Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » As spirit - 2. kapitola

Rob21


As spirit - 2. kapitolaPřináším vám další díl!

„Jak ses rozhodla?“ zeptala se mě ta osoba, která se nazvala můj osud.

„Chci na zemi…“ zašeptala jsem.

 

„Opravdu?“ zeptal se mě můj osud.

„Opravdu chceš do konce věků chodit po světě, bez fyzické podoby, neschopná komunikovat? Nikdy by ses nedostala na místo, které pozemské bytosti nazývají nebem, nikdy,“ dodala po chvíli.

„Už jsem se rozhodla,“ odpověděla jsem a pak sklopila zrak a snažila se zadržet ty slzy.

„Jak myslíš, je to tvoje volba. Tvůj osud ti do toho nebude kecat,“ řekl a protočila oči. Zdá se mi to, nebo nějak s mou volbou nesouhlasí?

„Sbohem Bells, bylo mi ctí být tvým osudem,“ řekla osoba s úsměvem a otočila se. Pomalým krokem odcházela a vytrácela se, stejně jako já. Sledovala jsem svou ruku, která se stávala průhlednou, stejně tak zbytkem mého těla, jestli se to tělem dá nazvat.

 

Zavřela jsem oči a čekala, až se to stane, až se objevím ve světě, který jsem tolik milovala.

Až budí existovat jako duch, přízrak. Zbude ze mě pouhá má mysl, má duše bez těla.

A pak jsem otevřela oči a chtěla se nadechnout. Ale nešlo to, já zapomněla, jsem mrtvá, nemůžu dýchat. Natáhla jsem před sebe ruku, která k mému překvapení nevypadala jako lidská. Samozřejmě, že nevypadala. Nejsem člověk, jen energie. Naprosto fascinovaně jsem ruku všelijak otáčela a pohybovala s ní. Tvořily ji… Vypadalo to jako barevný dým, který vyzařoval červené a zlaté světlo. Když jsem s ní pohnula, zůstala za ní světelná stopa, které pomalu vyprchávala.

 

Teprve teď mi došlo, že už jsem zpátky, zpět ve světě, do kterého patřím. Rozhlédla jsem se, tohle místo jsem znala. Sem mě brával Edward. Byla jsem na jeho louce, na kterou chodil tak rád. Ale vypadala jinak, květiny se vytrácely. Už jich tu nebylo tolik, začaly chřadnout. Stejně tak i tráva, která byla kdysi zelená, zeď nabírala podivný odstín žluté. Louka umírala.

Umírá stejně jako jsem zemřela já, stejně jako byl zničen můj vztah s Edwardem, když jsem zemřela.

 

Edward… Kde je? Proč nejsem s ním, nebo alespoň u něj. Zvolila jsem si toto jen kvůli němu, chtěla jsem mu být nablízku a nejsem. Kde je, když potřebuji cítit jeho přítomnost? Já chci být u něj, vidět ho, políbit ho i přes to, že on o tom nebude vědět.

„Edwarde, kde jsi?“ ptala jsem se v myšlenkách, nebyla jsem schopná promluvit, nebylo to možné.

„Kde jsi?“ ptala jsem se opět a myslela na jeho obličej, na jeho hlas vůni.

„Edwarde…“ chtěla jsem být s ním, jen s ním.

„Kde jsi,“ ptala jsem se a začínala jsem být zoufalá. Snažila jsem se soustředit, zavřela jsem oči. Vybavila jsem si jeho smích, vzpomínku na náš první polibek a pak jsem uslyšela hlasy. Netušila jsem čí byly a proto jsem otevřela oči. Byla jsem jinde a poznávala jsem to tu.

 

Stálo zde asi třicet postav, které byly oblečeny do černého. Poznávala jsem je, poznávala jsem své nejbližší, mou rodinu. Charlieho, Reneé, Phila, tetičku, strýčka. Mé přátele… Angelu, Bena, Mika, Tylera, Jessicu, Erica, Lauren. Mou skoro rodinu… Carlisle, Esme, Rosalii, Jaspera, Alici, Emmetta a mého anděla… Edwarda. K mému překvapení zde byl i Billy, Jacob, Sam, Quil, Embry, Leah, Seth a zbytek vlkodlaků, kteří pro mě toho udělali tolik a já jim neřekla jak moc mi na nich záleží…

 

S nikým jsem se nerozloučila, nikomu neřekla, že mi bude chybět, neudělala jsem nic. Neřekla jsem mu poslední „Miluji tě,“, já to nestihla i když bych si to moc přála.
Chtěla jsem říct tolik věcí a já to nedokázala.

 

Stála jsem vedle svých nejbližších, kteří byli rozestoupeni kolem černé rakve.

Stáli jsme na hřbitově… Na mém pohřbu…

 

Líbilo? x Nelíbilo?

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek As spirit - 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!