Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Because it's fantastic! - 14. kapitola

hdfjfj


Because it's fantastic! - 14. kapitolaZjistí Bella pravdu o tom, kdo je záhadná Anabeth? Jak bude probíhat jeden obyčejný den, který ji dovede k neobyčejnému poznání?

Z knihy v polici, ve které byly verše, jsem vytáhl velmi starou fotografii. Byla na ní krásná mladá dívka, její dlouhé hnědé vlasy se vlnily v lehké kudrny, které podtrhovaly její mladistvý obličej. Chyběla mi, miloval jsem Anabeth celým svým srdcem. Ona mě neustále přesvědčovala, že mám duši. Neměla pravdu. Jsem upír a svými hříchy jsem ztratil svou duši stejně tak, jako jsem ztratil svou lásku.

 Jako žár chce k sobě chlad,
jako stín má slunce rád.
Jako smích má hodně slz,
a ticho střídá chvíle hrůz.

Slova pro mě známé písně mi zněly v hlavě, když jsem ležela na gauči v obývacím pokoji a užívala jsem si volnou sobotu. Renée musela ještě na chvíli do práce a Charlie pracuje prakticky pořád. Většina lidí v mém věku by asi využila situace a udělala pořádnou párty, ale tohle já nedělám. Vím, že má mamka o mě strach už takhle. Myslí si, že nevím to, že je nervózní, když používám svou moc. Když se někdo zmíní o nadpřirozenu, tak dělá, že to odmítá a nezná. Co by asi lidé dělali, když by zjistili, že má doma čarodějku?

Žár, o kterém se v této písničce zpívá… tak to je typický Jacob. Horká hlava a rychlá rozhodnutí, které protínají ukvapené závěry. Pod tím vším se skrývá obyčejný kluk, který nechce nic jiného než lásku a přátelství. Dostal víc! Dostal dar, který se v jeho kmenu dědí po generacích. Vlkodlactví jim koluje v krvi. Ani jich se nikdo neptal a oni svůj dar dostali. Ano, dostali ho, aby chránili svůj kmen, lid, rodinu a přátele, ale je to pro ně oběť. Musí obětovat spoustu času, energie a někdy i velkou dávku bolesti. Není jen fyzická, kterou prožívají při setkání s upíry, kteří na ně zaútočí. Bývá i psychická, stejně jako bolest Sama, který si každým dnem vyčítá to, co udělal Emily.

Jacob mi popisoval pocity, které se mu honily hlavou. Všechno mi řekl a neměl tajemství a já mu skrývám tolik věcí. Sam, který se do Emily otiskl a tím jim způsobil věčnou a bezmeznou lásku, jí ublížil, aniž by se mohl nějak kontrolovat. Stačila chvilka nepozornosti a přeměnil se příliš blízko ní, příliš blízko na to, aby chudák Emily mohla utéct. Ona ho přesto miluje a je s ním dál. Stojí při něm a nezradí ho. Nikdy se na něj nerozčílí a neodejde, aniž by si nějaký spor nevyřešili.

Je zvláštní, jak se liší náš vztah od toho jejich. Mně Jacob nyní chybí, ale ne tolik, abych bez něj nemohla žít. Ne tolik, abych se nadechovala a zdálo se mi, že vzduch nejde do mých plic. Nevím, čím to je. Když se do mě otiskl, tak jsem si myslela, že je jediným mužem mého života. Nechtěla jsem nic a nikoho jiného. Zapomněla jsem na to, jak vypadají hezcí spolužáci, zapomněla jsem na pocit, při kterém jsem hodnotila své protějšky. Postupem času se to vrací zpět. Po dvou měsících, které jsme spolu, se mi Jacob zdá znovu jen jako můj přítel. Hádáme se často. Náš vztah není pevný a nevím, jestli nějaký vztah ještě máme. On mi opět vyznal svou lásku, ale můžu mu říkat, že ho miluji, i když to není pravda?


Jako z knížky jeden list,
co vůbec nemá smysl číst.
Jako prázdný renegát,
co v jehlách ticha musí stát.


Další slova nádherné písně se uvelebily v mé hlavě. Jeden list z knížky je nejspíš kapitola mezi mnou a Edwardem, který představuje chlad. Jeho bílá a ledová kůže, jeho bronzové vlasy a zlato-hnědé oči, které mění svou barvu. Nesnášejí se, protože jsou nepřátelé, ale nemuseli by být. Je to dané dávnou legendou. Dávnými příběhy. Všichni upíři nejsou stejní a nemůžou na všechny brát jeden metr. Já ho snad bráním? Včera mě rozčílil, když mi řekl Anabeth, tak dokonale zkazil tu chvíli. Chvíli, ve které jsem se nechtěla vrátit domů. Jsem snad podobná nějaké upírce, která se jmenuje Anabeth?

Ať jsem přemýšlela, jak jsem přemýšlela, tak jsem si nevzpomněla na jedinou dívku ve škole, která by se takto jmenovala. Stále vidím jeho obličej, ve kterém se značila zlost, kterou měl na sebe samého, když mě takto oslovil. Jako by se bál, že se dozvím něco, co bych neměla vědět. Něco, co je tajné? Jedno je jisté, týká se to jeho minulosti. Citlivé minulosti. Tolik věcí, které se k němu vztahují, mi nesedí. Proč oslovil hned první den mě? Proč se rozčiloval, když jsem byla s Jacobem, proč mě k němu schválně dovedl? Hlavu jsem měla plnou otázek, na které jsem neznala odpovědi. Přešla jsem k sobě do pokoje a v mp3, která mi vesele vyhrávala, se rozezněla další známá sloka. Zůstala jsem stát s rukou na klice.


Kdo to byl a kdo to chtěl,
mít jednu duši ze dvou těl.
Půjdu spát a nemám strach,
procházet se v temnotách.

Teď, když v mých žilách,
kousky ledu plavou.
Všechno co bylo,
klesá dolů svojí vahou.

Jistě! Jedna duše ze dvou těl, to je jasné. Jednu duši vytvoříš ze dvou těl jedině láskou! Zamilovaní jsou jako jedna duše. Neříká se to tak snad? Pomalu mi to docházelo a všechno se spojovalo. Nemám strach procházet se v temnotách… Temnota představuje tmu, zimu, chlad, smrt. Je možné, že je už mrtvá? Jediná píseň s textem, který mi vše prozradil. Obyčejná shoda náhod, která posunula mou mysl k jasnému závěru. V jeho žilách kousky ledu plavou, ty kousky ledu by mohly znamenat upírství, protože upíři jsou ledový. Zakroutila jsem hlavou nad svými úvahami, ale byly tak skutečné. Mohu být podobná jisté Anabeth, kterou Edward znal a kterou miloval. Mohl trpět, když zemřela, protože si myslím, že by jinak byl s ní. Mohl ji milovat v době, kdy byl upírem, ale proč jí nepřeměnil, aby s ní mohl zůstat navždy?

Posadila jsem se na křeslo a dívala jsem se na zeď svého pokoje. Nevadilo mi to, stejně jsem nevnímala nic okolo sebe a byla jsem ponořená do své fantazie. Třeba nechtěla... Nemusela jeho lásku opětovat, mohla ho mít ráda, ale mohla být zadaná za někoho jiného. Moje úvahy se rozjely na plné obrátky a já jsem se nestačila divit nad tím, co jsem vymyslela!

Jedno jsem ale zjistila. Musím říct Jacobovi pravdu, protože i přesto, že on mě miluje, tak já jeho ne. Tvrdá slova, ale byla pravdivá. Můj pohled sklouzl na mou ruku, na které se houpal malý dřevěný vlček, kterého mi daroval. Nebyl to jediný dárek. V době, kdy jsem mívala zlé sny, ve kterých se objevovali upíři a jiné bytosti, mi daroval pavučinku snů, která má lapat zlé sny. Nevím, jestli funguje, ale já jsem je mít přestala. Nebo se mi přestaly zdát strašné. Své soustředění jsem přesunula na další dřevěnou věc v mém pokoji. Nějaká páka v mé mysli zprovoznila mé uvažování a mně to došlo. Zalapala jsem po dechu!

„Anabeth,“ vyslovila jsem s překvapením.

13. kapitola - Shrnutí - 15. kapitola


 

Děkuji za Vaše předchozí komentáře, moc mě potěšily. :-)

Pro dnešní díl opět platí limit 5 komentářů, opět počítám i smajlíky. Takže nešetřete, klidně sem hoďte nějakou tu kritiku, či nápad, který máte pro pokračování.

Vaše Lucka002

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Because it's fantastic! - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!