Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bella chce být upírkou - 1. díl

...


Bella chce být upírkou - 1. dílBella chce být upírkou, ale Edward jí to ne a ne dovolit... Příjemné čtení!!! Korektor: Gemm

„Ahoj,“ řekl Edward a dal Belle pusu.

„Ahoj,“ řekla Bella a polibek mu oplatila. Bella vstoupila do sídla Cullenových a pozdravila se s Carlislem.

„Vítej, Bello,“ řekl Carlisle.

Přišla Esmé a také Bellu uvítala. Postupně se s Bellou všichni přivítali.

Potom Bella odešla do Edwardova pokoje.

Sedla si na rádoby postel, Edward šel za ní a ladným pohybem ji poprosil o tanec. Bella se zvedla a chytila se Edwarda. Pak Edward pustil píseň a začali tančit.

Edward byl nadšením bez sebe. Tanec miloval a Bellu taky.

Když kolem prošla Alice, jen se usmála a pokračovala za Jasperem do pokoje.

Edward políbil Bellu a ona mu polibek oplatila. Tančili po celém pokoji.

Potom si Bella sedla a Edward se posadil vedle ní.

„Nechceš se prolétnout?“ zeptal se Edward.

„Jasně,“ řekla Bella a skočila Edwardovi na záda. Hop a byli na stromě. Potom spolu odletěli do hor na strom a povídali si.

„Miluju tě," řekla nakonec Bella.

Edward řekl: „Já tě taky miluju, ale bojím se o tebe.“

Bella se ho zeptala. „Proč? Co se děje?“

„Víš, Alice si prohlížela tvou budoucnost, jak to má ve zvyku, a viděla to, jak tě kousnu… Ale já tě nechci kousnout. Nechci z tebe udělat stejnou zrůdu, jako jsem já.“

„Ale mně to nevadí, chci být jako ty, chci být navždy s tebou.“

„Ale copak chceš být zrůda jako já? To nedopustím.“

„Edwarde, nechci tě už nikdy opustit.“

Bella skočila Edwardovi na záda a spolu odletěli zpět do Edwardova pokoje. Bylo už pozdě večer. Bella se rozloučila s Cullenovými a nastoupila do auta. V autě už čekal Edward. Nastartoval a spolu odjeli až k Belle domů.

Bella pozdravila svého otce, odešla k sobě do pokoje a lehla si do postele.

Najednou se před ní objevil Edward. Lehl si k ní a Bella pomalu usnula. Ležela na Edwardovi a on si ji prohlížel…

Ráno se Bella vzbudila a Edward byl pořád vedle ní.

„Copak jsi jim doma nechyběl?“

„Ani ne, jsem s nimi už pár desítek let, takže jednu noc beze mě vydrží.“ Edward se na Bellu usmál a řekl: „Už jdu, aby se tvůj táta nenaštval.“

„Tak ahoj,“ řekla Bella a vstala z postele.

Převlékla se, ale to už byl Edward dávno doma.

Sešla dolů a popřála taťkovi dobré ráno. Hodila do sebe snídani a nasedla do auta. Jela ke Cullenům. Po cestě se zastavila u Jacoba doma. Pozdravila se s ním a popovídali si. Byl smutný. Bellu zajímalo proč, ale Jacob jenom řekl: „Jenom nechci, aby z tebe byla zrůda.“

„Já vím, ale nechci být s Edwardem, až mi bude o dvacet let víc než jemu. Prostě ne.“

„Bello, poslouchej mě, copak chceš být stvůra, chceš být ten, koho nemůžu ani cítit?“

„Jacobe, tohle není tvoje věc. Já se rozhodnu tak, jak budu chtít, a ty mi v tom nezabráníš...“

Jacob se otočil, proměnil se ve vlkodlaka a potom utekl.

Bella se za ním jenom ohlédla, pak nastoupila do auta a jela ke Cullenům.

Když vystoupila z auta, přivítal ji s milým úsměvem Carlisle. Potom přišel Edward. „Copak k nám chceš jezdit takovouhle herkou?“

„Copak tobě se to auto nelíbí?“ zeptala se.

„No, bojím se, že se mi v něm přizabiješ, takže mám pro tebe překvapení.“

„To si děláš srandu, ne?“ Bella se divila, protože normálně si asi kluk a holka mezi sebou auta nedávají. Aspoň Bella nikomu nikdy nedala auto. Byla ráda, že má vůbec vlastní.

Edward jí zavázal oči a nasadil si ji na záda. Potom s ní došel do garáže, kde stálo osm nádherných a drahých aut. Pak si ji Edward sundal ze zad a rozvázal oči.

Bella zůstala s údivem stát.

„Zkus hádat, které je to tvoje,“ řekl Edward.

„To mi bude nějakou chvíli trvat,“ zasmála se Bella a Edward jí podal klíče.

Bella zmáčkla tlačítko odemykání na první auto.

Nic.

„Při mém štěstí to bude to poslední,“ řekla Bella a zmáčkla tlačítko odemykání na poslední auto. Kupodivu se otevřelo. Byl to nejnovější model Bugatti. Bella hned nasedla a Edward vedle ní.

„Už se těším, až se nebudu muset poutat,“ řekla Bella.

„Jo, to ti ale bude trvat, než si na to nepřipoutávání zvykneš,“ řekl Edward směšným hlasem.

Bella nastartovala a vyjela z garáže. Potom trochu přidala a jela směrem na dálnici. Tam to potom pustila naplno a jela asi tak tři sta kilometrů za hodinu. Když dojeli k daleké pláži, vystoupili a Bella vzala Edwarda za ruku.

Na pláži nikdo nebyl.

Bella s Edwardem pro jistotu odešli za útes a Edward si sundal triko. Tělo mu zářilo jako diamant.

„Až budu mít takovouhle kůži i já, budeme diamantoví upíři.“

„Bello, tohle je kůže zabijáka,“ řekl Edward.

„Já vím,“ hlesla Bella. „Ale moc se mi líbí a nezajímá mě, čí je.“

Bella a Edward se potom na pláži líbali, a když tam byli asi tak tři hodiny, Bella řekla: „Asi se po nás budou shánět, měli bychom se vrátit.“

Edward si oblékl košili a společně odešli k autu. Potom nastoupili, tentokrát k volantu zasedl Edward. Vyjel rovnou plnou rychlostí a tak jel až k jejich vile. Potom zaparkovali v garáži a vystoupali po schodech do kuchyně. Tam už Rosalie, Alice, Emmett, Jasper, Esmé a Carlisle vařili pro Bellu.

„Je to hotové, doufáme, že máš ráda italskou kuchyni."

„Jo, jasně,“ řekla Bella a vzala si talíř.

Když dojedla, šla za Edwardem do pokoje. Ten si pouštěl hudbu. Hledal tu správnou písničku k tanci. Když ji našel, popadl Bellu a začali tančit.

„Tebe tanec očividně baví, ale já to prostě neumím,“ řekla Bella a podívala se Edwardovi do očí. Edward nic neřekl, jenom Bellu nadzvedl a dal její nohy na ty svoje tak, aby Bella žádné kroky dělat nemusela...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bella chce být upírkou - 1. díl:

 1 2 3   Další »
27.12.2011 [12:35]

ElissaAlicePromiň, ale vůbec se mi to nelíbilo. Hned zezačátku jsi tam pořád opakovala jména a slova. Zkus v další části propracovat, a nekonči s tím. Chybami se člověk učí :)

27. aghsf
16.12.2011 [20:42]

aghsfVynechala si tam hodně pocitů.... Ale to nevadí, moje povídky jsou hrozné.... .Jinak to bylo moc pěkné. Emoticon

11.12.2011 [15:58]

nicolecullenhaleVše jsem si přečetla a s holkama souhlasím je to jako scenář žádné pocity..jak psali už několikrát dej tomu víc nemusí být v jedné povídce den ale teba jen odpoledne či večer nemusí být dlouhá klidně jen těch 500slov co je základ. Já taky začala psát ve 12 ted mi je o rok víc(ted jsme prozradila svůj věk a toho si važ jen tak někomu ho neřeknu :D) a zlepšuje se to..teda asi.. Emoticon Nepiš z pohledu vypravěče to je jen pro ty co opravdu umí psát pak to má nějaký ten říz nejřív se nauč psát z pohledu někoho a popisuj co v dané situaci cítí a co si myslí piš z jeho pohledu třeba: "Edward se na mě zářivě usmál a stáhl k sobě. Opatrně mě nadzvedl a položil na své nohy. Tančili jsme spolu." Ano taky to není nejlepší, ale i tohle dokáže vylepšit děj zapoj fantazii holka Emoticon Psala ti tu vesper a ta píše krásně jak už bylo řečeno co bych dala za její pochvalu Emoticon A určitě to nevzdávej po jedné kapitolce ber si rady k srdci a zlepšuj se i já a já to potřebuji se řídím kritikou čim víc kritiky tím líp se můžeš vyhnout chybám. Jak napíšeš povídku třikrát si ji přečti a hledej drobný chyby který můžou zdokonalit povídku. A hlavně piš pro potěšení to je nejdůležitější ze všeho měj radost z toho co uděláš. Držím ti palce každý začátky jsou těžký. A upíři létají? Emoticon (nemyslím to zle i já nedávno v povídce udělala nehorýznou kravinu Emoticon Emoticon )
PS: Hodně štěstí určitě se ještě kouknu na další povídky..určitě pokračuj byla by chyba kdyby jsi přestala Emoticon Emoticon

11.12.2011 [14:40]

IsabelMasenNetrap se kvůli tomu, že se ti jedna povídka nepovedla. Když jsem si četla svojí první povídku, umírala jsem smíchy Emoticon Nevzdávej to, určitě se ti příště povede líp a budeš spokojená sama se sebou, jako jsem teď já. Držim palečky a těším se tvou další tvorbu Emoticon

24. Jessy
11.12.2011 [14:28]

JessyAj ja si myslím, že by si nemala prestať písať Emoticon šak prečo by? Ako aj ja súhlasím s tým ,čo ti tu už povedali dievčatá,ale my ti chceme len poradiť, že čo robíš zle, aby si sa tomu pri svojom budúcom príbehu vyvarovala Emoticon Chcelo by to len vymyslieť originálny nápad Emoticon Ak by si chcela, aj by som ti nejaký pomohla vymyslieť Emoticon Len rozhodne neskonči s písaním len kvôli tomu, že ti toto nevyšlo Emoticon

23. vesper
11.12.2011 [13:56]

vesperEmet, ale no tak, není důvod se hroutit a trápit. Piš pro sebe, pro radost, že ti pod prsty vzniká nový příběh, že oživuješ postavy, kterým přidáváš nové charaktery a vymýšlíš jim vzrušující zážitky.
Přinese to potěšení i tobě - když si představíš, co by asi tak ti tví "svěřenci" mohli vyvádět a že ty jim vlastně řídíš život, vymýšlíš zážitky...
Nemusíš ty příběhy rovnou psát, můžeš o nich jen snít.
A až budeš mít chuť a odvahu, můžeš je sepsat a podělit se o ně se čtenáři. Především piš ale pro vlastní dobrý pocit a radost.
Pokud teď psát přestaneš, je to na tobě, nech to uzrát a časem uvidíš.
Rozhodně ale nepřestávej psát úplně, piš si alespoň pro sebe, jak ti radí Eibie, do šuplíku. Časem se k tomu vrať, přepiš, proškrkej, obohať...
Možná se za pár let zasměješ, každopádně budeš mít vzpomínku.
Pokud to v tobě je, stejně se k psaní dřív nebo později vrátíš Emoticon .
Zabav se teď třeba čtením jiných příběhů, všímej si, co všechno v nich hrdinové zažívají, nepiš nic "nasilu", z donucení, jen proto, abys to napsala.
Až to bude mít přijít, tak to přijde Emoticon Emoticon .

22. Eibie
11.12.2011 [11:53]

EibieHmmm...no...kde začať? V podstate ( a nie len v podstate, ale aj v skutočnosti) sa stotožňujem s komentármi, čo tu už sú. Emoticon Okopírovaný dej z TW podaný ako reportáž z priameho prenosu športového podujatia (hoci, nechcem byť zlá, ani drzá, ale aj komentátor zväčša dáva do svojho prenosu viac emócií Emoticon ).
Prvé poviedky som tiež začala písať ako dvanásťročná, a tie poviedky boli...no zvláštne. Emoticon Dnes, keď si ich čítam, tak sa chvíľami chytám za hlavu Emoticon , chvíľami zavýjam od rehotu Emoticon . Predpokladám, že o takých trinásť rokov na tom budeš rovnako...
Prosím, hlavne neprepadaj depresii a za žiadnu cenu sa nevzdávaj písania, určite nie kvôli komentom, ktoré by ťa skôr mali postrčiť, aby si začala prekonávať samú seba. Ver, že nik Ti sem nedal koment s úmyslom ublížiť Ti... Ak chceš prestať písať, urob to, keď sa na to nebudeš cítiť, nie kvôli iným ľuďom. Uvidíš, že každou novšou a novšou poviedkou, budeš lepšia. Emoticon
Na koniec pár rád:
- Poslúchni Vesper, radí Ti dobre.
- Nepodceňuj svojich čitateľov a nepíš do poviedky to, čo o knihe a postavách všetci vedia. Ak by sme tie veci nevedeli, nie sme na tomto webe, lebo by nás to vôbec nezaujímalo. Emoticon
- Tvoje postavy sú tiež "živé" bytosti, oživuješ ich Ty. Tak im prosím, daj osobnosť, pocity, myšlienky... Emoticon
- Toto je dôležitá rada: Po tom, ako poviedku napíšeš, nechaj ju nejakú chvíľu ležať v "šuflíku". Po nejakej dobe si ju znova prečítaj. Uvidíš, koľko chýb (či už gramatických, alebo aj štylistických, uvidíš). A potom už iba prepisuj a prepisuj.
- A Posledná: neprestávaj písať, vytrvaj! To, že sa Ti prvotina nevydarila, neznamená, že ďalšie poviedky sa taktiež nevydaria. Emoticon
Prosím, neuraz sa na tento koment, som totiž o nejakých pár rôčkov staršia ako Ty, a na Tvoju poviedku sa dívam očami dospelej ženy. Ak chceš povzbudenie, tak si prečítaj, ako píšem teraz, hoci v Tvojom veku som začínala podobne ako Ty. No nevzdala som sa svojho písania a pracovala som na sebe.
Veľa šťastia s ďalšími dielami. Až ich sem hodíš, rada si ich prečítam a budem dúfať, že môj nasledujúci komentár už bude pozitívnejší. Emoticon

21.
Smazat | Upravit | 11.12.2011 [11:27]

Emet, to rozhodně nedělej! Nesmíš skončit! Emoticon Se podívej na moje povídky! Hrůza děs! Emoticon Být tebou, tak začnu psát z pohledu někoho a ne slovy vypravěče. Ty to zvládneš!! Emoticon Každému se občas něco nepovede...

20. Emet
11.12.2011 [10:22]

EmetJá s tím přestanu. Prostě neumím psát. Neumím psát povídky tak, aby ostatní zaujali. Prostě v tomhle ohledu to neumím. Povídku možná ještě jedenu napíšu pro ty, kteří sem napsali, že by si jiný (hezčí) díl rádí přečetli a potom skončím. Ahoj Emoticon Emoticon

19. lis
10.12.2011 [21:53]

vesper-zašlápl veverku??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon bohovská hláška Emoticon
nanešťasie musím súhlasiť s tým čo tu už napísali iní.nemáš sa kam ponáhľať.na písanie času dosť Emoticon a keď neskôr napíšeš nejakú bombovú poviedku,určite si ju prečítam Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!