Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella, kroť sa! - 4. kapitola

Stephenie Meyer


Bella, kroť sa! - 4. kapitolaTrochu rodinnej zábavy a Edwardovo rande s Jessicou. Ako bude prebiehať? Prajem príjemné čítanie. Alexa

„Čo ti tak trvalo?“ spýtal sa ma Jasper opierajúci sa o auto, keď som k nim došiel. Emm sa opieral hneď pri ňom, no už sa usmieval. Nebol taký, ako ráno.

„Len som sa zdržal,“ povedal som a nastúpil som do auta. Po mne hneď doň naskočili aj tí dvaja. Všimol som si Isabellu ako sa bozkáva s tým Colinom pri jej aute. Búril sa vo mne hnev. Chcel som si vziať späť jej pery. Na čo to myslím? Snažil som sa zahnať tú myšlienku. Ale nedalo sa na to zabudnúť.

Rýchlo som vyštartoval z parkoviska a mieril to domov. Cesta ubehla rýchlo a už sme boli pri dome. Auto som zaparkoval do garáže a potom som sa vybral do svojej izby. Zvalil som sa na posteľ a nemohol som prestať na Isabellu. Najradšej by som ten bozk predĺžil... Nie! Nechcel! Ale chcel. Nechcel.

Vnútri som viedol boj. Jedna moja časť po nej prahla a druhá ju nenávidela. Stále som si ju prehrával. Jej srdcovitú tvár, nádherné čokoládové oči, plné červené pery, štíhlu postavu a chudé a dlhé nohy. Keby nebola taká, aká je – obyčajná vtieravá mrcha –, možno by som to jej pozvanie na rande prijal. Musím na ňu zabudnúť.

Vybral som sa do obývačky, kde bol rozvalený Emm a Jasper. Sledovali bejzbal. Ako inak. Pridal som sa k nim, aj keď ma to veľmi  nezaujímalo, snažil som sa na to sústrediť.

Miluješ ju, no cítiš k nej aj nenávisť. Medzi láskou a nenávisťou je tenká hranica, poslal mi Jasper myšlienky. Nemilujem ju! Možno. Nie! Prečo by som sa mal zamilovať do nej? Jej sa ani nedá veriť. Je to obyčajná mrcha. Vyspí sa s tebou a potom ťa odkopne.

„Nemilujem,“ naznačil som mu perami.

Miluješ, stál si za svojim.

„Nemilujem,“ opäť som to naznačil perami bez toho, aby zo mňa vyšla hláska.

„Ehm, Edward,“ vstúpil do nášho bezzvučného rozhovoru Emmett. „Buď sa z teba stala ryba alebo máš nejaký psychický problém.“ Jazz sa začal hlasno smiať na celý dom. Niektorí začuli tú vetu a tiež sa zasmiali. Ako vravím – z Emmetta bude komik. Raz.

Emmetta som prepaľoval pohľadom.

„No čo? Fakt to tak vyzerá. Nechcem mať žiadneho psychicky narušeného brata. Takže Edward, mám pre teba zlú správu. Asi sa meníš na morskú pannu.“ Výbuch smiechu celej rodiny. Okrem Emmetta, ktorý sa na mňa pozeral stále čudným pohľadom a okrem našich rodičov, ktorí boli ešte v práci. Dnes má Carlisle nočnú a Esme sa vráti najskôr o hodinu.

„Už ti rastú šupiny. Netreba ísť s tebou do nemocnice? Vlastne na veterinu?“ podpichoval ma Jasper. Pretočil som nad tým očami. Zasa som zábavou rodiny.

 

Večer si Rose a Emm spravili romantický večer, čím vyhnali ostatných z domu. Bežal som lesom ani neviem kam, viedol ma len inštinkt. Zastavil som sa a vyskočil som na strom. Zahľadel som sa pred seba. Na druhej strane cesty stál dom. Jej dom. Bývala tam. Cítil som jej vôňu. Bol úplne obyčajný, žiadna vila. Na to, aké má auto som očakával nejaký drahý luxusný dom.

Moment! Prečo som tu? Prečo som išiel k jej domu? Preč ma inštinkt zaviedol tu?

Vtom som spozoroval pohyb. Z dverí domu vyšiel chalan. Hneď som ho spoznal. Colin. Sprostý Colin! Bol u nej. Ani nechcem vedieť, čo tam robili. No jeho myšlienky to len utvrdili. Všimol som si ju, ako hľadí z okna naňho a máva mu. Búril sa vo mne hnev. Na to rande s Jessicou pôjdem a Isabella bude žiarliť.

***

Dnes ma čaká rande. Práve som šiel ako posledný z mojej rodiny do jedálne. Vybral som sa k pultu s jedlom. Zobral som si tácku a začal som si vyberať, aby to vyzeralo aspoň trocha ľudsky. Síce to nebudem jesť, ale vyzeralo by to čudne, ak by som si nebral jedlo.

„Takže dnes máš rande s Jessicou?“ ozvala sa pri mne Isabella. Žiarlila. Mne sa to nejako páčilo. A zároveň ma to pobavilo. Keď žiarlila, bola sexy. Nie, nebola! Ale bola. Zasa vnútorný boj.

„Áno,“ pritakal som. Nepatrne sa zamračila.

„Nehodíte sa k sebe,“ poznamenala. Uchechtol som sa.

„To hovorí tá pravá.“ Premerala si ma pohľadom. Ďalej sme sa posúvali a ja som si zobral pizzu. Ona mala zas na svojej tácke šalát a čistú vodu. Pravdepodobne na dobrú líniu. Cítil som na sebe pohľady mojej rodiny.

„Ty si to medzi nami pokašľal. Ale ak by si sa ospravedlnil, možno by som ti dala ešte šancu.“ Ospravedlnenie? Tak tá by sa načakala. Má smolu. Odo mňa sa žiadneho ospravedlnenia nedočká. Mal som nutkanie na ňu vyplaziť jazyk. Vraciam sa do detských čias? Nemali Carlisle a Esme pravdu? Žeby neskorá puberta? Pokrútil som nad tým hlavou a vybral som sa ku stolu, kde sedeli moju súrodenci.

 

Opieral som sa o auto a čakal na Jessicu. Pred tým som si bol ešte zaloviť. Pre istotu. Konečne vybehla z dverí. Na sebe mala ružové tričko s výstrihom do V a riflovú minisukňu. To sa ani nedalo nazvať minisukňou, skôr širší opasok. Ak si myslí, že ma dnes získa, je na veľkom omyle. Vlastne, ona si to myslí. Veď jej vidím do hlavy. Prečo som vôbec na to rande šiel? Kvôli hlúpej hre? Ja som ale debil.

„Ahoj,“ pozdravila ma a zavesila sa mi okolo krku.

„Ahoj,“ opätoval som jej pozdrav. Nasadli sme do môjho Volva a vybral som sa do Port Angeles. Cesta prebehla našťastie v tichosti a trvala menej ako hodinu. Zastavil som pred kinom. Vystúpil som, obišiel som auto a otvoril jej dvere. Snažil som sa správať zdvorilo, aj keď k nej by som sa tak spávať nemal.

Vošli sme dnu k pokladni. Jessica vybrala nejaký romantický film. Typické dievča. Kúpil som jej popcorn aj kolu. Spolu sme vošli do sály, celý čas ma držala za ruku. Najradšej by som ju zo seba striasol, ale ovládol som sa.

Sadli sme si na naše miesta. Popcorn som podal jej. Nechutné ľudské jedlo. Nič pre upírov. Už len z tej vône sa mi robilo zle. Vlastne... Môže byť upírovi zle?

Svetlá v sále zhasli. Už mal začať film, keď vtom reklama na Coca-colu. Jedna reklama, to je ešte v pohode. Nasledovala ďalšia reklama na nejaký iný film. Potom ďalšia a ďalšia. Otravné reklamy.

Bože, kedy sa už začne ten film? Nenávidím reklamy, pomyslela si Jessica. Stal sa zázrak! Konečne sa začal film a Jessica sa šťastne usmiala. Dve hodiny civenia na plátno – veľká zábava. Keby to bol nejaký horor, bolo by to znesiteľnejšie.

 

„Ten film bol úžasný. Keď...“ hovorila o tom filme cestou v aute. Ja som iba počul: Bla bla bla, bla bla. Bla bla!

Ženy... Furt len kecajú a kecajú, jazyk sa mi zastaví. A ona bola až príliš ukecaná, čo mi na nej tiež dosť vadilo. Vlastne ona celá mi vadila. Na to, že to bolo prvé rande, sa obliekla až príliš vyzývavo. Ale chcela ma dostať do postele, to preto. Keď sme sa už blížili k jej domu, zavrela ústa. Haleluja! Asi ju osvietilo.

Vystúpil som a opäť som je otvoril dvere. Odprevadil som ju až k domu.

„Bol to skvelý večer,“ povedala a usmiala sa. Nasadil som falošný úsmev.

„Áno,“ pritakal som. V skutočnosti bol hrozný. Keby bola iná spoločnosť, bol by to naozaj skvelý večer. Taká Isabella... Nie! Žiadna Isabella!

Náhle sa prisala na moje pery, ruky si skrížila za mojou hlavou, nohu si obmotala okolo môjho pása. Žiadna elektrina ako pri Isabelle. Prišlo mi to nechutné. Na chvíľu sa odtiahla.

„Nechceš ísť hore?“ spýtala sa. Snažil som sa dať zo seba dole tie jej chápadlá.

„Už je neskoro, pôjdem domov.“ Zarazila sa a konečne ma pustila. Rýchlo som sa vybral k autu, nasadol som doň a prudko som dupol na plyn. Auto sa dalo do pohybu a mieril som to domov.

***

Už som sa tešil na výraz Isabelly. Určite si už overila, či sa to Jessice podarilo. Práve som išiel do triedy, kde som mal mať biológiu. S Isabellou. Vošiel som do triedy a sadol som si na svoje miesto. Ona tu ešte nebola, no po pár minútach prišla s nevraživým pohľadom a sadla si vedľa mňa.

„Včera som mal rande s Jessicou,“ rýpal som do nej s úsmevom. Nevyzerala vôbec milo a prívetivo. Práve naopak. Bola chladná.

„Viem,“ povedala bez záujmu a založila si ruky na hrudi. „Bolo to podľa tvojich predstáv?“

„Bolo to nad moje očakávania,“ zaklamal som. No nevytušila, že klamem. Žiarlila. Úsmev mi z tváre nezmizol.

***

Týždeň ubehol neskutočne rýchlo. Každý deň som sa stretával so žiarliacou Isabellou. Iba kvôli hre som začal s Jessicou chodiť. V škole sa furt ku mne pchala, aj keď sa mi to nepáčilo. Keď nás uvidela Isabella, bol to nezaplatiteľný pohľad. No keď som videl ju s Colinom, prepaľoval som pohľadom ja ich. Celé mi to prišlo šialené. Snažili sme sa jeden druhého naštvať.  Aj celá rodina sa čudovala, čo sa so mnou stalo. Čudovali sa, že chodím s človekom. Keď ma napadlo, že by som mohol chodiť s Tanyou. Bolo by to lepšie ako s Jessicou. Ale potom by si Tanya mohla niečo namýšľať. Vlastne... Ona si už namýšľa, že ju milujem. Ja ju nikdy nepochopím. Nemienil som rodine o tom hovoriť, neodpovedal som na ich otázky. No na obedoch som sedel s nimi, aj keď by som najradšej sedel sám. Ale keby som si sadol sám, hneď by sa priplichtila ta chobotnica, ktorá keď vás chytí, už vás nepustí.

Neviem ako dlho táto hra bude ešte trvať, ale pomaly ma to prestáva baviť. Budem to musieť ukončiť. Asi to spravím zajtra. Rozídem sa s Jessicou. Vybodnem sa na tú sprostú hru. Končím. Zajtra – vo štvrtok – to ukončím.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella, kroť sa! - 4. kapitola:

 1
5. forever
11.07.2013 [9:59]

další díl prosím

10.07.2013 [16:42]

martina946WOW. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jak už jsem jednou psala prostě dokonalý. Ty Emmettovi kecy mě dostavají ai když jsem to četla už po třetí stejně jsem se musela smát. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Hlavně ať Edward nezustáva s Jessicou, ta baba mě už štve. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Moc se těším na další díl a hlavně na výraz Jess až jí Edward oznámí, že se rozcházejí. Tak šup šup další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2013 [15:47]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2013 [15:46]

MispoolPokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. cechovicovam
10.07.2013 [14:59]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!