se to vlastně děje. Útok většinou nikdo nepřežije. Poslouchej! Její srdce stále bije. Slabé a slabší, ale stále bijící. Pokud je dost silná, tak přežije. Zatím se o ni musíš postarat, Jakeu.“ Sam odešel dveřmi bůhví kam.

Bello, slibuji, že se o tebe postarám. Miluji tě! Nesmíš mi umřít.“ Vtiskl jsem jí letmý polibek na čelo. Nestrpěl bych další pohled na její oslabené tělo, které bylo na dotek tak chladné. Chystal jsem se proto odejít, něco mě však přimrazilo na místě. Něčí ruka se dotkla mého ramene. Jakeu, pojď, nech ji odpočinout. Dostane se z toho, uvidíš,“ promlouval ke mně Embry. Pět babek, že…“

Embry!“

Už mlčím!“ rozesmál se Embry a šťouchl do mého ramene. Při odchodu jsem věnoval Belle letmý pohled a doufal, že nebyl ten poslední.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá jako sníh - 1. kapitola - Trochu jiný začátek:

 1
27.05.2013 [17:57]

JohnnaRozhodně zajímavý, ale už sem to jednou četla na tvém blogu! Emoticon Emoticon

08.05.2013 [16:55]

WhiteAngelHustá kapitola tak honem pokráčko. Hlavně je tam Jacob Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. BabčaS
08.05.2013 [16:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simluiq
08.05.2013 [16:13]

Emoticon len tak dalej určite pokračuj v poviedke :))

2. Jana
08.05.2013 [15:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. sara
08.05.2013 [15:37]

Zajímavý návrh a jsem zvědavá, jak děj bude pokračovat dál... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!