Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Abi Swanová Kapitola 7

ed


Abi Swanová Kapitola 7Další problémy. Přemýšleli jste už, kdo by mohl být polovičkou Abi Swanové?

Ráda jsem ho viděla. Byla jsem nadšená.

„Pojď dál, musím tě představit své ženě,“ řekl a táhnul mě k hnědovlasé ženě.

„Miláčku, chtěl bych ti představit moji ochránkyni a učitelku oplývající největší mocí na zemi. Abi. Abi, toto je můj největší poklad. Carmen,“ zašeptal a láskyplně se na ni podíval.

„Ehm,“ uslyšela jsem odkašlání a podívala se na tři blondýnky.

„Och, omlouvám se. Tanya, Irina a Kate,“ řekl ještě s omluvným úsměvem.

„Velice mě těší,“ řekla jsem a mírně sklonila hlavu na znak úcty.

„Měla jste štěstí, chystáme se za svými přáteli na svatbu,“ řekla jen Kate a odešla dovnitř následována sestrami.

„Eleazare, mohli bychom si promluvit sami. Mimo váš domov, když půjde Carmen s námi, nebude mi to vadit. Pokud jsi si jistý, že udrží tajemství před Edwardem Cullenem,“ zašeptala jsem a zamračila se.

„Myslím, že Edward bude mít mnoho práce se svou manželkou a o naše myšlenky se zajímat nebude,“ zašeptal Eleazar a vzal Carmen okolo pasu. Vběhla jsem do lesa a ti dva mě následovali. Našla jsem mýtinku, kde byl spadlý strom, a usadila se na něj.

„Musím vám oběma něco říct,“ řekla jsem a podívala se na nebe.

„Povídej,“ pobídl mě Eleazar.

„Byla jsem v době před tímto časem. Stane se něco ošklivého a to nehodlám dopustit. Chci, aby všichni žili a byli šťastní a udělám proto všechno!“

„Kdo má umřít?“ zašeptala Carmen. Zdá se, že Eleazar jí pověděl úplně všechno. Ale já jsem kvůli tomu byla ráda.

„Cullenovi,“ zašeptala jsem a dívala se do Eleazarových očí.

„Jak?“ zašeptal Eleazar a ztrápeně se na mě díval.

„Stane se něco, co není normální. Sestry to vyděsí a vás dva taky, ale pochopíte,“ řekla jsem a postavila se.

„Ještě je dost času na přehnané akce. Máme dost času do osudného dne. Nemusíš se bát. Ale ještě předtím. Toto ti posílá jedna upírka,“ zašeptala jsem a sáhla do zadní kapsy pro obálku. Eleazar ji překvapeně vzal do rukou a podíval se na erb na obálce.

„Volturiovi,“ zašeptala Carmen. Eleazar roztrhl obálku a přelétl ji očima.

„Co se děje?“ zašeptala se strachem Carmen.

„Drahý Eleazare, byl bych velice rád kdybyste nás poctili vaší návštěvou ve Volteře. Je to naléhavé, ale počká to až po svatbě u Cullenových,“ zašeptal.

„Je jasné, proč tě chce vidět. Chce vědět, jestli Isabella je již přeměněna,“ zašeptala Carmen.

„Půjdu místo tebe. Sám jsi říkal, že mám blok proti psychickým darům a vezmu s sebou Ereu. Ta se umí změnit, v koho potřebuješ a tím bych nebyla prozrazena já a ani Isabella, protože je ještě člověkem,“ zašeptám a usměju se.

„Ne, je to nebezpečné a Isabelle se nic nestane, i když je člověk, je pro něj moc cenná, když se na ni ptá,“ řekl Eleazar a otočil se k odchodu.

„Eleazare, já musím jít. Isabella je má sestra!“ zařvala jsem na něj. Eleazar se otočil a povzdechl si.

„Budeme to muset pořádně naplánovat,“ zašeptal a zavrtěl hlavou. A tak se také stalo. Uteklo pět dní, Eleazar s Carmen se chystali ke Cullenovým a já se chystala do náručí ďábla.

Eleazar mě připravoval na setkání s Arem a jeho bratry. Nalezla jsem Ereu, která se už s vládci setkala. Nadešel den D. Já s Ereou jsme se připravily na běh do Itálie a Carmen s Eleazarem odjížděli ke Cullenovým. A při nás všech stůj Bůh!


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Abi Swanová Kapitola 7:

 1
1. selena18
24.11.2015 [22:14]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!