Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » As spirit - prolog


As spirit - prologTohle je prolog mojí nové povídky, která nese názem "As spirit". Jak by se příběh odvíjel, kdyby Victoria zabila Bellu? Jak by to bylo dál, kdyby Belle by souzeno strávit věčnost s Edwardem? Ale jak to udělat? Je to prolog, ta předem upozorňuji, že je to krátké.

Teď jsem se bála, opravdu. Věděla jsem co nastane, pokud se nestane zázrak a v mém životě se zázraky moc neděly. V mém životě se stal pouze jeden a jsem za něj upřímně šťastná. Potkala jsem Edwarda a zamilovala se. Díky němu jsem zjistila, jaký je význam slova láska.
Díky němu vím, že věta „Miluji tě,“ není pouze náhodné spojení osmi písmen, že to znamená mnohem víc. Těch sedmnáct let, které jsem na světě, jsem nežila pouze přežívala a čekala, pořád čekala až se objeví on. Sedmnáct let jsem přežívala, ale až on mě naučil opravdu žít.
On se stal mým osobním andělem, málo kdo měl někoho takového a já měla jeho.

Vždy jsem se bála okamžiku mé smrti, mého odchodu z tohoto světa. Ale já se nebála té bolesti, já se bála, že přijdu o tu nejmilovanější osobu, kterou mám. Že prostě odejdu, nestihnu se rozloučit a už ho neuvidím. Vždy jsem se toho bála a teď se to stává pomalu, ale jistě realitou. A té nejde zabránit. Možná to byl osud, který tohle zařídil. Možná nám nebylo souzeno být spolu věčně.  Asi mě osud nemá rád, ale já jsem věčná, že mi dal jeho i když jen na tak krátkou dobu. Lepší méně, než nic.

A tak stojím zde, dívám se do očí bytosti, která netouží po ničem jiném než po mé smrti.
Ona chce cítit, jak mé tělo opouštím, jak umírám. Jak řekla druh za druha.
Tomuhle už neuniknu a tak jen stojím a dál čekám na svou smrt.

„Těšíš se na smrt?“ zeptala se mě až příliš sladce Victoria. Neodpověděla jsem.
„Smrt se ti bude líbit, je to jako usnout a neprobudit se, bude to bezbolestné. To ti slibuji,“ šeptala, ale já ji slyšela naprosto jasně, není jiná možnost, zabije mě.
Pomalu se ke mně blížila, neměla jsem nejmenší šanci. Byla jsem ztuhlá strachem, jen jsem jí zírala do těch jejích karmínově rudých očí a čekala na smrt.
„Tak kde máš toho svého upíra? Proč tu není, aby ochránil svou milou?“ zeptala se vysokým hlasem, když se zastavila metr ode mě.
Teprve teď jsem si uvědomila, že je pryč. Byl na lovu se svou rodinou. Teď jsem tu byla jen já a Victoria, já beze slova čekala na smrt a ona mi ji chtěla dopřát.
A on tu nebyl, teprve teď jsem si uvědomila, že mě nikdo nezachrání, nikdo nepomůže ubohé hloupé lidské dívce, která by pro svou lásku dokázala vše zahodit.
Nikdo tu není, nikdo jí nepomůže… není, kdo by pomohl.

Ale i přes to, že mě čeká jistá smrt jsem byla šťastná.
Jedinkrát jsem přemýšlela nad tím, jak umřu.
Tehdy mi způsob umřít místo někoho, koho miluju, přišel jako dobrý způsob odchodu.
Obětovat se pro druhého, zemřít, aby on mohl žít. Tehdy mi to přišlo dobré, stejně tak dnes…

„Sbohem, miluji tě… navždy budu a smrt to nezmění,“ šeptala jsem tichounce a koutku oka mi vytekla slza, Victoria se nemilosrdně blížila a já se snažila srovnat se svým osudem.
„Sbohem Edwarde. Miluji tě a navždy tě milovat budu. Ani má smrt to nezmění. Bude spolu… jednou. Možná v mém příštím životě, počkej na mě a já si tě najdu, protože bez tebe žít nedokážu, víš to. Sbohem, sbohem navždy nebo možná za pár let…“ pokračovala jsem s loučením v mých myšlenkách.

Zavřela jsem oči a byla připravena na smrt, na bolest.
Poslední pár vteřin mi připadalo jako věčnost, věčnost, kterou jsem si přála strávit s ním, ale on tu není. Nakonec jsem se dočkala…

Mé jméno je Isabella Marie Swan. Narodila jsem se 13. září  roku1987… Dne 14. ledna roku 2006 jsem zemřela… dnes.

Má cenu pokračovat? Napiš svůj názor!
Je to pro mě velmi důležité...

Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek As spirit - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!