Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » As spirit - 13. kapitola

Vypadá úplně jako...


As spirit - 13. kapitolaDalší je zde!

Pohled nikoho:

 

Uběhlo již sedm dní od doby, co se uprostřed lesa objevila dívka. Sedm dní od doby, co začala její proměna v hmotnou a nesmrtelnou. Sedm ní a ještě není u konce. Bude to ještě trvat pár dní, než poprvé otevře oči, poprvé se nadechne a vydechne.

Dívka cítila stále větší a větší žár, nic víc, jen spalující žár, který již prostupoval celým jejím tělem. Alespoň si myslela, že celým… Dívka necítila ruce ani nohy. Necítila žádnou část jejího těla. Nedokázala myslet, ale byla zoufalá. Zoufalá z bolesti, která nekončila a jen se zvětšovala i když se zdálo, že více to již nejde, šlo to.

 

Přála by si, aby jí stále dokola vyřezávali srdce tupým nožem, aby jí postupně ořezávali části těla… vše by pro ni bylo snesitelnější než-li tohle. Vše by bylo méně bolestivé než jed rozlévající se v prázdných žilách a tepnách. Bylo to jako hořet za živa vědět, že se vám nic nestane, byl to jako toto, ovšem stokrát horší a silnější.

 

A tak minuty plynuly a stávaly se z nich hodiny. A v lese dál ležela dívka a nikdo o ní nevěděl, nikdo netušil, že je hmotná, že je opět na tomto světě. Po chvíli se spustil prudký déšť, který z ní smyl bahno, listí a zbytky trávy, které se na ní dostaly v důsledku nepříliš příjemného počasí… a její pach byl opět pryč. A s bubnujícími kapičkami deště utíkal čas dál a dál, nezastavoval se nad dívčiným utrpením, nikdo se nad ním nezastavoval a čas jen plynul dál. Mnoho kapek dopadlo na dívčino tělo a ani jediná ji nedokázala probudit k životu…

 

Její přeměna stále nebyla u konce… Sice oheň, který cítila v celém svém těle se pomalu začal stahovat, to ještě neznamenalo konec. Chystalo se na nejhorší, když všechen oheň zaplaví její mrtvé srdce. Dívka to cítila, cítila, že se bolest stahuje, ale tušila, že tohle ještě není konec, že by to neskončilo jen tak. Jen tam ležela, zírala do prázdna a dál čekala.

 

Po minutách se bolest čím dál více stahovala do jejího hrudníku, po dalších hodinách se stáhla jen do srdce a zesílila, že více už to snad nešlo. Dívka chtěla konec, tolik si ho přála… Bylo jí jedno jestli by to byl začátek nového života, nebo smrt. Chtěla, aby ta bolest, ten oheň, který jí zaplavoval srdce skončil. Nic víc, jen  už, aby byl konec.

 

„To toho chci tak moc? Jen konec… nic víc, jen konec tohoto utrpení,“ ptala se v duchu, zatím co jí oheň spaloval srdce. Chtěla by křičet, volat o pomoc, nebo se alespoň pohnout, ale ona nemohla. Nemohla se hýbat, její tělo k tomu potřebovalo krev, krev, která mu tolik scházela. V jejím těle se jí nenacházela ani kapička…

 

Jaká škoda, kdyby ji měla, už dávno mohlo být po všem. Již mohla žít, najít svou lásku a po tolika měsících na něj promluvit, obejmout a políbit… Po tolika měsících mohla být ve světě živých… hmotná. Již mohla dosáhnout své odměny a konečně být šťastná. Bude si muset ještě počkat, než se dočká pravého štěstí, ještě bude muset mnoho protrpět. Sice už jen pár hodin, ale ty se v bolesti tisíckrát vyrovnají předchozím dvou týdnům…

 

Minuty utíkaly a dávka dál v duchu naříkala nad tím vším ohněm, které ji spaloval za živa, jestli se to tak dá nazvat. Minuty dál ubíhaly a přeměna již byla téměř u konce. Kdyby byla živá, její srdce by tepalo neuvěřitelnou rychlostí a pak jednou vynechalo, pak by přišel na řadu jeho poslední úder. Bolest by byla pryč… Ale ona není, je mrtvá a tohle není normální přeměna, tohle probíhá jinak. Je to jiné…

 

Uběhla poslední minuta, poslední vteřina. Dívka stále zírala kamsi do prázdna, ale její oči už nebyly její, nebyla tak krásně čokoládově hnědé… nyní nabraly tmavou barvu onyxu.

Cítila žízeň, jako by jí někdo do krku lil roztavené železo, byla tak spalující, ale nedokázala s tím nic dělat, nemohla se pohnout, byla vysílená… potřebovala krev.

 

Dlouho ležela bez sebemenšího pohnutí, netušila, jestli to byly minuty či hodiny…

 

A pak v jeden den, kdy se nebe mírně rozjasnilo, přesto jej pokrývala slabá vrstva mraků, se objevil jeden člověk na špatném místě ve špatnou chvíli.

 

Ženy, která se ten den rozhodla projít po lese. Netušila, jak daleko do něj zašla, že se blížila k bytosti, která jí měla přinést smrt. K bytosti, která od ostatních svého druhu byla slabá, oproti nim bezmocná, ale pro obyčejnou lidskou bytost, které v žilách koluje horká, čerstvá, voňavá krev… pro ni byla smrtící zbraní.

 

Jakmile žena spatřila, tělo dívky, která bezvládně ležela na zemi, rozběhla se k ní s myšlenkou, že jí tam přeci nemůže v takovém to stavu nechat. Když k ní přiběhla, pokoušela se s ní mluvit a navázat s ní slovní komunikaci, ovšem marně. Ženě došlo, co s dívkou zřejmě je, že je zřejmě mrtvá, ale nebyla si tím zcela jistá. Sehnula se k ní a s úmyslem zjistit, zda žije či nikoli, jí přiložila dva prsty na místo, kde by se měla nacházet její krční tepna.

 

Ale, co asi udělá velmi žíznivý upír, který ucítí teplo krve tak blízko svých úst…

 

Jakmile žena přiložila ruku na její krk, své zápěstí nechala příliš blízko dívčiným ústům, dívka se sice nenadechla, ještě toho nebyla schopna, ale ucítila to tolik vábivé teplo, které vyzařovalo z ženiných pulzujících tepen na pravé ruce. Rychlostí blesku se stočila do klubíčka a oběma rukama si přidržovala zápěstí své oběti u úst. Zakousla se a sála tu lahodnou tekutinu, kterou tolik potřebovala.

 

<< Shrnutí >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek As spirit - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!