Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl s duší ďábla - 2.kapitola

Kristen Stewart by Zuzka


Anděl s duší ďábla - 2.kapitolaTáááááááák máte tady druou kapitolku. Jestli to někdo čtete, doufám, že se nebudete zlobit, že je takhle krátká. Chtěla bych poprosit o nějaký ten komentík, abych věděla jestli má vůbec cenu psát dál.

Anděl s duší ďábla

2. Kapitola

 

Isabellin pohled

Dalšího dne jsem se probudila do, pro tuto oblast neobvyklého, slunečného rána. Takhle po ránu a ještě za slunečních paprsků se mi zdál můj pokojík ještě nádhernější než včera. Světle fialové stěny pokojíku hezky kontrastovaly s bílým nábytkem. Musím si sem pořídit nějaké drobnosti k vybavení. Včera jsem si jen vybalila nějaké oblečení z Paříže, kde jsem předtím bydlela, a zapojila notebook.

 

Šla sem si udělat čaj, který sem si také přivezla z Paříže. Říkáte je blbost vozit si čaj, když si tady můžete koupit nový, ale pili jste už pravý čaj z Francie?!

 

Už s hotovým čajem jsem se šla posadit na rozšířený parapet u okna. Rozevřela sem tedy okenice a nadechla se krásného, svěžího vánku. Okno bylo hned naproti lesu. Pro většinu lidí by se zdál být tajemným nebo nebezpečným, ale pro mě ne. Přeci jenom, když si uvědomíte fakt, že nic více hrůzostrašného, než vy sami, tu už být nemůže, sami přece uznáte, že nemám důvod k obavám či k strachu.

 

Přejížděla jsem očima, s teplým hrníčkem čaje v rukou, po ztemnělém lese. Z jednoho houští na kraji vylétlo pár ptáčků a přísahala bych, že i křupla větévka. Automaticky jsem se očima na to místo zaměřila. Čekala jsem malého králíčka, co si tam hopsá, ale myslím, že proměněný Sam má od králíčka dost daleko. V houští jsem totiž zahlédla jeho dvě velké, hnědé oči a páru, která vycházela z jeho nozder.

Tak a mám toho po krk! On musí přilézt znova. Snad sem mu včera naznačila, že až budu něco potřebovat řeknu si sama. A jestli si myslí, že mě bude v mém vlastním domě hlídat, tak to je na omylu.

S klidným výrazem jsem od něj odvrátila pohled. Z houští jsem zaslechla jen úlevné oddychnutí, ale z místa se nepohnul.

„No, když máš tolik odvahy,“ zašeptala jsem si pro sebe

Položila jsem hrníček na parapet a odebrala jsem se do pokoje. V jedné tašce si vozím brokovnici po Tomovi. Odkázal mi ji, než se stala ta nehoda. Z kuchyně jsem si ještě vzala sůl a do obou hlavní jsem jí trochu nasypala. Nenápadně jsem se vrátila zpět k oknu, rychle zamířila a než se Sam stihl vzpamatovat, vystřelila jsem. Z houští se ozvalo bolestné vykviknutí a pak už jen zvuk tlap, které se zaryly do půdy, když Sam pelášil pryč.

„Ty se tu asi dlouho neukážeš,“ řekla jsem s pocitem zadostiučinění a šla uklidit sůl i brokovnici.

Ani ne za hodinku jsem usoudila, že už je dost hodin na to, abych si zajela do Seattlu pro nějaké to jídlo a zbytek vybavení do bytečku. Čapla jsem rychle mojí koženou bundu a klíčky od teréňáčku a vyjela do Seattlu.

 

Právě jsem vyjížděla z La Push když sem potkala Sama. Šel po kraji silnice nejspíše od lesa a rukou si třel svůj už tak dost červený bok. Takže jsem ho trefila. Když uviděl moje auto, nenávistně se na mě podíval a opět si přejel rukou přes svůj bok. Neudržela jsem se a musela se škodolibě zasmát. Cestou jsem si zapnula svoje oblíbené CD s Debussym. Většina lidí ho ani nezná, ale já ho mám moc ráda. Užívala jsem si jízdu a pobrukovala jsem si tony Clair de Lune.

 

Jela jsem poměrně rychle, docela se divím, že mě ještě nezastavili chlupatí. Projela jsem zrovna zatáčkou, když se za mnou vyřítilo stříbrné Volvo. Ať se v tom autě třeba zabije! Stáhla jsem okénko a ukázala jsem mu, aby mě předjel. Nebudu tu přece závodit s nějakým blbečkem, když se blížím k centru Seattlu, kde bude na sto procent alespoň pět policejních hlídek.

 

Jela jsem dál, toho sebevraha jsem už dávno ztratila z dohledu. Ani ne za dvě minutky jsem viděla stříbrné Volvo, které zastavila hlídka a jeho majitele jak se prochází po bílé čáře. Konečně jsem se od srdce zasmála a svištěla si to dál do centra k obchodnímu domu, který jsem si našla na internetu.

 


3. Kapitola

Moje shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl s duší ďábla - 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!