Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Abi Swanová - Kapitola 2

ashley - teen vogue


Abi Swanová - Kapitola 2Jak si bude dál počínat hlavní hrdinka Abi Swanová?

Vzlykala jsem. Jinak to nešlo. Zabila jsem člověka a sama jsem byla monstrum. Kapky deště dopadaly na mé tělo. Plakala jsem a věděla jsem proč. Zabila jsem. Zařvala jsem zlostí a žalem. Stočila jsem se do klubíčka a nevěděla, co dělat.

Oheň v mém krku byl stále stejný, ale dalšího člověka jsem zabít nechtěla. Zlostně jsem udeřila do protějšího stromu, který se zlomil v půli, a zůstala překvapeně stát. Stalo se totiž něco zvláštního.

Vše se zastavilo. Strom, který jsem zlomila, byl asi dva metry nad zemí. Veverka v koruně stromu byla ztuhlá v půli skoku, takže vlastně visela ve vzduchu. Listí se nehýbalo a nefoukal žádný vítr. Kapky deště, které před chvílí volně padaly, teď zamrzly na místě, nepadaly k zemi, jen byly na tom samém místě. Zrnka prachu také přestala poletovat.

Přemýšlela jsem, co to znamená, ale nic mě nenapadlo. Najednou se okolo mě objevila mlha, která obalila mé tělo a nazvedla mě ze země. Zavřela jsem oči, měla jsem strach. Čekala jsem, co se bude dít.

 

Okolo mě proudil horký vzduch. Uslyšela jsem šum a potom chlad. Otevřela jsem oči a byla jsem ve vodě. V mém okolí bylo spousta korálů a řasy. Zmateně jsem udělala pár temp za světlem a vynořila se nad hladinu.

Dívala jsem se na to s otevřenými ústy. Byla jsem blízko u břehu. V dálce byla sopka. Nechápala jsem to, ve Forks jsme žádnou sopku neměli. Všude kolem mě byly lesy a na břehu leželo podivné zvíře. Zalapala jsem po dechu, byl to triceratops.

Rychle jsem plavala ke břehu a dívala se na to stvoření. Zřejmě byl zraněný, s obtížemi se mu totiž zvedal hrudník. Pomalu a opatrně jsem prsty přejela po pancíři a překvapeně hleděla na své prsty, na kterých byla krev z rány na krku. Olízla jsem si je. Božská chuť ochromila mé chuťové pohárky a já se nahnula ke zvířeti a zakousla se.

Hltavě jsem pila. Doušek po doušku triceratopsovy krve mi stékal do žaludku, který si blahem málem prozpěvoval operní skladbu. Když už v sobě triceratops neměl žádnou krev, jsem se cítila plná. Byla jsem špinavá od krve, proto jsem se nahnula k vodě a překvapeně se dívala do svých očí, které byly oranžové.

Dávala jsem to za vinu svému původu, proto jsem to neřešila a vydala se do lesa. Musela jsem si totiž prohlídnout své okolí. Přece jenom to vypadalo, že se tu na pár dní zdržím.

 

 

Pohled nikoho

A tak šel čas. Léta ubíhala a Abi cestovala z místa na místo. Často myslela na svůj domov a na svou rodinu. Vše jí moc chybělo. Dala by cokoli za to, aby viděla svou sestru. Čas však rychle plynul. Abi dospěla, dokázala svou žízeň ovládat a zmoudřela. Vzpomínala na svůj lidský život a snažila se všem pomáhat. Objevila část svého daru, kterým mohla zastavovat čas, ale zatím nepřišla na to, jak ovládat mlhu, která ji dokázala posouvat v čase. Vždy se mlha sama od sebe objevila a Abi hodila do neznámého času, do minulosti nebo do budoucnosti. Abi znovu obklíčila mlha a objevila se v 17. století ve Španělsku.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Abi Swanová - Kapitola 2:

 1
2. Trish
26.07.2015 [22:53]

Emoticon Emoticon

1. ahkura
25.07.2015 [8:39]

Dobrý Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!