Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 35

bella a edward


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 35Tááák... a je KONEC... vím, že jsem Vás na to nepřipravila... ale prostě jsem tyhle dva poslední díly tak pos****, že už nemám ani sílu je opravit. Je to děs a už ani nevím, co dál vymýšlet.. Kecka měla pravdu, zaplácnutí děje, ale jak se říká ,,tonoucí se stébla chytá", tak já jsem se prostě ani nechytla nebo co.. všem se omlouvám, že je tohle definitivní konec, ale už nechci... Původně měla mít povídka 5-6 kapitol a teď, když se podívám, že je tohle 35-tka, tak to mluví za vše... už nechci nic domýšlet a prosím, berte to s rezervou... asi jsem Vás zklamala, ale nejvíc jsem asi zklamala sebe. Chtěla jsem to přepsat, ale už na to nemám sílu, ani nápad, ani chuť... Prosím o komentáře, i když vím, že budou značně kritické, celé povídky... je mi to líto... povídku jsem měla ráda, vlastně jsem s ní žila, ale zkazila jsem si to sama a už ji asi nechci vidět...:-( ..... Vaše eunta... ale třeba se snad najde jeden človíček, který mě neukamenuje... je to shit a prostě no... Ani to nikomu nevěnuju, protože by se mohl i urazit... :-(

,,Nějaký problém?“ zeptal se Edward směrem k muži a jeho tón hlasu byl nebezpečný. Muž se na židli zachvěl a zarazil se.

 

Otočila jsem hlavu a uviděla Edwardův výraz, který hraničil jak s naštváním, tak zároveň s nebezpečností. A že on nebezpečný dokázal být. V tu chvíli se mi hlava opět vyčistila a já dokázala zase normálně přemýšlet.

,,Omlouvám se pane, ale nemůžu Vaši nabídku přijmout. Je mi to líto. Budete si muset vyhlédnout někoho jiného.“ Řekla jsem milým hlasem směrem k muži a jeho výraz se zachmuřil. Očekával, že na jeho nabídku kývnu, to bylo jasné. Zřejmě jsem ho hodně překvapila, protože na mě nevěřícně zíral.

,,Já… já… to se mi ještě nestalo…“ začal blekotat a vytáhnul kapesník ze svého saka a otřel si opocené čelo. Pěkně jsem ho vykolejila.

,,Co?“ zeptala jsem se.

,,Že by mě někdo někdy odmítnul. Já, omlouvám se, nechtěl jsem Vás vyrušovat. Omluvte mě.“ Řekl spěšně a už se zvedal ze židle a odcházel. Stále se za námi ale otáčel. Musela jsem se pousmát. Edward stále nevěřícně kroutil hlavou a sednul si na své místo.

,,Nechám tě tu pět minut osamotě a už si tu na tebe dělá nárok někdo jiný. Jak neslýchané.“ Řekla a na jeho tváři jsem poznala drobný úsměv. Snažil se vypadat autoritativně, ale moc mu to nešlo.

,,Stejně je to nesmysl.“ Konstatovala jsem a Edward zase zakroutil hlavou na znamení nesouhlasu.

,,To si nemyslím… ten muž se mi nezamlouval sice ani trošku, ale tvoje krása ho uchvátila. Měla by jsi to zkusit, za to nic nedáš. Alespoň malá pozdvižení a představ si, jak ti bude Alice a Rosalie závidět.“ Řekl a začal se smát. Já musela taky, protože jsem to přímo viděla před sebou. Nevěřícně pohledy mých skoro sester by byli opravdu skvělé.

,,Vidíš?? Ten nápad se líbí i tobě. A myslím, že máš co nabídnout. Jsi překrásná.“ Řekl a jeho kompliment mi vehnal červeň do tváří.

,,Ty to nemůžeš posoudit objektivně.“ Řekla jsem na svou obranu, ale velmi mi to lichotilo.

,,Myslím, že na mě už nezáleží. Jak vidíš, tak si tvé krásy všímají i jiní lidé. I když, jak jsem vstoupil do restaurace a viděl, že tu sedí u stolu nějaký muž, měl jsem sto chutí rozdrásat mu hrdlo.“ Řekl poraženeckým tónem a já se na chvíli otřásla, když jsem na to jenom pomyslela.

,,Potom jsem se ale ponořil do jeho myšlenek a musel jsem se usmát. Jsi velmi žádaná, Bello. Asi bych si tě měl více hlídat.“ Pokračoval a já na něj opět nevěřícně zírala.

,,Kam jsi se vůbec vypařil?“ zeptala jsem se náhle, protože jsem to potřebovala vědět, proč mě tu nechal najednou samotnou.

,,Ah… jistě.“ Řekl, vstal a klekl si před mou židli. Já už ho opravdu nechápu.

,,Moc bych si přál, aby ses stala mojí ženou.“ Řekl tím nejúžasnějším hlasem a z kapsy svého saka vytáhnu sametovou krabičku a otevřel jí přede mnou. Zastavil se mi dech a nemohla jsem se znovu rozdýchat.

Měla jsem to čekat, dokonce jsem o tom už přemýšlela, ale v tuto chvíli jsem byla jako zkoprnělá. Edward mi hleděl do očí a v nich bylo tolik lásky, že jsem se v ní topila, chtěla jsem v ní plavat, ale bylo jí tolik, že se to nedalo. Přímo mě uchvátila a strhla svými silnými proudy.

,,Bello…. Dýchej.“

Ano… dýchat… nádech… výdech…

Opět jsem pobrala vzduch a teď se snažila uklidnit. Nedokázala jsem si představit sebe samu ve svatebních šatech, sebe samu u oltáře a jak říkám ano. Měla jsem v hlavě zmatek a totální chaos. Co mám odpovědět???

Edwarda miluji z celého srdce, čekám s ním naše vysněné dítě a teď mě právě žádá o mou ruku. Musím mu říct ano.

,,Ano… stanu se tvojí ženou. Po ničem jiném už netoužím.“ Řekla jsem a z očí se mi spustili slzy štěstí. Usmála jsem se a na Edwardovy bylo vidět, že si oddychnul. Příliš dlouho jsem ho nechala čekat na svou odpověď.

Navléknul mi zásnubní prstýnek, který jsem si až teď prohlédla. Byl nepopsatelný. Celý ze zlata a uprostřed byl třpytící se kámen, který jakoby zářil. Vysílal pozitivní energii na to, že je teď na svém místě. Tam, kam patří.

Na mém levém prsteníčku. Usmála jsem se a Edward mi setřel slzy ze tváře a zbytek slíbal.

,,Miluji tě.“

,,Miluji tě.“

 

 

O 9 měsíců později…

 

Na to focení jsem nakonec šla, ale bylo to jen jedno focení. Líbilo se mi to, ale teď už to pro mě vůbec nic neznamená. Jenom jsme se dobře bavila, při pohledu na Alici a Rosalii, když otevřeli jeden časopis s oblečením a poznali mě. Pohled k nezaplacení.

I Edward se výborně bavil. Potom se mnou nebavili celý týden!!! Edwardovu žádost k sňatku jsem přijala a vzali jsme se k nelibosti Alice ještě na ostrově. Přímo o půlnoci na pláži za světla svíček. Brečela jsem jak želva, protože jsem v životě nic krásnější nezažila. Řekli jsme si své ano a tak vstoupili do svazku manželského.

Alice nám alespoň po návratu domů uspořádala menší větší oslavičku. Všichni byli z mého těhotenství nadšení a moc se těšili.

A teď jsem v přítomnosti, nakláním se nad postýlkou své týdenní dcerušky Renesmee a pozoruji její klidný spánek. Je to naše zlatíčko. Napůl upír, napůl člověk a výjimečným darem. Dokáže myslí posílat obrázky. Je velice nadaná a inteligentní. Napůl já napůl Edward.

Stala se ze mě po porodu upírka…

Edward dodržel svůj slib, o který jsem ho o svatbě požádala.

 

Teď už nás čeká jenom věčnost a na tu věčnost jsme tři…

 

 

 

THE END

 

 

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 35:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!