Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice, má to cenu? - 1. kapitola

twilight-ukázka


Alice, má to cenu? - 1. kapitolaZačala jsem novou povídku. Doufám, že se vám bude líbit. Edward Bellu opustí, jak tomu bylo v Novém Měsíci. Nechá ji v lese a Bella se ztratí. Usne a zdá se jí sen. Co se stane? Kdo je ten záhadný hlas ze sna? Co Jacob napíše Belle? Větší popis této povídky v mém shrnutí.

… je lepší zemřít pro něco než žít pro nic …

 

Když se říznete o jediný balící papír, nebolí to tak, jako když vás opustí milovaný přítel.

Cítila jsem se naprosto znechuceně a odporně. Edward mi lhal o svých citech. Opustil mě tady v tom rozlehlém lese. Nedovolil mi odejít s ním a už se nezajímal o mé bezpečí.

Nenávidím ho!

Zničil mi život a v hrudi mi zanechal obrovskou díru, která se bude ještě dlouho hojit.

Seděla jsem pod stromem uprostřed lesa a přemýšlela. Zahodila jsem celý svůj život, všechny mé blízké a vzpomínky na ně.

Po vyčerpávajícím hledání cesty z lesa jsem usnula. Bohužel ani spánek mi nepomohl uniknout z reality. Pořád se mi opakoval jeden a ten samý obličej se stejnými slovy.

„Já tě nechci, Bello!“

Se slovy, která mi zlomila srdce na milióny malinkých kousíčků. Přála jsem si umřít a zapomenout na celý život. Doufala jsem, že se tak stane.

Sen o Edwardovi se změnil a já uslyšela čísi hlas.

„Připojíš se ke mně a na Edwarda zapomeneš!“

Poté jsem ucítila ostré zuby, které lehce projely mou kůží u hrdla. Po chvíli opustily moje tělo a já ucítila nesnesitelný žár.

„Budeš šťastná a poslou...,“ ten hlas to nedořekl a uslyšela jsem vrčení.

Bála jsem se, ale nemohla jsem se vůbec hnout. Oheň se mi šířil po celém těle.

Slyšela jsem plno dunivých zvuků.

„Mě možná dostanete, ale jí už nepomůžete,“ pronesl onen hlas vítězoslavně a potom jsem uslyšela pronikavý výkřik. Něco se svalilo na zem nedaleko mě.

Po chvíli jsem uslyšela dva mně známé hlasy.

„To nemůžeme udělat, vždyť se proměňuje. A navíc by někomu mohla ublížit!“

„Same, Bella je moje kamarádka a já ji tu nenechám,“ uslyšela jsem Jacobův hlas.

Strašně moc jsem mu chtěla odpovědět, ale nešlo to. Oheň byl silnější než já. Byl všude. Přestala jsem vnímat a v duchu jsem se modlila.

Nevím, jak dlouho jsem tam ležela, ale podle mě to byla celá věčnost.

Konečně jsem zpozorovala změnu. Oheň, který mě tížil několik hodin, změnil směr. Začal se stahovat do mého srdce. V životě jsem necítila takovou bolest. Byla nesnesitelná.

Zápěstí a kotníky se už zbavily toho ohně. Všimla jsem si, že začínám lépe vnímat okolí. Slyšela jsem každý sebemenší pohyb v lese.

Když se mi oheň stáhnul až ke stehnům a ramenům, do nosu mě uhodily všelijaké pachy. Ovšem jeden jediný pach mi připadal nejodpornější.

Oheň se stahoval dál a dál. Začal bojovat i s mým slábnoucím srdcem.

Srdce sláblo, zato oheň se zdál být větší a větší. Zadržela jsem dech a zjistila, že nepotřebuji kyslík.

Moje srdce párkrát zakolísalo, a potom se ozval poslední úder srdce.

Chvíli jsem ještě nehybně ležela.

Posadila jsem se a poprvé otevřela své nové oči.

Svět byl najednou strašně barevný a pestrý. Viděla jsem každičký detail v okolí.

Zpozorovala jsem, že vedle mě leží přehnutý papír. Natáhla jsem se pro něj, ale netrvalo to ani vteřinu.

Mé pohyby byly zrychlené a já jsem fascinovaně pozorovala každou novou vlastnost.

Otevřela jsem papír a začala číst.

Milá Bells,

nevím, jestli tohle někdy budeš číst, ale doufám, že ano. Jen jsem ti chtěl říct, že jsem tě vždy miloval. Vím, jaký tě teď čeká osud, a že jsi novorozený upír. Bohužel tady nemůžeš zůstat. Zatajil jsem ti, že jsem vlkodlak, ale bylo to jenom kvůli Cullenovým. My jsme největší nepřátelé upírů, a tak tě chci poprosit, abys utekla co nejdál a živila se zvířecí krví. Nechci, aby někdo z mé smečky tě zabil. Vím, je to pro tebe těžké, ale musíš to udělat kvůli mně. Žij poklidný život.

Jacob Black

P.S.: Poslední slova té pijavice, co tě proměnila. Isabella. USA. Florida. Jacksonville. Omni Jacksonville Hotel. Pokoj číslo 9.

Takže to nebyl sen. Opravdu jsem slyšela Jakea a V-Victorii. Počkat Victorie? Ale kde je?

Rozhlížela jsem se a všimla jsem si, že nedaleko mě doutná zbyteček ohně. Hned mi došlo, co se stalo.

Jake je vlkodlak? Další věc, co mě trápila.

Seděla jsem tam a přemýšlela o tom dopisu.

 


Tak co mám pokračovat?

 

->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice, má to cenu? - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!