Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beast - 2. kapitola

bd for people 2


Beast - 2. kapitola„Pokud tě budou zbraně nějak extrémně zajímat, můžu ti něco doporučit. Pro běžného uživatele bude stačit černá kronika v ranních novinách,“ ušklíbl se. Pěkné počtení přeje Kaliban

2. kapitola

 

Bella

 

„Zlato, ty budeš za zbraní, ne před ní. Tohle je jedna z věcí, kterou by sis dnes opravdu měla zapamatovat. Z které strany hlavně by měla stát taková krásná a inteligentní dívka jako ty. Z té zadní. A ještě jedna věc, v krizových situacích bys měla držet zbraň v rukou ty, ne útočník,“ smál se Charlie.

„Jsi si jistý, že pokud na nějakého chudáka mířím zbraní zrovna já, dá se pořád ještě považovat za útočníka?“ rozhodla jsem se pokračovat ve hře na naivku, do které mě navezl.

„Kterýkoliv bastard, který zaslouží, aby na něj má holčička vytáhla zbraň, nezaslouží slitování,“ zavrtěl rezolutně hlavou.

Musela jsem se rozesmát.

„Jak se ten váš zázrak vlastně jmenuje?“ zeptala jsem se po chvíli.

„Detektiv Erik Grau. A není tak úplně náš. Je to takový nomád, jak si sám říká. Cestuje po celých Státech, většinou bez návaznosti na nějaké větší případy. Přichází a mizí nepředvídatelně. Ale jeho střelecké schopnosti jsou legendární. Dokáže prý prostřelit cent jakoukoliv zbraní na její maximální dostřel,“ pozvedl otec obdivně obočí.

Mně spíš připadal jako nespolehlivý, arogantní chlubil, ale rozhodla jsem se to nekomentovat.  Zvlášť když se zdálo, že ho Charlie téměř uctívá.

„Ani ses nepochlubil, že ses zamiloval,“ rýpla jsem si místo toho.

„Troubo,“ odfrkl si, „tímto sis vysloužila zrušení pozvání na zmrzlinu.“

Já zatím v hlavě rozvíjela myšlenku náboženství podle detektiva Erika Graua. Jaká by asi byla přikázání?

1. Nenecháš zbraň zrezivět, nedopustíš, aby došla úhony.

2. Skříňku se zbraní vždy chraň před dětmi.

3. Starej se o zbraň, čisti ji, olejuj a starej se o ni, aby se jednoho dne ona mohla postarat o tebe.

4. Střílej jen po těch, co si to zaslouží.

5. Nedopusť, aby zbraně přišli do rukou nepovolaných.

Zacukaly mi koutky potlačovaným veselím. Právě jsem se na popud otce chystala stát ztělesněným porušením posledního jmenovaného přikázání.

„Tak moje výhružky jsou ti k smíchu? Jen počkej, až tě postavíme před terč, to tě smích přejde,“ vyhrožoval naoko.

„Nebo teprve začne,“ poukázala jsem na reálnější možnost.

 

*    *     *

 

Místní policejní stanice byla malá, jak se dalo ostatně očekávat. Na dvoře parkovala tři auta, dvě polepená – patřící místní policii – a jeden nevýrazný anonymní sedan se stříbrnou metalízou.

Stanici samu pak tvořila jedna místnost se čtyřmi psacími stoly, kávovarem a terčem na šipky pověšeným na dveřích. Většina děr byla okolo terče; zřejmě jsem nebyla jediná, komu by se hodily střelecké lekce od detektiva Bufallo Billa.

Jedinou další místností, kromě sociálního zařízení, byla kancelář náčelníka, která velikostí spíš připomínala kumbál na košťata. Nevěděla jsem, kde schovávají střelnici, vchod do sklepa jsem nikde nepostřehla.

„Bello, tohle je detektiv Grau. Detektive, tohle je moje dcera Isabella,“ představil mě otec jediné další osobě v místnosti.

Byl to vysoký blonďák, dobře ke dvěma metrům, s klasickou atletickou postavou – široká ramena, úzký pas. Pleť, nad kterou by i Sněhurka zezelenala závistí. Místo zářivě modrých očí, které bych normálně čekala, měl tak černé, jako by ani neměl duhovky.

„Erik bude stačit. Rád tě poznávám. Můžeme vyrazit?“ nabídl tykání, ale ruku mi nepodal, zvláštní.

„Vyrazit? Právě jsem dorazila,“ nechápala jsem.

„To vskutku, ale pokud nechceš naučit hrát šipky, budeme muset do Port Angeles. Tady střelnice není, jak sis nejspíš všimla,“ poukázal.

Arogantní jsem si ve svém dřívějším dojmu opravila na povýšený, se zbytkem se uvidí.

Jenom jsem přikývla a zamířila k východu.

„A žádné divočiny, vy dva. RPGčka a podobně,“ volal za námi Charlie.

„Znatelně by to zvýšilo mé šance zasáhnout terč,“ ušklíbla jsem se potichu.

Za mnou se ozvalo Erikovo uchechtnutí. Takže má alespoň smysl pro humor. To je dobře, s žákem jako jsem já ho bude potřebovat.

*    *     *

 

 

„Tady je moje číslo,“ podal mi útržek papíru s ručně naškrabaným číslem, „můj harmonogram nebývá nejpevnější. Někam mi napiš svoje, ať v případě potřeby můžeme naši lekci přehodit,“ pokračoval v monologu, zatímco nás stříbrný sedan unášel směrem ke střelnici.

„Kriste pane, to je ale písmo! Tohle je jedna nebo sedm? A tohle pro změnu nemůžu přečíst vůbec,“ zkoušela jsem papír natáčet pro lepší čitelnost.

„Vytáhni mobil, nadiktuju ti ho,“ prskl podrážděně.

A to mě ještě neviděl střílet, pak ho nejspíš trefí.

Poslušně jsem z tašky vylovila telefon, naklepala nadiktované číslo a prozvonila ho.

„Jinak máme lekce naplánované na pondělí a středu, tvůj otec tě ze školy přiveze na stanici, kde už si tě vyzvednu. Vysadit tě můžu před domem. Nebudu tě zatěžovat přívalem informací. Co si z mých lekcí zapamatuješ je tvoje věc. Rozhodně tě nehodlám nijak zkoušet. Čistit, olejovat, rozebrat a zase složit tě naučím až tvou vlastní zbraň, zatím se budeme soustředit na zásahy. Nějaké dotazy?“ Detektiv Grau se evidentně rád poslouchal.

„Nějaká doporučená literatura?“ neodpustila jsem si přirovnání ke škole.

„Pokud tě budou zbraně nějak extrémně zajímat, můžu ti něco doporučit. Pro běžného uživatele bude stačit černá kronika v ranních novinách,“ ušklíbl se.

Tyhle občasné záblesky smyslu pro humor byly zatím jediná věc, která se mi na něm zamlouvala.

„Střílela jsi už někdy?“ doplňoval si můj balistický životopis.

„Naši se rozvedli, když jsem byla docela malá, a moje matka nikdy neměla pocit, že by střelba patřila k dovednostem, které bych potřebovala k životu. Nebezpečná jsem sama sobě dost i bez zbraní,“ pokrčila jsem rameny.

„Takže jako nic? Ani vzduchovka? Nemáš ani tušení, jak mířit?“ Vypadal mírně vyděšeně, skoro mi ho bylo líto.

„Dokonce ani prak. Alespoň nejsem zkažená špatnými návyky,“ snažila jsem se poukázat na světlejší stránku věci.

„Takže střelným prachem nepolíbená. No potěš. Alespoň uvidíme, kolik je pravdy na tom štěstí začátečníků,“ vzdychl otráveně.

Dveře střelnice už na nás čekaly otevřeny dokořán.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beast - 2. kapitola:

 1
9. Tynca
17.01.2013 [15:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2013 [20:54]

GCullenNo, ja neviem.
Názov a popis vo mne evokuje trochu strašidelnú poviedku, ale po tom napätí tu nie je ani stopa.
Teda zatiaľ, pretože teraz mám skôr pocit, akoby išlo o humoresku.
Ale zvedavá som naďalej, takže sa nechám prekvapiť.
Myslím, že je to písané celkom ľahko. To znamená, že sa to príjemne číta. Ten váš štýl je obdivuhodný.
Emoticon

7. BabčaS
14.01.2013 [9:45]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Ace
13.01.2013 [16:50]

AceAhoj, tím, že jsi zvolila představitele Erica a dala mu jiné jméno, si to úplně pohnojila. Doufám, že se zde objeví Edward a nevyměnila si ho za Erica. Ale musím přiznat, že co jsem viděla 5 sérii Pravé krve, můžu se nad Ericem uslintat, jak se proměnil v dobrého upíra a Bill se obrátil na stranu Lilith a je posedký samotným ďáblem. Hurá!, let's go!!

5. marcela
12.01.2013 [20:04]

Bože Eric!!! Emoticon EmoticonTy výš,jak nasadit laťku. EmoticonNádherné a vtipné.Moc se těším na další. Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2013 [16:15]

mokasinaNo sem zvědavá jak to bude pokračovat a nevím,ale něco mi řiká, že ten novej je upír. TAkže se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2013 [15:30]

NeliQ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2013 [15:29]

zuzinecckaa Emoticon Emoticon No né, naše nová postava je pěkně nadšená. Emoticon A jsem neuvěřitelně zvědavá, jak se jim dál podaří... Emoticon Emoticon Protože už teď jsem neuvěřitelně natěšená a předem pobavená, co se bude dít. Emoticon Emoticon Emoticon Možná jsem cvok, ale s naznačováním z minulých kapitolek... No, nevím, jestli "umím si to představit" věta to vystihuje... Emoticon Ale ráda se nechám překvapit. A už se na to neuvěřitelně těším.
Evidentně je to nějaký povýšenecký cosi, co si potřebuje dokazovat své sebevědomí tím, že ho bude všem předhazovat... A ta její "jeho" přikázání... Emoticon
Nevím, čím to, ale neustále mě dostáváš svým vtipem do kolen. Tato kapča jím sice oplývala trošku méně, ale rozhodně to očekávání, co se bude dít v další, jen zvětšila. Emoticon
Tak já už jen doufám, že se kapitole věnuješ, abych já, nenasytná, mohla pokračovat téměř nerušeně ve čtení... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Snad to ku mé radosti sesmolíš co nejdříve... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. martty555
12.01.2013 [15:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!