Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A zvony zvonia - 3. časť


A zvony zvonia - 3. časťSurea a jej priatelia sa rozhodnú presťahovať. Kam sa vydajú? A pôjde Herriet s nimi? A koho stretne na svojich potulkách? Pozn. autorky - táto kapitola je krátka, pretože som nemala veľa času. Bohužiaľ, keďže táto poviedka nemá príliš veľkú divácku odozvu, rozhodla som sa, že v tejto poviedke už pokračovať nebudem. Jedine keby sa objavilo dostatočné množstvo komentárov.

 

3. časť

 

Sťahovanie

 

po niekoľkých týždňoch

 

„Balíme!“ zakričala Surea, tesne predtým než vyrazila dvere na mojej izbe.

„Prečo?“ nechápala som.

„Odchádzame!“ zasmiala sa a hodila mi cestovnú tašku. Moja ruka sa vymrštila rýchlejšie než som si pomyslela.

„Už?! A kam?“ spýtala som sa. Vždy som chcela poznať cudzie krajiny, cestovať... Teraz sa mi naskytla príležitosť.

Surea pokrčila plecami.

„Ešte neviem. Večer zasadne rada a rozhodne sa. Ty sa zatiaľ zbaľ!“ prikázala a mne nezostávalo nič iné ako poslúchnuť.

 

„Mohli by sme skúsiť Ameriku,“ začal Pietro na zasadnutí, ale Eric pokrútil hlavou.

„Alebo južné štáty,“ nevzdával sa Pietro. Eric len mávol rukou a obrátil sa na nás.

„A čo Afrika? Tam by sme boli menej nápadní ako tu,“ podotkol Phillippe.

„Ako keby to nebolo jedno? Zabijeme ich tak či tak,“ dodal Pietro.

„Ja by som skúsila Áziu, tam som ešte nebola,“ ozvala sa Surea, sediac na kresle potiahnutom damaskom.

„Nie! Aziati sú nechutní,“ Eric zmietol návrh svojej družky a potom sa obrátil na mňa.

„Čo si myslíš ty, Herriet?“

Bola som v rozpakoch. Nečakala som, že sa ma spýta, keďže som bola v rodine najkratšiu dobu.

„Ja by som navrhovala skúsiť severné štáty.“ povedala som nesmelo. Zdvihnúc oči som videla, ako sa na Ericovej širokej tvári rozlieva úsmev.

„To je ono!“ Eric radostne zvýskol a udrel päsťou do stola, ktorý sa okamžite zlomil na dvoje. Z poličky vzal atlas a začal v ňom listovať.

„Rusko - nie! Krv je príliš cítiť vodkou. Nórsko - ľudia sú neduživí, ich krv je bez chuti. Dánsko - ostrovania sú nanič. Fínsko - príliš cítiť rybami. Švédsko - ideálne!“

Víťazoslávne zavrel atlas.

„Rodina, naše budúce bydlisko je Švédsko!“

 

Švédsko, o niekoľko dní neskôr

 

Eric ma pravdu. Švédsko bolo ideálne. Veľké mestá s mnoho ľuďmi, v ktorých sa zopár vrážd ľahko skryje, ale hlavne, pre mňa hlavne, málo svetla. Cez zimné mesiace by sa dal počet slnečných dní spočítať na prstoch jednej ruky. V takýchto dňoch som rada vychádzala medzi ľudí. S modrými kontaktnými šošovkami, ktoré zmenili krvavočervenú farbu mojich očí na fialkovú a zadržaným dychom som si krátievala čas nákupmi, zatiaľ čo Surea s rodinou boli na love.

Rovnako ako dnes. Sedela som v parku pri rybníku a kŕmila kačky. Viem, divná zábavka pre upírov, ale mňa to ukľudňovalo. Cítila som sa ako človek. Zavrela som oči a začala premýšľať nad včerajším lovom. Hoci to boli len úbohí bezdomovci a tuláci, mala som výčitky svedomia. Naozaj by som mala odísť a vyhľadať Cullenovcov. V skrytu duše som sa bála ich reakcie. Ako by reagoval Carlisle, keby videl moje červené oči? A čo by povedala Esme? Odsúdili by ma? Samozrejme, že nie! Cullenovci takí neboli. Najmä nie Carlisle!

Začalo sa zvečerievať, preto som sa rozhodla pre návrat domov. So Sureou a ostatnými sme mali prenajatý malý domček na konci Gőteburgu. Pri „priemernej“ rýchlosti som doma za niekoľko minút.

„Slečna! Hej, slečna!“ počula som za sebou hlas, ale nevenovala som mu pozornosť. Veď v Gőteburgu ma nikto nepoznal!

„Hej, slečna, stojte!“ zacítila som na svojom pleci čiusi ruku. Inštinktívne som sa otočila a zaujala bojovú pozíciu. Vrčala som, zuby vycerené.

„No tak! No tak! No tak! Nič Vám nespravím, slečna!“ mladík zdvihol ruky v obrannom geste.

„Videl som, ako ste stratili šál, tak som Vám ho priniesol.“ povedal a podal mi vyblednutý červený šál, ktorý som nosila, keď som sa hrala na človeka.

„Ďakujem.“ povedala som v rozpakoch a omotala som si šál okolo hrdla. Zdvihla som zrak, aby som sa tomu mladíkovi pozrela do tváre. Svoj pohľad na mňa upierali dve najmodrejšie oči na svete.

 

koniec 3. časti

2. kapitola 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A zvony zvonia - 3. časť:

 1
11.12.2011 [21:06]

lolalitaSuper, nejaký chlap na obzore. Mám jedinú sťažnosť, teda dve. Prvá, že kapitolka bola krátka Emoticon a druhá, že by bolo fajn tam dať odkaz na ďalšiu, lebo sa stále preklikávam cez tvoj profil, ale to zvládnem. Emoticon

1. terika
30.08.2011 [16:14]

pekne paci sa mi to Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!