Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alice? Co se s tebou děje? - 9. kapitola


Alice? Co se s tebou děje? - 9. kapitolaAlec si popovídá s Jane. Co mu Jane chce? A proč je na ni Alec naštvaný? Poté slyší rozhovor Belly s Alice. O čem se budou bavit? Co se poté stane? Hezké čtení, vaše patulka13

Pohled Bella

Rozhodla jsem se, že půjdu za Alecem. Vyšla jsem z pokoje a šla ke dveřím vedlejšího pokoje. Zlehka jsem zaklepala a po tichém dále jsem vešla. Alec ležel na posteli, oči zavřené. Nic neříkal. Věděla jsem, že ten rozhovor s Al slyšel. Opatrně jsem šla k němu. Pořád nic. Pohladila jsem ho po tváři, ale on se jen usmál. Nakonec jsem se nad něj sehla a lehce jej políbila. Věděla jsem, že na tohle ihned zareaguje. Během vteřinky jsem ležela pod ním a on se na mě usmíval. Úsměv jsem mu oplatila a znovu ho zlehka políbila. Okamžitě se zapojil. Neměla jsem v plánu se odtáhnout, ale bohužel jsem se potřebovala nadechnout. Chvíli jsme si jenom dívali do očí. Pak si lehl vedle mě a já s úsměvem na rtech usnula.

Pohled Jane

Nechápala jsem, co Alec vidí na té holce. Se snad zbláznil? Vždyť je to člověk! Jestli si myslí, že to tak nechám, tak to se hodně plete. Když byl sám v pokoji, tak jsem vyrazila k němu. Prudce jsem otevřela dveře. Alec ležel na posteli.

„Co potřebuješ?“ zeptal se klidně.

„Co potřebuju? Chtěla jsem si s tebou promluvit o té holce,“ začala jsem raději klidně.

„Tak dobře. O čem jsi chtěla mluvit?“ zeptal se.

„Proč jsi s ní? Já to nechápu. Vždyť my se lidmi živíme, tak jak je možné, že s jednou zrovinka tak dobře vycházíš?“ zeptala jsem se ho narovinu. Chvíli nic neříkal.

„Jane, já vím, že jsem tvůj bratr, že máš o mě starost, ale nemyslíš, že je to můj život? Že si můžu dělat, co chci?“ zeptal se mě zostra.

„Ano, máš vlastní život. Dělej si, co chceš. Ale nezapomeň, že následky si budeš vyřizovat sám. Až se něco stane, nechoď za mnou. Mně je to jedno,“ odpověděla jsem mu.

„Víš co? Nech to plavat. Mně je jedno, co si myslíš. Je to můj život a budu si dělat, co chci. Nemám zapotřebí někoho poslouchat, aby mi říkal, co mám dělat. Teď mě prosím nech o samotě,“ dopověděl naštvaně. Otočila jsem se a odešla do svého pokoje. Byla jsem na něj opravdu naštvaná. Raději jsem si vzala knížku a začetla se.

Pohled Alec

Poté, co Jane odešla, jsem se zaposlouchal, co se děje u Belly. Uslyšel jsem, jak Alice přišla za Bellou. Samozřejmě, že jsem slyšel, jak se Bella s Alice bavila. Bylo mi líto, že si Bella musí vybírat mezi mnou a Edwardem. Byl jsem zabrán do svých vlastních myšlenek, když někdo zaťukal na dveře. Ten někdo vstoupil a já jsem byl rád, že je to Bella. Sice jsem měl zavřené oči, ale cítil jsem její květinovou vůni. Tu bych poznal kdekoliv. Cítil jsem, že mě zlehka pohladila po tváři. Usmál jsem se, ale oči jsem nechal zavřené. Po chvíli jsem ucítil její měkké rty na těch mých. Okamžitě jsem se zapojil. Po chvíli jsme si jenom dívali do očí a povídali si. Poté Bella usnula. Za chvíli jsem slyšel Bellu, jak mluví. Prvně jsem si myslel, že je vzhůru, ale později jsem pochopil, že mluví ze spaní.

„Mami, pomůžeš mi? Já nevím, koho si mám vybrat. Oba moc miluji, ale nechci jim zlomit srdce. Prosím, poraď,“ opakovala stále dokola.

„Proč ty, mami? Proč ne někdo jiný? Proč? Moc nám chybíš. Prosím, vrať se,“ dodala ještě. Nevěděl jsem, jak to mám pochopit. Chvíli jsem o tom přemýšlel. Asi jí zemřela její matka. Chudák Bells. Sehnul jsem se k jejímu oušku.

„Miluji tě,“ zašeptal jsem jí. Bell se zamlela, ale spala dál. Ještě promluvila.

„Taky tě miluji…"


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice? Co se s tebou děje? - 9. kapitola:

 1
2. Elbaci
31.10.2011 [22:01]

Hmm... Zajímalo by mě, komu v tom snu odpovídala na "Miluji tě" Emoticon Emoticon Emoticon Nooo? Emoticon
Jinak... Super! Emoticon Emoticon Emoticon

28.07.2011 [21:55]

Kika57 Emoticon Páni... Jsem rozhodně team Edward, takže se mi vůbec nelíbí, že se nejspíš vybere Aleca Emoticon Ale nějak se to okořenit musí Emoticon Sice budu pořád doufat, že se nakonec dá s Edwardem dohromady, ale zatím se mi to takto líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!